beantwoord

Dubbele incasso

  • 1 November 2021
  • 1 reactie
  • 64 x bekeken

Beste Tele2,

Ik kom erachter dat er 6 maanden lang een dubbel bedrag wordt afgeschreven van mijn rekening omdat ik van abo ben veranderd en mijn oude abonnement is stopgezet. Daarvoor bel ik met jullie vorige maand, daar geven jullie aan dat mijn contractovername niet goed is gelukt (vanuit jullie kant) en dat het nog in werking moet gezet worden. Vervolgens zijn we weer 3 weken verder en heb ik dan eindelijk mijn abonnement op mijn huidige nummer. Vervolgens bel ik jullie om te regelen dat de extra incasso’s terug komen en krijg ik te horen via de klantenservice dat ik zelf verantwoordelijk ben om te melden dat er een dubbele incasso plaatsvindt.   In totaal is het bedrag 6x22 =132 euro en vertellen jullie vervolgens dat ik slechts 40 euro kan terug verwachten ter compensatie voor de dubbele incasso.  Dat kan je toch niet maken. Graag jullie hulp.

icon

Beste antwoord door Johrick van Tele2 3 November 2021, 15:16

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Hi Sacha, dit klinkt al een zaak die grondig moet worden uitgezocht. Wil je mij een DM sturen? Dan kijk ik graag met je mee wat er is gebeurd! Ik sluit het topic nu, zodat wij privé verder kunnen praten.