De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik heb vandaag perongeluk 2 abonnementen aangevraagd hoe kan ik eentje annuleren zonder de klantenservice te bellen want ik heb geen beltegoed.
Ik heb mijn abonnement verlengd en zou vandaag 23/11/2021 mijn mobiel bezorgd worden! Kreeg vanmorgen een mail van AMP dat ze tussen half 9 en half 11 zouden komen! In die tijdvak werk ik!!! AMP beslist hoelaat ze komen en ben je er niet jammer dan! Ik ben vanmorgen een uur eerder gestopt met werken want ik stond machteloos,want kon niemand bereiken dat het wat later werd! Stond duidelijk in hun mail bij verhindering neem contact op! Maar heb wel tig gebeld maar zoal AMP en Tele2 lagen nog op 1 oor! Ben een uur eerder gestopt van mijn werk,snel naar huis en wat denk je zijn ze net weg hoor ik van mijn man! Nieuwe afspraak maken en ja je raad het al mag er weer 2 weken op wachten,dus een maand wachten tot jij je toestel heb! Ik heb de hele zooi geannuleerd! Mijn abonnement loopt in maart af en dan ga ik op zoek naar een ander provider! Zo ga je niet met klanten om! Normaal word je gebeld door AMP dat ze over enkele minuten bij je zijn en of dat mogelijk is,zelfs dat is niet gebeurd! Tel
Ik krijg geen SMS meer terwijl er wel de Voicemail is ingesproken
Hallo,Ik heb net nieuw telefoon+abonnement bij jullie besteld. Nu zei hij toen ik betaald had dat de betaling was goedgekeurd, maar dat het rekeningnummer niet overeen kwam en er een cent werd overgemaakt naar een goed doel. Ik snap dit niet helemaal en moet ik het rekeningnummer dan nog veranderen? Zo ja, hoe kan ik dit doen?
Mijn oude abonnement bij Vodafone verloopt op 29 november en ik heb een nieuw abonnement besteld bij Tele2 dat vanaf 5 december in gaat. Ik heb hierbij gekozen voor nummerbehoud. Nu heb ik echter besloten om dit nieuwe abonnement te annuleren, via het online formulier moet ik een nummer invullen. Is dat het nummer wat ik wilde behouden, dus mijn huidige eigen nummer, of het nummer wat op de ontvangen simkaart staat?
Mijn nieuwe sim-only abonnement gaat 13 december in, waar ik overstap van hollandsnieuwe naar Tele2. Echter heeft mijn telefoon het gisteren na 5 jaar begeven, zou het mogelijk dit abonnement nog te wijzigen of een toestel er aan toe te voegen (aangezien het soms nog wel korting kan geven)?
Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon en simkaart ontvangen. Nummer wordt over een maand overgezet ivm nummerbehoud. Tot die tijd wil ik de nieuwe simkaart al wel gebruiken.Als ik op mijn tele2 probeer het mobiele abonnement toe te voegen krijg ik steeds de melding dat er iets is foutgegaan en ik dit later moet proberen.
Als mensen mij bellen krijgen ze soms te horen dat mijn nummer niet bereikbaar is. Andere keren komen de oproepen wel binnen. Ik heb volledig bereik in de regio waar ik woon, en heb geen instellingen zoals ‘niet storen’ aanstaan. Ca. 45 minuten na de gemiste oproep krijg ik een sms dat ik een oproep gemist heb. De oproep staat ook niet in mijn lijst met gemiste oproepen.
Hi, I’ve trying to transfer my phone to Tele2 this week via phone with a costumer agent and via Internet. However, I got rejected, but I don’t have an email with any information or any other form of communication. Could you help me? Context I don’t have a permanent contract with any other companyI do not have debts with any other company or business I am not new in the Netherlands and all my legal stuff is ok
Waarom staat er online iphone 12 pro max direct leverbaar en bestel je hem is die opeens niet op vooraad ?
