Skip to main content
beantwoord

Per ongeluk 2 abonnementen aangevraagd

  • 23 november 2021
  • 4 reacties
  • 101 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Ik heb vandaag perongeluk 2 abonnementen aangevraagd 

hoe kan ik eentje annuleren zonder de klantenservice te bellen want ik heb geen beltegoed.

Beste antwoord door Marciano van Tele2

De 2e bestelling is inmiddels geannuleerd via de klantenservice. :blush:

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Mady, allereerst leuk om te horen dat je voor ons hebt gekozen!

Ik ga je hierbij helpen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je postcode + huisnummer en de ordernummers? Laat me ook gelijk weten welke je zou willen annuleren. 

Zodra ik deze gegevens heb, ga ik voor je aan de slag! :smile:


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 24 november 2021

Ik heb u een bericht gestuurt


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 24 november 2021

Ik heb u nog een bericht gestuurd


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

De 2e bestelling is inmiddels geannuleerd via de klantenservice. :blush: