De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je facturen.
Recent actief
In Oktober overgestapt naar T-mobile. Zie gister tot m'n schrik dat Tele-2 nog steeds €54,- p/m afboekt. Betaal dus al 4 mnd. dubbele kosten. Bijna €100,- p/m ? Geen wonder dat ik maandelijks niet meer rond kon komen. Wil tele-2 dit zo snel mogelijk recht zetten en het teveel betaalde geld terug boeken ! De klantenservice ook gebeld maar daar werd ik héél lang in de wacht gezet met zgn. rustgevende muziek ?
Ik krijg elke maand een onterecht incasso naar mijn bank gestuurd van 56 euro van tele 2 terwijl ik totaal niet bij tele2 zit. Hoe kan ik hier zo snel mogelijk van af komen? ik heb deze onterecht incasso als 2x geweigerd maar hij blijft maar terug komen
Hallo, Gisteren is mijn overstap naar T-mobile geregeld door Tele2 en nu krijg ik midden in de nacht een mail van Tele2 dat ze het jammer vinden dat ik Tele2 verlaat maar toch alle maanden tot aan september als mijn contract afloopt bij Tele2 wel ruim 160,00 moet betalen. Ik ben ontzettend geschrokken want ook dit is mij niet verteld door Tele2 en mijn vraag is of meer mensen hier last van hebben en of dit normaal is dat ik nu maanden dubbele abonnementen moet gaan betalen terwijl Tele2 er juist op aan stuurt om over te stappen naar t-mobile. Ik hoop echt antwoord en reacties te krijgen.Vriendelijke groet Marion
Ik zag via een BKR toetsing dat er een bedrag openstaat bij Tele2. Al meerdere jaren.Mij niet bekend dus Tele2 gebeld om dit te vragen. Echter is er niemand die mij kan vertellen waarom dit gaat en moet ik nog in ieder geval twee weken wachten op de krediet afdeling??Hoe kan het dat dit zo lang moet duren. Wel een registratie afgeven maar reden onbekend. Ik vraag me af of ik überhaupt een antwoord ga krijgen van Tele2
Vorig jaar heb ik een gesprek gehad met een meneer cas geheten via de community over een dubbele abonnement , ik kon een nieuw toestel kiezen en dat heb ik gedaan met nummer behoud, maar door het samen gaan van Tmobile en Tele2 is dit fout gegaan en had ik plotseling 2 abonnementen, dit is allemaal rechtgetrokken toen met de medewerker CAS! Gisteren kreeg ik een brief van een incassobureau dat ik nog geld verschuldigd ben voor een abonnement dat ik niet eens heb
L.S.Na stopzetten van abonnement begin oktober (welke maandelijks opzegbaar is) worden nog steeds facturen gestuurd.Gaat om nummer 0618407138 / Klantnr. 1.20749759.Heb nu zelfs bericht gehad dat het naar een incasso bureau gaat en daarom maar betaald.Kunt u het te veel betaalde (o.a. voor december) terug storten?
..
ik heb net een telefoon+abonnement bij jullie gekocht alleen staat er dat de rekening nummers niet overheen komen??wat betekent dat?en word mijn telefoon nu wel geleverd want heb wel een deel betaald…mvg dominique koenders
Hallo,ik ben rond de 12de op vakantie vertrokken richting Kroatië. Ik heb de duurste abbonement van tele2 dus alles onbeperkt en 18 gb internet in EU. Ik heb nu volgens tele2 ± €50 extra kosten gemaakt aan data terwijl ik nog 4/5 gb over hen en ik snap niet hoe dit kan. De 4,913 gb is dus de overgebleven internet die ik over heb. Hoe kan dit ?
Ik heb alle openstaande facturen betaald via ideal.heb bericht dat het binnen en verwerkt is maar kan nog steeds niet bellen en internetten?
Goedenavond, Wij hebben een telefoon gekocht en die in 1 keer betaald. Wij willen graag de factuur ontvangen, ik heb daar al een paar keer over gebeld maar ik krijg steeds niet wat we willen hebben. Steeds wordt er toegezegd dat het nu écht goed begrepen is en het binnen een paar dagen in de mail komt, maar helaas nog steeds geen factuur.Vandaag heb ik weer bijna een uur gebeld en toen kwam het hoge woord eruit, we krijgen geen factuur omdat ze dat toen anders deden qua systeem oid. De telefoon is op 16 november 2020 volledig betaald. Wat moeten wij nog meer doen om iemand van de betreffende afdeling te spreken ? Er kan niets geregeld worden, geen enkele moeite wordt er gedaan om een oplossing te bieden en ons de factuur te sturen.Ik las ergens op dit forum dat als er een actie is om een TV oid te bemachtigen er opeens wel een factuur van de telefoon gestuurd werd, hoe zit dit ? Ik hoop werkelijk dat dit naar tevredenheid opgelost wordt, we zijn al lang klant en hebben vele mensen aang
Beste Tele2, Al jaren ben ik klant bij jullie met een unlimited abonnement. Sinds 1 oktober is mijn abonnement verlengt waarbij ik (voor mij onbekende reden) nog maar 200 belminuten heb. Zojuist log ik in op de app en zie ik dat er een factuur van bijna €400 open staat. Uiteraard schrik ik hier van aangezien ik altijd veel bel en dacht onbeperkt bellen te hebben (zoals altijd). Na anderhalf uur bellen met de klantenservice zijn jullie niet bereid om samen naar een oplossing te kijken. De factuur is nog niet geïncasseerd, het abonnement is gelijk geupgrade naar onbeperkt. Het lijk mij niet meer dan redelijk om met elkaar tot een oplossing te komen in plaats van een consument een rekening te sturen t.w.v. 36 maanden abonnementskosten. Wie is er bereid mij te bellen en tot een passende oplossing te komen?
Goededag, Op 10 mei 2021 heb ik mijn toestelkrediet afbetaald. Deze betaling is tot op heden nog niet verwerkt, waardoor ik nog steeds dubbele facturen betaal. Na gebeld te hebben met de klantenservice, heb ik op 28 oktober een betaalbewijs verstuurd naar het daarvoor bestemde emailadres. Vervolgens op 12 november nog eens omdat ik geen reactie had. Telefonisch wordt meerdere keren aangegeven dat hiernaar gekeken wordt. Tot op heden nog geen reactie ontvangen, terwijl ik deze binnen 10 werkdagen zou moeten krijgen. Wat kan ik doen om tele2 actie te laten ondernemen? Zowel per telefoon als per mail gebeurd er niets.
Na contract overname kan ik geen facturen inzien en vorige contractant kan ook niks meer in zien.Het is wel fijn als we weten hoe het nu zit met de betalingen en facturen.Hoe kunnen we dit inzien?
Hoi ik had de 22e betaling gedaan via een ideallink.Er is geld afgeschreven en kreeg een melding dat de betaling gelukt is.En toch wordt ik afgesloten hoe kan dat?
Beste Tele2,Ik kom erachter dat er 6 maanden lang een dubbel bedrag wordt afgeschreven van mijn rekening omdat ik van abo ben veranderd en mijn oude abonnement is stopgezet. Daarvoor bel ik met jullie vorige maand, daar geven jullie aan dat mijn contractovername niet goed is gelukt (vanuit jullie kant) en dat het nog in werking moet gezet worden. Vervolgens zijn we weer 3 weken verder en heb ik dan eindelijk mijn abonnement op mijn huidige nummer. Vervolgens bel ik jullie om te regelen dat de extra incasso’s terug komen en krijg ik te horen via de klantenservice dat ik zelf verantwoordelijk ben om te melden dat er een dubbele incasso plaatsvindt. In totaal is het bedrag 6x22 =132 euro en vertellen jullie vervolgens dat ik slechts 40 euro kan terug verwachten ter compensatie voor de dubbele incasso. Dat kan je toch niet maken. Graag jullie hulp.