Hallo, ik kreeg gisteren out off the blue een bericht dat ik door de 2GB klantvoordeel heen ben. Kan gebeuren dus ik hou het nu goed in de gaten. Gisteravond had ik nog 969 mb's over..maar tot mijn verbazing waren dat een paar uur later nog 861 terwijl mijn mobiel gewoon thuis ligt, verbonden met de wifi. Vanochtend, waren er nog 832 over. Na een nacht slapen. Mobiel dus niet aangeraakt. Hoe kan dit? Ik zit bijna 2 jaar bij Tele2, eerst had ik 1 gb (nog geen klantvoordeel) daar had ik ruim genoeg aan want ik gebruik mijn mobiel vrijwel alleen in huis. Wellicht kan een moderator er maandag naar kijken want dit begrijp ik echt niet.
Hoi, sinds gister ben ik mijn mobiel kwijt geraakt. De mobiel gaat nog over als ik bel dus hij heeft nog battery power.Locatie optie staat ook aan.Is er een manier dat ik mijn mobiel kan traceren/vinden of dat tele2 dit kan doen voor mij? Met vriendelijke groetjes, Cynthia
Ik ben benieuwd wat de levertijd is en waar ik dat kan zien.
Hi, Ik wou mijn bestelling annuleren maar je moet dus ook het telefoonnummer en dergelijke invullen, Maar ik heb het product nog niet ontvangen dus die informatie heb ik niet. Is het dus ook mogelijk om het al te annuleren voordat je het hebt ontvangen?
Goedendag,gisteren heb ik blijkbaar een bestelling gedaan van een toestel met abonnement.Ik heb hier totaal niet over nagedacht en zou hem graag de bestelling willen annuleren.Het gaat om een abonnement met toestel.Ik heb nog niks betaald. Ik kan hem niet annuleren omdat ik de telefoon niet binnen heb.Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
Ik bestelde op 29 oktober een Xiaomi 11T Pro in combinatie met de promotie actie met 43" tv. Op de site stond dat het toestel vanaf 8 november geleverd kon worden, 6 dagen voor het einde van de inschrijving voor het 43" model. U begrijpt natuurlijk wel dat, zowel de levertijd, als die actie een rol heeft gespeeld in aanschaf van het toestel. Op 3 november, is de levertijd ineens gewijzigd naar 4-5 weken. Voor registratie, voor 14 november, heb ik een IMEI code nodig, die ik alleen kan zien zodra ik het toestel zelf heb. Maar als het toestel pas over een maand binnen is maar wel is aangeschaft binnen de promotie actie, hoe kan ik mijzelf dan inschrijven? Maak ik nog kan op de 43" tv als de Tele2 het toestel niet kan leveren terwijl het wel is aangeschaft binnen de looptijd van de actie? Hoe kan het dat Tele2 een actie aanbied in combinatie met een toestel dat niet geleverd kan worden binnen de inschrijfperiode? Ik las in andere topics dat het contract ook voldoet voor Xaomi om je in
Sinds 3 weken woon in nu in Utrecht en sinds dezelfde tijd is mijn mobiele internet verbinding erg slecht/ bijna onbruikbaar.hiervoor woonde ik in Haarlem en daar was de verbinding erg goed, maar heb sinds ik hier woon niet meer dan 1 streepje mobiel internet thuis gezien.Hiervoor betaal ik natuurlijk niet 2euro in de maand extra voor 5g. Ik kan geen videos kijken in HD zonder dat de video gaat bufferen.Please fix! ik weet dat jullie het kunnen! heb nml erg goeie verbinding gehad van jullie de afgelopen 2.5 jaar en zou graag zien dat jullie dat voortzetten.
