bel en data specificatie inzien

  • 20 October 2020
  • 25 reacties
  • 1969 x bekeken

Ik kan de bel en data specificatie binnen en buiten mijn bundel zien maar hoe kan ik die downloaden (dus het bellen per tel.nummer en data verbruik per dag) ?


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

25 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dat komt straks op de factuur te staan.

Enig idee wanneer?

Reputatie 7
Badge +12

Facturen worden na de 1e week van een nieuwe maand opgesteld en kun je ze via mijn.tele2.nl inzien.

Helaas staan er geen specificaties op de afrekening alleen totaal gebruik.

Online kan ik zien hoeveel data ik gebruik heb op een bepaalde dag of hoelang ik gebeld heb met bepaalde nummers en dat heb ik nodig om te kunnen declareren en dus niet alleen de totalen die op de factuur staat

Reputatie 7
Badge +12

Even doorklikken bij de factuur naar specificaties.

op pagina 2 staat

Verbruikskosten
Bellen/Sms'en/Mms'en in Nederland € 0,00
Internetgebruik in Nederland € 0,00
Bellen/Sms'en/Mms'en ontvangen in het buitenland € 0,00
Bellen/Sms'en/Mms'en vanuit het buitenland € 0,00
Internetgebruik in het buitenland € 0,35

 

Dus niet de tijd naar een bepaald nummer en ook niet het data gebruik op een dag

Verder kan ik niets vinden van verdere specificaties (zoals dat wel online staat)

Reputatie 7

Dan kijk je naar pagina 2 van de factuur, niet van de specificatie. Er is een verschil in facturen als je nog in het ‘oude’ Tele2 systeem zit of in het nieuwe (T-Mobile) systeem. In het nieuwe systeem (als je klantnummer in Mijn Tele2 begint met 1.1) staat de specificatie op de 2e pagina van de factuur zelf. Als je nog in het oude systeem zit, dan moet je niet op de factuur zelf kijken, maar kan je op de factuur (voordat je deze download) een link aanklikken waarna je de specificatie krijgt te zien. Ik meen dat je voordat je download naar de laatste pagina moet gaan en dan daar ziet dat je de specificatie kunt opvragen. Ik kan je helaas geen screenshot tonen, omdat ik reeds ben overgezet naar het nieuwe systeem.

Dit is wat ik zie bij facturen en als ik een factuur download en de knop "je factuurdetails” gebruik krijg ik het volgende

Al met al geen specificatie en zeker geen mogelijkheid om die te printen.

Zal wel ergens wat fout doen maare wat ????

Reputatie 7

Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar probeer het eens zonder ad- en popup blockers.

Helaas, werkt ook niet.

Heb met iemand gekeken die ook tele2 heeft en daar zie ik het op de rekening staan. Nu heb ik vorige week bericht gekregen dat ik ook over ben gegaan op het nieuwe systeem dus hoop dat het zichtbaar wordt op de volgende factuur

Reputatie 7

Klopt, zoals ik aangaf staat de specificatie na de migratie op de (nieuwe)facturen zelf.

Beste pipodeclown, geldt dat ook voor de oudere facturen? Ik heb hetzelfde probleem als h.eijkenaar en zou graag de door mij gebelde nummers willen inzien eerder dit jaar. Ik hoop niet dat deze data vernietigd wordt; in ieder geval niet van afgelopen 6 maanden.

Reputatie 7

Beste pipodeclown, geldt dat ook voor de oudere facturen? Ik heb hetzelfde probleem als h.eijkenaar en zou graag de door mij gebelde nummers willen inzien eerder dit jaar. Ik hoop niet dat deze data vernietigd wordt; in ieder geval niet van afgelopen 6 maanden.

Nee, oude facturen wijzigen niet. Die facturen zijn na de migratie wel te zien, maar de specificaties dien je voor de migratie te downloaden.

Reputatie 7

Helaas, werkt ook niet.

Heb met iemand gekeken die ook tele2 heeft en daar zie ik het op de rekening staan. Nu heb ik vorige week bericht gekregen dat ik ook over ben gegaan op het nieuwe systeem dus hoop dat het zichtbaar wordt op de volgende factuur

Begint je klantnummer in Mijn Tele2 nu wel of niet met 1.1? Als dat het geval is, dan kan je zelf de specificaties niet meer downloaden.

beste pipodeclown,

 

Ik kan nergens een klantnummer vinden, niet op mijn factuur en ook niet bij mijn abonnement overzicht of bij mijn gegevens.

Ik kan alleen oude facturen downloaden en dan krijg ik een 2-pagina pdf met op de 1e pagina een aanklikbare hyperlink “je factuur details” maar als je daar op klikt wordt je weer naar de tele2 website gestuurd zonder dat je factuur details te zien krijgt. Ik wil gewoon zien welke nummers ik in een maand gebeld heb. Hoe kan ik dat van afgelopen maanden bekijken ?

Reputatie 7

beste pipodeclown,

 

Ik kan nergens een klantnummer vinden, niet op mijn factuur en ook niet bij mijn abonnement overzicht of bij mijn gegevens.

Ik kan alleen oude facturen downloaden en dan krijg ik een 2-pagina pdf met op de 1e pagina een aanklikbare hyperlink “je factuur details” maar als je daar op klikt wordt je weer naar de tele2 website gestuurd zonder dat je factuur details te zien krijgt. Ik wil gewoon zien welke nummers ik in een maand gebeld heb. Hoe kan ik dat van afgelopen maanden bekijken ?

