De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Goeieavond , Ik heb een paar uur geleden een bestelling geplaatst gaat over de iPhone 14 plus paars, ik werd door gestuurd naar de iDeal link om te betalen alleen werd het best snel afgesloten , waardoor er stond 'Winkelmand’ leeg.alleen kwam ik er achteraf achter dat ik de verkeerde e-mail heb ingevuld ‘tyronvalentino14@gmail.dom’ nu is mijn vraag of de bestelling is gelukt ? Kan namelijk veder niks vinden heb ook niks gekregen via de sms vandaar dat ik het maar zo probeer. hoop snel reactie te krijgen.
Hi, I have placed an order for a phone + subscription. I see now a better deal for the subscription (free 5G network)while placing the order I have asked the attendant that if a better deal came (for Black Friday for instance) if I could change the subscription while keeping the same order - as I order the iPhone 14 pro and there is a delivery time. He confirmed that was possible while I still haven’t received the phone and before activate the new subscription.now I have contacted Tele2 for that and they say this is not possible! Only way would be to cancel this order and get back to the end of the line for the iPhone.Thanks!is this really the case? Can I change for the current subscription being sold or it is not possible at all ( i felt for a lie of a agent to sell me the phone?)?
Hoi! Bij deze vroeg ik mij af of dat Tele2 bij een overstap van Tele2 Sim Only unlimited naar een andere provider een zogeheten afkoopsom mag vragen? Er is deze maand 172 euro afgeschreven. Ik had voor 2018 al dit abonnement lopen bij Tele2. Einddatum Sim Only Unlimited is 26-09-2022. Klopt het dat na twee jaar volgens de wet een abbonnement maandelijks opzegbaar wordt? Ik hoor graag van iemand Met vriendelijke groet, Sabrine
Hallo ik heb zogenaamd onverklaarbare service nummer gebeld 2 keer 1 keer 3 min en 1 keer 16 minuten die heeft mij 20€ extra bovenop mijn abnomentskosten gekost,met een medewerker gebeld en zegt dat ik dit nummer heb gebeld ik weet dat ik het nummer niet heb gebeld. Ik heb dit nummer nog een keer met 2 verschillende nummers geprobeerd te bellen en het nummer bestaat niet! Ik bel nooit naar reclame bureaus, het enige nummer dat ik mischien 1 keer in het jaar bel is huisarts post.gebeld met de provider en er kan ook niet achterhalen van wie dit nummer is, mijn telefoon is niet gestolen en ook door niemand anders gebruikt, ik heb deze dag gewerkt en heb mijn telefoon de hele dag in mijn zak gehad. De factuur is al betaald ik wil alleen weten of oplichters ook telefoonnummers kunnen omzeilen of wat dan ook.
Hi, Ik heb gisteren een nieuwe telefoon besteld. Alleen is de ideal betaling is mislukt. De link zegt nu sinds gisteren avond om het over een uur opnieuw te proberen. Kunnen jullie dit fixen?
Ik heb al bijna 3 dagen dagen bereik in België!!!!! Geen internet, bellen, sms’en en kan zelfs niet gebeld worden?! Heel vervelend, moet gewoon bereikbaar zijn voor werk en familie natuurlijk en heb gewoon internet nodig voor navigatie. Aan die chat heb je ook niks want word maar niet door verbonden. Laat ik familie bellen naar Tele2 komen die er ook niet uit. Ik heb letterlijk alles geprobeerd wat er te proberen valt. En alle facturen zijn gewoon betaald?!???
Binnenkort ga ik waarschijnlijk een rondreis door de Balkan maken. In verband met het doorkruizen van meerdere landen zal het onhandig zijn om in elk land een aparte lokale simkaart te moeten kopen voor een enkele of maximaal 2 dagen per land dus vandaar dat ik gebruik wil maken van de Tele2 verre landen bundels.1 van de landen waar ik naar toe ga ik Kosovo en deze blijkt in de rode zone te zitten en hiervoor kan ik geen tarieven en bundelgroottes vinden omdat Kosovo niet in de zoekfunctie gevonden wordt maar echter op dezelfde pagina wel onder zone rood wordt weergegeven.Kan iemand doorsturen wat de tarieven/bundelgroottes en activatiecodes zijn van Kosovo en eventueel de site hierop aanpassen?
