De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Goedenavond,Zojuist mezelf buiten mijn telefoon gesloten. Simkaarthouder spoorloos, buiten openingstijden van de telefonische klantenservice én mijn Tele2 geeft een foutmelding als ik naar de correcte pagina probeer te gaan. Is er wellicht nog een manier om mijn pukcode te achterhalen? Op hoop van zege en bij voorbaat dank 😁
Hi, I'm now abroad (in Belgium as of right now but will be in Italy tomorrow noon) but it seems the roaming setting for my number was not activated and therefore cannot use my number. My number wasn't linked to my tele2 app and I can't link it now since I can't get SMS so I'm unable to change my roaming setting for my number. I really need to be able to use my number as soon as possible so I would be grateful if someone can help me.
voorheen had ik een abbonement bij Tele2, en na wat administratieve fouten heb ik deze moeten bëeindigen.Toen heb ik gelijk een nieuw abbonement afgesloten bij Tele2 en gevraagd om nummerbehoud, dit is allemaal in orde nu en ik heb een nieuw abbonement met mijn oude nummer. Alleen het probleem is nu als ik dit nummer van (oud)abbonement 1 probeer te koppelen aan de MijnTele2 app van (nieuw)abbonnement 2, geeft hij aan dat dit nummer al in gebruik is. Ik kan nu dus geen facturen/vebruik nakijken en ook geen extra MB's bijbestellen als dit nodig is. Ik hoop snel een oplossing te vinden.
Goedemorgen, Vorige maand heb ik een nieuw abonnement met nummerbehoud aangevraagd bij Tele2. Ik kreeg vlak voordat ik op vakantie ging de melding dat nummerbehoud alleen werkte wanneer je in Nederland was. Ik heb gebeld en dit werd bevestigd. Meteen werd mij aangeboden om het nummerbehoud uit te stellen van 30 mei naar 1 juni. Hier ontving ik netjes een bevestiging van.Helaas zit ik nu sinds 30 mei zonder abonnement. Blijkbaar is mijn oude abonnement alsnog afgesloten en ik kan nog altijd met mijn nieuwe simkaart mijn oude nummer niet gebruiken. Kan iemand mij hierbij helpen want bellen kan ik ook niet meer?Alvast bedankt! Groetjes,Iris
Hoi,Ik kocht de Galaxy S21FE van Tele2. In de productbeschrijving staat dat het e-SIM ondersteunt. Ik reis internationaal en moet de e-sim die ik heb gekocht activeren. Maar de telefoon heeft geen opties voor e-SIM.Hoe activeer ik het? Bedankt!
Hi there,I have monthly terminable account now. I found a good offer on Tele2 for a new phone and want to make renewal for it. I am going to take monthly terminable plan again and pay full price for the device. The form says that I have 2 years agreement still. Is at valid in some sense in case of monthly terminable subscription with fully paid mobile? Are there any obligations connected with this phone or it is just like buy the phone in shop around the corner? :)Thanks for answers.
In Januari de nieuwe iPhone 13 besteld. Paar maanden in gebruik en de batterij conditie is nogsteeds gewoon 100%. De batterij ging altijd erg snel op en moest hem altijd 2 keer per dag opladen, vond dit al erg raar. Ik heb hem dus vandaag gereset in de hoop dat er wat zou veranderen. Ik heb hem normaal gebruikt en de batterij was 60% op binnen 4 uur en 15 minuten. ( Ik heb dit bijgehouden en dus bewijs van ) Dus houd die het amper 10 uur vol op een volle batterij. Totaal niet wat er beloofd werd. Had zelfs een youtube video gekeken van de levensduur van de batterij en de mijne is zelfs half zo slecht. Hoe kan dit? Betaal me helemaal scheel aan zo telefoon en dan is de batterij gelijkmatig aan een van een laser lampje.