Bij mij staat het klantnummer in Mijn Tele2 onder “Abonnement”, maar je kunt het ook de chatbot in de mobiele app vragen. De link in oude facturen komt ook bij mij terecht op de algemene Mijn Tele2 pagina. In mijn geval zou het een verklaring kunnen zijn dat ik reeds ben overgezet naar de nieuwe omgeving. Begint je klantnummer met 1.1? Dan zit je ook in de nieuwe omgeving. Misschien dat in dat geval de klantenservice de specificaties nog kan mailen.

https://www.tele2.nl/bijnazover

 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @h.eijkenaar,
Van harte welkom op de Community! We denken en helpen graag zo goed mogelijk mee. De factuur specificaties inzien, dat moet kunnen toch!

Laat ik meteen met de deur in huis vallen, je kan jouw verbruik inzien op de facturen tot 6 maanden terug. Check voor meer infomatie deze pagina met uitleg onderaan bij de veelgestelde vragen! Bedankt voor het invullen van jouw Community account, hierdoor heb ik meteen jouw gegevens kunnen controleren. Je bent deze maand overgezet op het nieuwe netwerk daarom is het net iets anders geregeld.

Ik kan mij voorstellen dat dat een beetje verwarrend is. Daarom helpen we graag om het te verduidelijken. Laat mij weten of je eruit komt want anders ga ik het voor fixen! :thumbsup:

 

Dag Cas,

 

Kan je ajb ook voor mij kijken? Ik heb de link van jou aangeklikt en dan kan ik mijn facturen wel zien maar als ik dan op de link in de factuur klik, wordt ik weer terug gestuurd naar de web app zonder details van de factuur te zien. Soort van kastje naar de muur loop. Het gaat me niet zozeer om het verbruik in te kunnen zien maar welke nummers ik in afgelopen 6 maanden gebeld heb.

 

Dank alvast en groet

Beste Cas,

Dank je voor de reactie

Ik heb de factuur van september binnen maar ik ga er vanuit dat die nog onder het oude regime is gemaakt en daarop kan ik de specificatie niet terug zien.

Daar ik vorige week ben overgezet hoop ik op de factuur van oktober wel de specificatie te zien (tijd per gesprek en data per dag)

 

Reputatie 7
Badge +8

Er zit inderdaad een loop in. 

En deze is ook nog niet compleet :

 

Reputatie 7

Hallo @h.eijkenaar,
Van harte welkom op de Community! We denken en helpen graag zo goed mogelijk mee. De factuur specificaties inzien, dat moet kunnen toch!

Laat ik meteen met de deur in huis vallen, je kan jouw verbruik inzien op de facturen tot 6 maanden terug. Check voor meer infomatie deze pagina met uitleg onderaan bij de veelgestelde vragen! Bedankt voor het invullen van jouw Community account, hierdoor heb ik meteen jouw gegevens kunnen controleren. Je bent deze maand overgezet op het nieuwe netwerk daarom is het net iets anders geregeld.

Ik kan mij voorstellen dat dat een beetje verwarrend is. Daarom helpen we graag om het te verduidelijken. Laat mij weten of je eruit komt want anders ga ik het voor fixen! :thumbsup:

 

@Cas van Tele2 het gaat er hier om de specificatie (bel details) te kunnen zien van de facturen die zijn aangemaakt vóór de migratie. Op die facturen maakt de specificatie geen onderdeel uit van de factuur zelf, maar is via een link in de factuur apart te downloaden. Dat werkt nu niet, mogelijk omdat de gebruiker reeds is gemigreerd en geen toegang meer heeft tot de omgeving waarop de specificatie is opgeslagen.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @h.eijkenaar,

Bedankt vor jouw reacties! Ik kan jouw facturen van voor de overzetting per mail naar jou toe sturen. Ik hoop dat je daarmee geholpen bent, welke facturen gaat het om?
Ik hoor graag van je! :muscle:

Hallo Cas,

Dank je voor de reactie. De facturen heb ik (staan gewoon in mijnTele2) maar als je de specificatie van september kunt opsturen graag.

Ik ga er van uit dat die van oktober al wel gespecificeerd zal zijn.

Bedankt voor de medewerking

Hallo,

 

Hetzelfde bij mijn account. Ik kan geen specificaties downloaden/zien. Ik kan ook op mijn factuur/account nergens een klantnummer vinden, dus ik weet niet of ik een ‘oude’ klant ben. Denk het wel, aangezien ik deze problemen heb. Als ik op de factuur klik op specificaties wordt ik doorgeleid naar mijn data verbruik op dat moment. Maar ik wil kunnen zien met welke nummers ik gebeld heb en hoe lang.

 

Hoe wordt dit opgelost? 

 

Mvg,

Margreet

Reputatie 7

Hallo,

 

Hetzelfde bij mijn account. Ik kan geen specificaties downloaden/zien. Ik kan ook op mijn factuur/account nergens een klantnummer vinden, dus ik weet niet of ik een ‘oude’ klant ben. Denk het wel, aangezien ik deze problemen heb. Als ik op de factuur klik op specificaties wordt ik doorgeleid naar mijn data verbruik op dat moment. Maar ik wil kunnen zien met welke nummers ik gebeld heb en hoe lang.

 

Hoe wordt dit opgelost? 

 

Mvg,

Margreet

Je kunt de chatbot in de mobiele app vragen wat je klantnummer is, of kijken in Mijn Tele2. Op nieuwe facturen staat de specificatie op de factuur. Voor oudere facturen (uit het oude systeem) kon je de specificaties downloaden voordat je bent gemigreerd. Die specificaties zijn nog wel op te vragen via de klantenservice.