Hoewel ik al 11½ jaar klant ben bij Tele2 wordt mijn naam nog steeds niet correct gebruikt, zowel in e-mails als in brieven.Ik vind dit ongelooflijk irritant, want ik heb dit per “e-mail evaluatie“ (wat vond je van deze e-mail?) al tig keer doorgegeven.Ik zou dit graag willen laten doordringen bij Tele2, waarbij ik opmerk dat bellen voor mij geen optie is.
Mijn telefoon is gestolen. Deze simkaart heb ik geblokkeerd. Nu kon ik gelukkig net mijn abonnement verlengen. Dit gedaan telefonisch, met verzoek op nummerbehoud. Nieuwe telefoon ontvangen met simkaart. Helaas werkt de simkaart (nog) niet. Geprobeerd online te activeren maar dat kan dus niet met mijn oude nummer (bij de nieuwe simkaart staat ook een nieuw telefoonnummer). Inmiddels al weer een maand onbereikbaar. Wanneer ik inlog op mijn Tele2, staat er ook niks over mijn nieuwe telefoon/verlenging van abonnement etc. Hoe kan ik mijn nieuwe telefoon gebruiken? En heb ik straks wel weer mijn oude telefoonnummer?
Ik probeer de Apple iPhone 13 Pro met 128GB te bestellen, maar helaas zie ik deze niet meer op de site terug. Alleen nog met 500 GB of meer. Komt deze nog terug op de site?
Althans:Kan weliswaar omlaag naar 20, 10, 5GB bundel enz, maar raak dan mijn 5G speed kwijt en gaat automatisch naar 4G. Had net een medewerkster aan de lijn die dat bevestigt. Haar verhaal:“Bij de lage bundels, betaalt u 2 euro p/mnd extra voor 5G speed en kunt u de bundel ophogen en weer verlagen, waarbij u 5G als snelheid houdt. Bij unlimited bundel zit 5G speed inbegrepen en kunt u weliswaar omlaag in databundel, maar gaat u automatisch terug naar 4G speed.”“Maar mevrouw, ik ben bereid die 2 euro p/mnd extra te betalen, want in de winter gebruik ik minder data, maar wil wel graag de 5G speed behouden". Dat scheen dus technisch niet te kunnen, aldus de mevrouw. Ze kon verder niets voor me doen.Op 4 oktober, bij verlenging van mijn sim-only abonnement, had ik hier nog expliciet naar gevraagd. Met de uitleg dat ik bij mijn vorige Tele2 abo's altijd bewust de laagste data-bundel nam. Wat momenteel 1GB is. Zodat ik zelf via de app omhoog kan in databundel, maar ook weer omlaag. Want voo
Mijn telefoon is gecrasht nu kan ik mijn imei nummer niet opzoeken. Hoe kan ik er nu achter komen wat mijn imei nummer is? Ik wil hem namelijk opsturen ter reparatie.Groet,Goldenlady
Is het mogelijk een nummer, na aflopen van het contract, over te dragen naar de SIM only van iemand anders?
Beste leden, Ik ga helaas tele2 verlaten (dat is het idee voor nu) ik wil namelijk een esim. Nu heb ik bij de andere provider al mijn bestelling geplaatst. Nu zit ik te kijken en zie ik dat ik ineens een 24 maand contract hebt. Bij het begin van mijn contract bij tele2 had ik geselecteerd maandelijks opzegbaar. En nu geeft die het volgende aan:Klopt dit? Of kan ik gewoon nog opzeggen? Want zoals ik aangaf aan het begin van mijn contract heb ik maandelijks opzeggen geslecteerd in jaar 2018 als ik het goed zeg.
Goedemiddag, Ik heb laatst mijn S22 Ultra gepreordered, maar toen die geleverd werd heb ik de galaxy buds pro niet erbij gekregen. Wat wel op de site stond. Ontvang ik deze nog?
Was bijna door mijn bundel heen. Op voorhand 2G extra data gekocht. Komt niet in extra overzicht te staan (wel op de rekening). Krijg intussen sms-bericht dat mijn standaard data nu echt bijna op zijn. Wanneer gaan die 2G in werking? Ik ben er niet gerust op, want ik zie die 2G niet terug in overzicht op homepage. Wie kan mij hier meer over vertellen?
Goedenavond! Gisteren is mijn telefoon gestolen. Ik probeer op mijn laptop in te loggen op mijn tele2 om een nieuwe simkaart aan te vragen. Helaas krijg je de authenticator code per sms en die sms kan ik dus niet ontvangen omdat ik geen simkaart heb. Ik zou dus graag heel snel een nieuwe simkaart willen bestellen, maar ik kan de klantenservice dus ook niet bellen (geen telefoon ;-). Dus help!