Ik heb nooit eerder problemen gehad met de netwerkverbinding in de US (altijd welkom sms, werkende verre landen bundel via 4G) tot vorige week. Zondag geland in NY, geen sms, geen verbinding, niks. Via WiFi op het forum de oplossing gevonden van 4G en Volte uitzetten en 3G activeren. Gelukkig kon dat op mijn IPhone 11. In NY daarna redelijk goede dekking via 3G. Maar nu ben ik in Philadelphia waar 3G uitgefaseerd wordt en er op veel plekken geen netwerkverbinding meer is. T-Mobile 4G is niet te activeren (ook niet in NY trouwens). Volgens de website van T-Mobile wordt het hele 3G netwerk in de US afgesloten per 1 juli as. volgens Tele2 overzicht zou 4G mogelijk moeten zijn, maar dat is dus niet te activeren. Wat is hier aan de hand? Biedt Tele2 geen 4G meer aan in de VS? Zo ja, waarom staat dat dan niet van tevoren vermeld? En als het er wel is, hoe krijg ik het dan geactiveerd? Nu heb ik een databundel gekocht waar ik grotendeels niets aan heb, nog los van alle ongemak en irritatie. K
Hi,Onlangs ben ik van abonnement en telefoon gewisseld, met nummerbehoud en beide abonnementen bij Tele2. Echter als ik nu inlog op mijntele2 staat er dat ik een abonnement moet toevoegen, maar elke keer als ik dat probeer lukt het niet omdat het al gekoppeld is. Zowel inloggen met mijn oude account als mijn reeds nieuwe aangemaakte account heeft beide geen zin, zo kan ik nu niks inzien qua verbruik en facturen. Iemand die hier raad mee weet, dan hoor ik het graag!Bij voorbaat dank,Anne
Niet meer van toepassing
Hoi Tele2,Op 6 april heb ik telefonisch contact gehad met Tele2 met de intentie mijn abonnement zsm stop te zetten en een nieuw abonnement af te sluiten. Verlengen kan alleen mét nummerbehoud, en ik wilde juist graag een nieuw telefoonnummer. Tijdens het telefoongesprek met de medewerker had ik al het idee dat hij niet goed begreep wat ik wilde, en dat blijkt. Ik gaf aan dat ik het niet erg vind om één maand dubbele kosten te betalen; ik zou namelijk mijn oude abbo opzeggen, de laatste factuur betalen, en gelijk telefonisch een nieuwe abbo starten. De medewerker heeft denk ik half geluisterd, want de bestelling van mijn nieuwe abbo hoorde hij luid en duidelijk, maar het opzeggen van de oude is tot mijn verbazing niet gebeurd. Daardoor heb ik een maand extra aan kosten gefactureerd gekregen. Ik ging er van uit dat de factuur van eind april de laatste zou zijn, zoals afgesproken met de medewerker. Daarom ontvang ik de te veel betaalde kosten van de factuur van mei graag retour!Telefoonge
Dag beste gebruikers, ik heb 2 abbonementen bij tele2 lopen, waarvan er 1je eigenlijk niet wordt gebruikt, en de ander nog wel. is het mogelijk om telefoonnummer van sim A naar sim B te krijgen? Dat ze dus eigenlijk omgeruild worden. of is het mogelijk om het telefoonnummer van sim A op sim B te krijgen, en vervolgens mag sim A weg. De situatie is dat sim A abbonement is afgelopen, en sim B loopt nog 2 jaar. Ze overlappen elkaar en het was des tijds dus niet mogelijk om te verlengen met nummerbehoud. ben benieuwd in hoe ver hier de opties zijn.
