beantwoord

levertijd iphone 13 128 gb aangepast?

  • 29 April 2022
  • 3 reacties
  • 319 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties

Maandag heb ik een iphone 13 128gb starlight besteld. Op de website stond dat deze beschikbaar zou zijn op 29 april, maar vandaag staat er plots 17 mei. Houdt dit in dat ik nu 3 weken langer op mijn iphone kan wachten? Dat zou voor mij genoeg reden zijn om de bestelling te annuleren namelijk x)

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 2 May 2022, 10:03

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Lcjn allereerst tof om te horen dat je voor de iPhone 13 gaat! De leverdatum staat inderdaad op 17 mei. De levertijden zijn blijkbaar net na je bestelling aangepast en ik snap dat het niet leuk is als je er vanuit ging dat je je toestel eerder in handen zou krijgen. Dit houd niet in dat je 3 weken langer moet wachten, maar ik verwacht dat je jouw toestel rond de 17e zal ontvangen.

Ik hoop dat je bij ons blijft en mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😊

Zondag 15 mei heb ik de iphone 13 128gb besteld in combinatie met een abbonement. Toen stond er nog op de site dat deze iphone direct leverbaar zou zijn. Direct betaald en binnen 24 uur zou ik een mailtje krijgen van de koeriersdienst met een track en trace. Volgende dag niets ontvangen, en levertijd op de site was inmiddels aangepast naar 23 mei. Dus heb ik met de klantenservice medewerker gebeld en die vertelde mij dat ik op een ongelukkig tijdstip had besteld, waarop de levertijd nog niet was aangepast. Ik kon volgens de medewerker op 23 mei een mailtje in mijn mailbox ontvangen met de verzendbevestiging. A fijn, kan gebeuren dacht ik. Uiteindelijk 23 mei niets ontvangen en 2 dagen lang inbox refreshen later, toch maar weer besloten om de klantenservice te bellen.

En wat blijkt, als ik nu een iphone 13 128 gb zou bestellen waarbij aangegeven is dat deze op 3 juni (huidige leverdatum) leverbaar is. Dan wist deze medewerker mij nu al te vertellen dat mijn iphone niet geleverd word op die datum. Simpelweg omdat ik dan de ver op de wachtlijst sta en tele2 te weinig iphones binnenkrijgt om deze wachtlijst te verwerken. De desbetreffende medewerker vond dit ook raar, maar kon er niets aan doen. (wat begrijpelijk is)

De medewerker heeft mij nu belooft dat mijn iphone 3 juni geleverd gaat worden, want dan ontvangt tele2 weer een nieuwe batch iphones.

Ik moet zeggen dat ik het inmiddels een beetje op misleiding vindt gaan lijken. Ik bestel een iphone met de vermelding dat deze direct leverbaar is (oude telefoon is stuk gegaan, dus deze optie leek juist). Vervolgens wordt mij verteld dat het een weekje langer duurt, omdat ik op een ongelukkig moment heb besteld. En als kers op de taart verteld de laatst gebelde medewerker dat de levertijden (bewust) langer zijn dan wat er wordt aangegeven.

Kortom, er wordt iets beloofd waar niet aan wordt voldaan.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @HenkDeDenkTank,

Maak even een eigen topic aan. Dat kan door hier te klikken. We helpen je daar dan graag verder. Ik zal dit topic sluiten, omdat deze al iets ouder en beantwoord is. Ik zie je topic graag tegemoet! 😄