Ik heb een proefabonnement gehad via Google play. Deze binnen de prieftermijn weer opgezegd. Nu wordt er wel 31 euro gefactureerd via mijn mobiele factuur. Er is een terugbetaling van Google play. Hoe lang duurt het ongeveer dat ik dit terug krijg van Tele 2???
Beste tele 2, Ik begrijp niet waarom ik nog een factuur van jullie krijg, gezien ik mijn telefoon abonnement bij jullie heb overgezet naar een prepaid TMOBILE kaart per 20-9-21.Ik zie ook geen gegevens meer in mijn tele2 app. Hoor graag van jullie.Kenmerk: 2223/1.19482148 Vriendelijke groet
Toestelkrediet van 840 euro bij Tele2 op 9 december afbetaald.Destijd gebeld met Tele2 over vroegtijdig afbetalen toestelkrediet ivm aankoop huis en dit anders niet mogelijk was door de bkr registratie.10 december is mijn bkr registratie beeindigd en hiervan netjes bericht gehad dat toestelkrediet was afbetaald.Echter ging mijn contract met dit mobiele toestel pas in februari in. Tot mijn verbazing stond er toen nog steeds een toestelkrediet open van 840 euro.Na een aantal keer bellen op 13 april een betalingsbewijs opgestuurd. Verwerkingstijd zou maximaal 1 maand bedragen. 5 maanden en tig van telefoontjes verder kunnen ze mij nog steeds niet helpen en kan ik de financiele afdeling zelf niet bereiken (dit gaat allemaal via de klantenservice), maar krijg tot op heden nog geen uitsluitsel over de betaling van december.Telkens heb ik netjes mijn facturen op tijd betaald (bedrag incl toestelkrediet). Bedrag toestelkrediet wat ik teveel betaald heb zit op 228,99 euro.Kunnen jullie hier mij
In 2017 contract afgesloten voor mijn toen nog minderjarige zoon. Zelfs nog een keer verlengd voor 2 jaar. ALTIJD alles keurig netjes op tijd volledig betaald. Contract liep af op 31/05/2021 maar zoon inmiddels (ruim) meerderjarig, nest verlaten en wil (uiteraard) zelf beschikken over contract mobiele telefoon. 02/05/2021 netjes restant toestelkrediet van nog geen € 10,- afbetaald. Meteen email van Tele2: Yes, betaling ontvangen, telefoon is nu 100% mijn eigendom. 04/05/2021 overdracht contract naar zoon exact zoals Tele2 het wil inclusief alle kopieën, ALLE gegevens gewijzigd etc. etc. Weer email van Tele2: Yes, per 04/05/2021 is overdracht contract (voor die 27 resterende dagen) een feit. 26/05/2021 Tele2 toch nog een bedrag van mij geïncasseerd, maar dat maar gelaten voor wat het is. Eind juni 2021 probeert Tele2 toch weer abonnementskosten van mijn rekening te incasseren. Vreemd, heb geen account meer, alles aangepast incl rek.nr. Dat maar gestorneerd wellicht dat er dan een zaklam
Ik ben eind juli 2020 overgestapt van Tele2 naar Hollands Nieuwe met nummer behoud. Is mijn Tele2 abonement beëindigd? Waarom bleef Tele2 in augustus en september geld opnemen? Interessant genoeg - een groter bedrag dan ik betaalde.
Ik heb mijn betaalachterstand betaald maar ben nog niet online
Ik kreeg eerst te horen dat er een storing was, vervolgens na wachten en bellen dat het 26 september zou worden overgemaakt. Maar ik heb het nog steeds niet. Ik wil gewoon graag mijn geld terug maar ben bang dat ik het niet meer ga krijgen wat kan ik doen?
Wat moet je doen om geld terug te krijgen van tele2? Al een aantal x gebeld dat er extra kosten voor data buitenland in rekening zijn gebracht en dat klopte inderdaad niet maar compensatie duurt maanden.
Mijn zoon heeft helaas behoorlijk veel aankopen gedaan op google play dat tot een bedrag is gekomen van bijna 300 euro, is het mogelijk om dat ik termijnen te betalen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.