Hi, I’m currently in Poland (EU) and I need to use my phone urgently (Dutch bank matters) but the internet and the line (voice / sms) does not work. There is no signal (my phone states this) and I cannot receive SMSes. Roaming is on, everything is on. (you can see my number in my profile if you are an admin so maybe this will help). I’ve read on this forum that there can be a blockade - so maybe someone can help me? ) PS. Also, I cannot access the chat bot on the WWW - it’s a blank page (I tried everything but it’s still blank..):
Goedemorgen Marciano,Hier mijn persoonlijke topic. Ik heb op de forums gelezen wat ik moet doen als er geen ontvangst is in New York. Heb in Nl. een databundel voor € 20,00 aangeschaft, mijn man heeft voor onze 2 dochters 2 bundels voor € 30,00 aangeschaft. We hebben alle 3 geen internet, maar moeten het doen met de WiFi in het hotel. We kunnen onderweg niks opzoeken, erg onhandig met de metro ed.ik heb het op 3 G gezet, maar dat helpt ook niet. Mijn man is de enige, maar die heeft het standaard in z’n abonnement.Graag hoor ik hoe we dit kunnen oplossen en anders zouden we graag ons geld geretourneerd zien. Nu hebben we betaald voor niks. hartelijke groet,Helma
Maandag heb ik een iphone 13 128gb starlight besteld. Op de website stond dat deze beschikbaar zou zijn op 29 april, maar vandaag staat er plots 17 mei. Houdt dit in dat ik nu 3 weken langer op mijn iphone kan wachten? Dat zou voor mij genoeg reden zijn om de bestelling te annuleren namelijk x)
hoi me mobiele abbonement is afgesloten betaal achterstand twee uur geleden alles betaald en nu nog geen internet wie kan me aansluiten aub
Hoi, mijn vader heeft net zijn Sim kaart geblokkeerd en heeft de simkaart houder niet meer en ook zijn tele 2 account nog niet geactiveerd. Kunnen jullie ons helpen de puk code te achterhalen? dank!
Hoi ik heb vandaag de rekening betaald. Normaal krijg ik een pop up en staat er yes u heeft betaald. Dat kreeg ik vandaag niet. Het bedrag staat nog steeds open maar is welgewoon afgeschreven
Ik wil mijn forum account verwijderen/beëindigen. @Marciano van Tele2 @Johrick van Tele2
Hiervoor waren de privacy instellingen al verdwenen uit mijn tele2 en werd ik verwezen naar de afmeldpagina die vermeld wordt in mails. Deze afmeld link in mails werkt nu echter ook niet meer voor mij.De pagina https://www.tele2.nl/afmelden (eventueel gevolgd door exacte e-mail informatie zoals in afmeldlink van door jullie verstuurde e-mails) heeft dit als resultaat. Ik wijs jullie er hierbij op dat bij het online verstrekken van toestemming voor het verwerken van privacy gevoelige informatie of wanneer deze het gevolg is van een online aanmelding of aangaan van een online contract, deze toestemming net zo makkelijk online veranderd moet kunnen worden. Dat is op dit moment niet mogelijk.De autoriteit persoonsgegevens zegt daar het volgende over; Jullie komen voor tele2 thuis thuis klanten echter niet verder dan dit:Dat is dus juist wat expliciet niet is toegestaan. Mooi dat voor telefoon klanten de privacy instellingen nog wel bereikbaar zijn in mijn tele2, maar deze moeten voor de th
Deze maand is mijn telefoonnummer overgegaan van mijn moeders account naar mijn eigen account. Van een tele2 naar een tele2 abonnement.Mijn telefoonnummer heb ik ontkoppeld uit mijn moeders tele2 account. Nu wil ik mijn nummer toevoegen aan mijn eigen tele2 account, maar dan krijg ik de foutmelding. 'Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander account’Maar het nummer is al ontkoppeld uit mijn moeders account, dit heb ik meerdere keren gecontroleerd. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Bij een andere topic staat vermeld dat een simkaart van telefoon te gebruiken in een mobiele router kan worden afgesloten. Wat is het beste? Welke simkaart adviseren jullie dan te gebruiken voor een mobiele router in Italie voor 3 weken, het liefst onbeperkt internet? Ik heb zelf een Tele2 20.000 MB.
Sinds kort heb ik geen 4g verbinding meer in België. Maar wel een heel langzame 3g. Het is zomaar ineens gekomen. Tele2 heeft heel laat pas 4g gekregen in België. En nu zijn we een tijd verder en is het weer terug bij af. Wie o wie kan hier iets aan doen of weet hier meer van? Ik wil heel graag mijn 4g terug.
Hallo,Ik ben gisteren gebeld en ik heb een voicemail bericht, toen ik voicemail belde kreeg ik opeens een bandje in het engels, dat ik mijn nummer moest invoeren om verder te gaan. Dit een paar keer geprobeerd maar ik krijg elke keer te horen dat mijn nummer niet juist is? Een maand geleden was mijn voicemail nog goed. Hoe dit op te lossen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.