beantwoord

Wanneer verlengen

  • 17 October 2022
  • 4 reacties
  • 352 x bekeken

Goedenavond, toen ik mijn abonnement had verlengt (25 dec.2020) kreeg ik de iPhone 12 met een nieuw telefoonnummer. Ik wilde graag mijn nummer behouden en dit is aangepast door de klantenservice. Ik mocht wel het simkaartje van het nieuwe nummer gebruiken tot een bepaalde datum en dan moest ik het toegestuurde simkaartje gebruiken vanwege het nummer behoud. Het klinkt vaag misschien. Maar volgens mij is nu het aantal dagen dat ik kan verlengen pas begonnen bij het gebruik van het tweede opgestuurde simkaart. Maar eigenlijk zou ik dan niet over 157 dagen pas kunnen verlengen maar ongeveer 69 dagen? Is er iemand die hier mee van weet en is dit aan te passen? Ik kijk uit naar een nieuw toestel en een mooie aanbieding voor de bel bundel 🤗

icon

Beste antwoord door eric 18 October 2022, 07:32

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Bij een verlenging gaat je abonnement in NA afloop van het vorige abonnement.  Een nieuw toestel wordt wel direct geleverd. De data in je mijn.tele2.nl pagina is leidend.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Opoeherfst, is het je inmiddels duidelijk? Ik zie dat je je reactie als beste antwoord hebt geselecteerd, maar deze is leeg. 😄

Wat @eric klopt als een bus. Is hier misschien wat onduidelijkheid over? Wellicht had je je vorige verlenging ook 4 maanden van te voren gedaan? We horen het graag van je! 

Reputatie 7
Badge +12

Ah, ik zie dat het in dit topic inmiddels duidelijk is geworden, super! 🙌🏻

 

Reageer