In februari 2019 zijn er tompoucenvouchers uitgedeeld onder de klanten.Deze zouden onbeperkt geldig moeten zijn.Echter zijn de streepjescodes uit het bericht verdwenen. Ik vermoed dat de website waar dit werd gehost uit de lucht is gehaald. Alle bijhorende bestanden en links geven een Http/1.1 Service Unavailable. Wat nu? :o
Sinds 2 maanden probeer ik mijn abonnement te verlengen. Steeds krijg ik een foutmelding via de app of website. Nadat ik gebeld heb met een nogal ontevreden werknemer zou het liggen aan de financiën. Jullie zouden niet kunnen zien waardoor dit komt..echter is er niks in mijn financiële situatie veranderd en al mijn maandelijkse betalingen zijn netjes op dezelfde dag betaald de afgelopen 2 jaar.. Hier moet toch iets fouts gaan? De laatste maand heb ik niet betaald omdat het eerst maar eens opgelost moet worden ipv een nogal bijdehante medewerker aan de lijn de krijgen
Hoi ik had de 22e betaling gedaan via een ideallink.Er is geld afgeschreven en kreeg een melding dat de betaling gelukt is.En toch wordt ik afgesloten hoe kan dat?
Goedemiddag,Ik heb al jaren dezelfde unlimited abonnement van tele2 en eigenlijk nooit problemen gehad, maar sinds 2 dagen is het internet (telefoon) heel summier in mijn huis en word vaak onderbroken. Als ik naar een andere locatie ga 1 kilometer verderop dan zijn er geen internet problemen, zou iemand in de buurt een apparaat in zijn huis hebben geinstalleerd dan mijn ontvangst zo goed als wegvalt?
Hoi Allen, Al geruime tijd krijg ik geen sms meer wanneer ik de grens oversteek. Het land maakt per definitie niet uit. Ik vind dit toch wel jammer, omdat sommige informatie wel handig is om te hebben. Heeft Tele2 dit afgeschaft, of heeft dit te maken met mijn persoonlijke instellingen?
Hoi! Ik kan mijn abonnement verlengen, maar mijn oude toestel is nog heel netjes. Ik heb op het moment een iPhone 11, maar ik zou wel heel graag de iPhone 12 willen omdat ik die veel mooier vind. Nu vind ik dat wel een beetje zonde omdat mijn 11 nog prima is en een nieuw abonnement al gauw tegen de 45 euro per maand aan zit. Nu had ik een vraag; kan ik mijn oude toestel bij jullie inleveren zodat ik dan korting kan krijgen op een nieuw abonnement? Dus dat ik dan een bedrag krijg voor mijn oude toestel en dit dan eenmalig betaal zodat mijn maandlasten minder worden. Of is dit niet mogelijk?
Ik ben mijn telefoon kwijt geraakt van mijn tweede abonnement. Ik ben vergeten om dit abonnement toevoegen in MijnTele2. Hierdoor kan ik online geen nieuw simkaart aanvragen. Omdat ik geen verificatiecode kan ontvangen op het telefoonnummer. wie kan mij helpen?
Het is voor mij al een lange tijd niet mogelijk om automatische verificatie SMSjes te ontvangen. Is er iets wat ik kan doen om dit te verhelpen? Ik heb er verder niet bij stilgestaan maar het is tot het punt gekomen dat vaker en vaker een 2 step verification nodig is bij verschillende services. Verder heb ik het een en ander zitten uitzoeken en ben ik op de volgende dingen gekomen:Ik ontvang nog wel automatische SMSjes van Tele2 zelf (2-step-verification heb ik zojuist kunnen activeren voor MijnTele2) Ik ontvang nog wel directe SMSjes van een andere gebruiker die ook een abonnement heeft bij Tele2. Het terugsturen van een bericht werkt ook. Het laatst ontvangen automatisch bericht dat ik heb ontvangen was op 5 Juli 2021. De afzender was Mobiel.nl, waar ik voorheen (al een heel aantal jaren terug) een contract voor een abonnement mee ben aangegaan, alhoewel het abonnement wel via Tele2 verliep. Nadat mijn contract bij Mobiel.nl was verlopen ben ik direct volledig overgestapt naar Tele2
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.