Goedemorgen, afgelopen week was ik in New York, Amerika. Hiervoor heb ik speciaal een verre landen bundel aangeschaft. Omdat ik deze trip echt internet nodig had.Eenmaal aangekomen in NYC werkte het internet echt niet. Ik heb geen enkele keer 3G of 4G gehad, enkel een E. waardoor ik dus bijna geen data kon gebruiken en heel lang moest wachten. Ook tijdens mijn verdere trip in de USA bleef het op een E staan en kon ik de bundel dus niet gebruiken.Ik heb op dit forum gekeken om te kijken of mijn instellingen goed stond en dat was wel het geval. Waarom bieden jullie internet aan in Amerika als het daar toch niet werkt? ik heb 20 euro betaald voor niets, en daar ben ik echt niet blij om.Ik hoop op een goede compensatie.
Hoi! Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd voor 24 maanden icm met een Z Flip 4. Heeft iemand misschien een idee waar ik mijn aankoopbewijs kan vinden? Ik heb met de levering van het toestel alleen een “delivery note” gekregen. Alvast bedankt!
Sinds vandaag heeft mijn simkaart geen service meer. Ook een andere simkaart geeft hetzelfde probleem. Telefoon geeft wel aan dat er een simkaart inzit, telefoonboek is ook bereikbaar...er zit geen blokkade op de simkaart, er is ook geen storing bij Tele2. Wie helpt mij...
Beste medewerker Tele2,Ik merkte dat er ongewenst een extra abonnement bij Tele2 werd afgeschreven van mijn rekening.Dat bleek een nummer te zijn dat mij niet bekend was en ik ook niet bewust ben aangegaan.Na telefonisch overleg werd mij gezegd een procesverbaal op te maken via politie op 0900-8844.Terwijl ik gewoon van dit abonnement af wil desnoods met een gedeeltelijke kosten van mijn kant.Dat is toch niet te veel gevraagd van Tele2 ? Toch ook wel raar dat je niet op een fatsoenlijke manier met Tele2 contact kunt hebben via mail, en dit probleem netjes en snel op te lossen. Ik ben nog steeds erg verbaast dat dit zo kan ?Gelukkig is nummer wel afgesloten en nooit gebruikt !Nog steeds blijf ik ondanks dat Tele2 beloofd heeft toch facturen te krijgen met zelfde gegevens.Allemaal erg vervelend en onnodig, dus graag een oplossing.Kenmerk bij Tele2 : 2223/1.21200100.
I recently signed up for a Tele2 Sim-Only subscription in September and it was stated that I would be able to roam within the EU. In my recent trips to Copenhagen (Denmark) and Manchester (UK), I was not able to obtain any connection to the networks there and it was shown that I had no service whatsoever. I have already tried turning on data roaming and I also checked the APN to be internet.tele2.nlHow can I resolve this issue? I have another friend that uses the same Sim Only plan and he is able to get access to the networks so I am quite confused about this and would appreciate any help I can get.
Beste, vanaf 1 okt heb ik mijn abonnement verlengd met sim only bij tele2. Nu is het probleem dat ik niet meer kan inloggen in Mijn tele2 omdat hij aangeeft dat mijn nummer nog is gekoppeld aan mijn oud abonnement. Kunnen jullie me helpen? Ik wil mijn abonnement aanpassen met meer data maar dat lukt maar niet omdat ik niet in Mijn tele2 kan.
Goedenavond, toen ik mijn abonnement had verlengt (25 dec.2020) kreeg ik de iPhone 12 met een nieuw telefoonnummer. Ik wilde graag mijn nummer behouden en dit is aangepast door de klantenservice. Ik mocht wel het simkaartje van het nieuwe nummer gebruiken tot een bepaalde datum en dan moest ik het toegestuurde simkaartje gebruiken vanwege het nummer behoud. Het klinkt vaag misschien. Maar volgens mij is nu het aantal dagen dat ik kan verlengen pas begonnen bij het gebruik van het tweede opgestuurde simkaart. Maar eigenlijk zou ik dan niet over 157 dagen pas kunnen verlengen maar ongeveer 69 dagen? Is er iemand die hier mee van weet en is dit aan te passen? Ik kijk uit naar een nieuw toestel en een mooie aanbieding voor de bel bundel 🤗
.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.