Ik bestelde op 29 oktober een Xiaomi 11T Pro in combinatie met de promotie actie met 43" tv.
Op de site stond dat het toestel vanaf 8 november geleverd kon worden, 6 dagen voor het einde van de inschrijving voor het 43" model. U begrijpt natuurlijk wel dat, zowel de levertijd, als die actie een rol heeft gespeeld in aanschaf van het toestel.
Op 3 november, is de levertijd ineens gewijzigd naar 4-5 weken. Voor registratie, voor 14 november, heb ik een IMEI code nodig, die ik alleen kan zien zodra ik het toestel zelf heb. Maar als het toestel pas over een maand binnen is maar wel is aangeschaft binnen de promotie actie, hoe kan ik mijzelf dan inschrijven?
Maak ik nog kan op de 43" tv als de Tele2 het toestel niet kan leveren terwijl het wel is aangeschaft binnen de looptijd van de actie? Hoe kan het dat Tele2 een actie aanbied in combinatie met een toestel dat niet geleverd kan worden binnen de inschrijfperiode?
Ik las in andere topics dat het contract ook voldoet voor Xaomi om je in te schrijven maar de Tele2 klantenservice zegt van niet.
2 vragen die ik gaag beantwoord zou hebben zijn:
De levertijd, op moment van plaatsen bestelling, was vanaf 8 november. Kan ik het toestel deze week nog verwachten of moet ik 4-5 weken wachten?
Hoe kan het dat Tele2 een actie aanbied in combinatie met een toestel dat niet geleverd kan worden binnen de inschrijfperiode?