De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je facturen.
Recent actief
Whaaaat? Mijn factuur is hoger! Ik hoor het je denken en de vragen die bij je opkomen zijn begrijpelijk. Nee, je hebt niet buiten je bundel gebeld of geïnternet! En geen zorgen, je hebt ook niet ongemerkt een abonnementsdienst afgesloten. Jouw factuur is vanaf nu iets hoger door de inflatiecorrectie. Benieuwd naar wat dit inhoudt en welke gevolgen dit heeft voor jou? Dan ben je hier aan het juiste adres. We hebben hierde meest voorkomende vragen voor je beantwoord.Waarom een inflatiecorrectie?Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Met deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij een inflatiecorrectie toe op onze abonnementstarieven. In 2020 voert Tele2 een inflatiecorrectie door op de vaste kosten van je mobiele abonnement. Dit geldt voor je bel/SMS-bundel en je databundel. De inflatiecorrectie wordt jaarlijks bepaald door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en is voor dit jaar vastgesteld op 2,6%. De correctie gaat in op 1 juli 2020. Op de factuur die j
Hallo ik heb afgelopen jaar in september mijn telefoon afbetaald en zo zou mijn krediet worden verwijderd uit de bkr registratie! Ik ga aankomende dinsdag een hypotheek aanvraag indienen dus de registratie moet zsm verwijderd worden! Ik vind dit geen service
Ik heb een betalingsachterstand en heb pas deze week een brief ontvangen. Voor nl twee abonnementen: internet en bellen en mobiel. En vroeg mij af hoeveel dagen ik nog precies heb om te betalen voor dat ik afgesloten ben?Op mijn mobiel abo zie ik al op mijntele2 account inmiddels de diensten geblokkeerd zijn.Deze brief is geen formele herinnering, en ik heb er geen herinnering ontvangen voor beide abonnementen wat dat betreft, via email of brief.Er staat ook nogal heel veel bangmakerij in. Wat is nou betaal of we sluiten je af binnen enkele dagen. Vertel me gewoon hoeveel dagen nog over zijn dat ik evt planning kan maken en alsnog op tijd kan betalen.Onderaan brief staat 15 dagen na ontvangst brief en terwijl bovenaan enkele dagen staat. Dus welke van de twee is het? Wat is overigens diensten geblokkeerd nou precies? Ik kan nog bellen en internetten. Is er een verschil tussen afsluiting en geblokkeerd? Na de website update is alles zo onoverzichtelijk moet ik zeggen. En er klopt ook vo
Ik had bij jullie een achterstand en ik moest het totaalbedrag in een keer betalen nou heb ik dus het totaal bedrag betaald het waren 2 abbonement maar nu heb ik dus dat bij de een wel de registratie van bkr is verwijdert en de ander niet en staat nogsteeds op de status dat die geheel opeisbaar is heb hierover gebeld en ze hebben alles onderzocht bleek dat ik niks meer open had staan en dat het totaal bedrag wat ik heb betaald voor beide abbonementen was maar heb ik contact opgenomen en zeiden ze dus dat het werd rechgetrokken is niet gedaan vervolgens per mail weer contact opgenomen en heb er geen eens reactie op terug gehad en dit was in juli
Mijn simkaart is geblokkeerd door meerdere verkeerde pogingen. Deze wil ik weer unlocken maar ik heb geen tele2 account + ik kan niet op mijn mobiel. Ik kan de customer service dus niet bellen en chatten + mailen gaat niet of duurt heel lang. Graag hulp
Hi, ik heb ineens geen internet meer in het VK sinds vandaag. Geldt mijn bundel nog wel? En hoe zit het met de bel/sms kosten?
Beste, Een aantal jaren terug had ik een betalingsachterstand bij Tele2. Deze is uiteindelijk bij de deurwaarder beland. Gelukkig heb ik het bedrag uiteindelijk afgelost via de deurwaarder. Nu heb ik kort geleden mijn gegevens opgevraagd bij BKR en zie ik dat er een code 2 bij staat vermeld. Dit zou betekenen dat ik Tele2 nog geld verschuldigd ben terwijl dit niet zo is. Via de chat net contact gehad met Tele2 en er zou contact worden opgenomen per mail. Ik heb toen het volgende bericht ontvangen:“Beste klant, U geeft aan dat u een BKR-registratie heeft openstaan voor het toestel NHSRS0001035191 Wij zien deze registratie niet terug bij BKR. Wilt u zeker weten waar uw openstaande BKR-registratie vandaan komt, dan kunt u uw gegevens opvragen bij BKR. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet,Tele2 Nederland”Jammer genoeg zie ik toch echt in mijn gegevens dat er nog een bedrag openstaat. Ik hoop dat jullie mij via deze weg kunnen helpen.
Ik heb al op het forum gekeken maar wat ik heb kunnen vinden is het steeds iets anders ik kan niet via mijn tele2 factuur in-app aankopen doen ik weet dat er een maand limiet is van 50 euro maar het is inmiddels al meer dan een maand geleden en ik kan nog steeds niet via mijn tele2 factuur betalen ik krijg de fout code [OR-DVASA2-02] en de medling bij google zegt dat ik moet zoeken op mijn mobiele abonnement site naar apps betalen maar ik kan niks vinden en bij een google search kwam ik alleen op tmobile sites
Ik kan de bel en data specificatie binnen en buiten mijn bundel zien maar hoe kan ik die downloaden (dus het bellen per tel.nummer en data verbruik per dag) ?
Goedemorgen, Ik kreeg een melding dat ik 0,25 cent buiten m'n onbeperkte bel/sms bundel moet betalen voor een sms naar 0635210000. (Een mij volslagen onbekend nummer). Die zou verzonden zijn omstreeks half vier 's nachts. Toen lag ik te slapen, en ik zie geen sms terug in de app... Nou ga ik niet dood om 0,25 cent, maar ik vind het raar en wil weten wat er aan de hand is. Voor 't geval het om oplichting oid gaat, en het vaker kan gebeuren...? Of heeft het te maken met het nieuwe 4g netwerk? Alvast bedankt,José
Een nieuw abonnement, super vet! Net lekker een tof nieuw mobieltje uitgezocht die je maandelijks gaat afbetalen. Maar wat houdt nou eigenlijk die BKR-registratie precies in? En wat zijn die toetsen die ik moest doen voordat ik een abonnement mocht afsluiten? Dat ga ik je in dit topic gelukkig allemaal uitleggen! Are you ready? Want het is flink wat informatie! Wat is de WFT en de BKR? De Wet op het Financieel Toezicht (WFT) is ingevoerd op 26 april 2017 om consumenten te beschermen tegen hoge abonnementen. Deze wet geldt voor alle providers in Nederland. Ze kijken hierbij naar jouw inkomen, woonlasten en gezinssamenstelling. Bij het bestellen van een abonnement waarbij de telefoon meer dan €250,- kost, wordt dit geregistreerd bij het Bureau Krediet Registratie (BKR). Dit wordt gezien als een lening. Dit is overigens een lening waar je geen rente over betaalt, dus dat is heel chill! Wat betekent deze wet voor mij? Als je een abonnement afsluit waarbij de telefoon meer dan € 250,- kos
Goedendag ik heb een vraag. Kan ik mijn bel gegevens opvragen bij Tele2. Zodat ik kan inzien wie ik gebeld en en wie mij? groetjes anja
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.