beantwoord

Erg slechte verbinding in Utrecht centrum

  • 19 October 2021
  • 5 reacties
  • 101 x bekeken

Sinds 3 weken woon in nu in Utrecht en sinds dezelfde tijd is mijn mobiele internet verbinding erg slecht/ bijna onbruikbaar.

hiervoor woonde ik in Haarlem en daar was de verbinding erg goed, maar heb sinds ik hier woon niet meer dan 1 streepje mobiel internet thuis gezien.

Hiervoor betaal ik natuurlijk niet 2euro in de maand extra voor 5g. Ik kan geen videos kijken in HD zonder dat de video gaat bufferen.

Please fix! ik weet dat jullie het kunnen! heb nml erg goeie verbinding gehad van jullie de afgelopen 2.5 jaar en zou graag zien dat jullie dat voortzetten.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 10 November 2021, 10:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Als je huis hebt met dikke muren dan is de dekking soms minder goed. Hiervoor heb je dan eigenlijk een vaste internetaansluiting nodig met wifi. 
Het kan ook zijn dat er onderhoud is op jouw adres aan het netwerk, check dit topic:

 

 

hopelijk heb je er wat aan en anders moet je overwegen of wifi het waard is

Een vaste verbinding komt eraan maar vooralsnog hebben we erg langzame wifi. 

Ik zal even een voorbeeld schetsen. 

Sinds kort woon ik met 6 andere in een pand in het centrum van Utrecht. Zelf heb ik een zolderkamer aan de weg. In mijn kamer heb ik niet meer dan 1 streepje gezien. zelfs niet als ik in bed lig naast de muur naar de straatkant, een kortere weg naar buiten is er niet.

Op de kaart van tmobile staat dat er hier goeie 4g en 5g zou moeten zijn maar daar is hier helemaal niks van te merken. Het voelt net alsof ik in de tundra in siberie woon

Reputatie 7
Badge +12

Hey Seb, sorry voor de vertraagde reactie. Ik was even aan het genieten van m’n vakantie, maar ik ben er weer om je te helpen! Ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt en ik zie dat je inmiddels een nieuwe simkaart hebt. 

Heeft dit je verbinding verbeterd? Als ik je nog kan helpen, laat het me dan zeker weten. Ik hoor het ook graag of je hier nog contact over hebt gehad met andere collega’s en wat er al is besproken/gedaan. :smile:

Hey Marciano,

Hopelijk had je een fijne vakantie. Ik heb gedurende mijn abonnement een keer een nieuwe simkaart gehad inderdaad maar niet recentelijk. De verbinding is vooralsnog steeds slecht als ik thuis ben. In Haarlem (bij mijn moeder thuis) doet de verbinding het wel zoals het zou moeten.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Seb, vakantie was heerlijk, thanks!

Ah ja, ik zie het nu inderdaad. Dat was eind oktober 2020, en ik las 2021. My bad! :hear_no_evil:

Aangezien de verbinding op andere plekken wel goed is, ga ik er vanuit dat het niet aan je toestel of simkaart ligt, maar aan de dekking op je woonplaats.

Ik heb de dekkingskaart er gelijk bij gepakt en ik zie dat er heel dicht bij jouw adres een verminderde dekking is op dit moment en dat er hier binnenkort werkzaamheden zijn gepland. Ik gok dat het hieraan ligt. Zou je deze de komende tijd even in de gaten willen houden? Mocht de verminderde dekking langer duren dan verwacht dan vergoed ik met alle plezier je 5G kosten voor deze maand. No worries! :smile:  https://www.tele2.nl/mobiel/netwerk/dekking