De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over Mail
Recent actief
Hallo. Dit bericht krijgen mensen als ze een email naar mij willen sturen. Ik mis dus echt belangrijke berichten!!! Graag met spoed hulp hierbij
Kan iemand mijn mail synchroniseren? alle e-mails uit mijn inbox zijn weg :( het betreft een tele2 e-mailadres
Beste,Sinds een tijdje krijg ik klachten van diverse klanten van mij dat ze niet meer kunnen mailen mail adressen van @tele2.nlMen krijgt binnen een paar seconden een email terug die zegt:550 Sorry, we do not accept connections from you.Ik heb al uitgebreide tests gedaan:SPF is okee DMarc is okee Tests met mail-tester.com geven een 10 als resultaat.Kan iemand mij helpen bij dit probleem???
Hi,Ik kan dus geen bijlage aan mijn te verzenden mail toevoegen. Het is maar één A4 tje.Hoe kan dit?Groet,Hay
Hoe kan ik een mail sturen naar iemand met een @tele2 email adres?? Ik krijg steeds die melding terug. Met vr.gr. Jos
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Mijn overleden vader heeft een internetaccount bij Tele2 en een e-mailadres van Versatel. We willen het e-mailadres graag nog minimaal een jaar laten bestaan. Kan dat? En wat gebeurt er als we op termijn overstappen naar een andere provider? Blijft het e-mailadres dan bestaan? Ooit was dit een gratis e-mailadres dat niet aan een internetaanbieder was gekoppeld. Zoiets als hotmail dus. ×
Beste,iemand die ik ondersteun kan al een hele tijd niet meer bij zijn mail. toen tele2 over ging naar zonnet heeft hij netjes betaald. sinds een paar maanden kan hij er niet meer in. we krijgen daneen foutmelding en we hebben al van alles geprobeerd, zoals de cookies verwijderen, wachtwoord reset en in een andere browser. Ook hebben we verschillende keren contactformulieren gestuurd naar zonnet support, maar daar krijgen wij geen reactie op. Nu moet hij voor 1 april weer opnieuw betalen, hij zou dan een bevestigingsmail krijgen, om zo de betaling voort te zetten, maar hij kan dus niet in zijn mail, waardoor hij zijn abonnement ook niet kan verlengen!graag zoek ik hier hulp bij wat we nog kunnen doen.
Ik maak al jaren gebruik van de outlook app om mijn zonnet-mail te lezen op mobiel. Sinds vanochtend (23-3) kan ik echter mijn mail niet meer openen. Ik heb geprobeerd de app opnieuw te installeren én enkele andere apps geprobeerd, maar geen werkt. De melding die ik krijg is dat de verbinding met de email server niet tot stand kan worden gebracht. heeft dit te maken met de verkoop van zonnet.nl aan een externe partij? (Waarbij “niets zou veranderen”) Hoe krijg ik mijn email weer leesbaar?
Ik probeer een email te sturen vanuit mijn werk naar mijn @ zonnet.nl mail adres, en krijg deze foutmelding. Enig idee bij wie ik moet zijn om dit opgelost te krijgen. Want kan niet achterhalen dat we ergens op een blacklist zouden staan. Nu blijkt dus ook dat alle emails naar @zonnet.nl gebounced worden.Groeten, Eric
Mijn vrouw heeft een tweede emailadres nodig om persoonlijk te kunnen inloggen om patientgegevens te kunnen inzien. Graag zou ik willen weten hoe ik naast mijn Tele2 adres een tweede emailadres voor haar kan aanmaken.
Vorig jaar ben ik overgestapt naar glasvezel. Dat kon ik niet meer bij Tele2 afnemen en daarom ben ik naar T-Mobile gegaan. Ik dacht dat mijn gratis zonnet adres, wat aan mijn Tele2 DSL abonnement was gekoppeld al per 1 januari 2021 zou vervallen. Maar ik krijg nu een bericht dat het per 1 april wordt. Is dit omdat het oude email adres nog 6 maanden na de overstap gratis in de lucht wordt gehouden?Natuurlijk heb ik allang mijn voorzorg maatregelen genomen en een provider onafhankelijk adres genomen. Een mail account met mijn eigen achternaam is best wel cool!
aan tele2 re geblokkeerde zonnet accountik lees hier dat meerdere mensen hetzelfde probleem hebben als ik. ik heb geen toegang meer tot zonnet. mijn wachtwoord werkte opeens niet meer. moest bellen met de klantenservice (jaar geleden). ben geen klant van tele2 en jullie hebben verder geen gegevens van mij en dus kan mijn password niet worden gedeblokkeerd. ik hoop dat jullie begrijpen dat dit onacceptabel is. ik heb opeens geen toegang meer tot jaren aan mails van mensen die er inmiddels niet eens meer zijn. ik loop hier nu al ruim een jaar mee en als jullie geen oplossing kunnen bieden ga ik het via een andere instantie proberen. zijn jullie actief bezig een oplossing te vinden voor dit soort gevallen? (wanneer) kan ik iets van u verwachten? ik kan hier niet zomaar genoegen mee nemen. groeten A
Ik lees op dit forum dat dit vaak voorkomt. Niet best voor klanten van HMK Shop, met een Tele2 account, die iets bestellen en vervolgens geen orderbevestiging ontvangen. Via andere server verstuurd en geen probleem.
Hallo,Wie kan mij vertellen wat de impedantie is van de audio-uitgang van de mini-Scart aansluiting op de A150?Het signaal is te hard voor mijn FM-koptelefoon. Het vervormt.Ik wil het regelbaar maken/verzwakken d.m.v. een potmeter, maar dan moet ik de uitgangsimpedantie weten. Gr.Arjen
Bij Thunderbird kan ik sinds een paar maanden geen gebruik meer maken van email ontvangen.Versturen werkt wel maar ontvangen niet, ik krijg ook geen fout meldingen bij het ophalen van nieuwe emails. Maar als ik mijn account nogmaals toevoeg via account toevoegen dan komt de melding;Aanmeldingen bij server is niet mogelijk, waarschijnlijk onjuiste gebruikersnaam enzo..Maar als ik op opnieuw testen druk dan maakt hij wel contact met de server, instellingen gevonden door server.
Kan iemand mijn mail synchroniseren? alle emails zijn weer weg en er zitten belangrijke mails tussen die ik nodig heb! Alvast bedankt
Sinds vanmiddag krijg ik in mijn emailprogramma de melding dat smtp.zonnet.nl niet bereikbaar is.Dit probleem heb ik in geen jaren gehad. De pop3 server werkt wel normaal.Is er ergens een storing?Ik kan ook opeens niet meer in mijn webmail.
Graag wil ik mijn oude Tele2 webmail account verwijderen.Hoe kan ik dit regelen?
Plotseling zijn is mijn mailbox geheel leeg. Alleen een zojuist ontvangen mail zit er nog in.Is de enige manier om deze terug te krijgen contact op te nemen met Tele2 morgenochtend?
Om één of andere reden krijg ik helemaal geen notificaties van dit forum in mijn mail. Geen notificaties van topic replies, ook niet als ik ‘abonneren op topic’ heb aangeklikt. (sterretje is paars ingevuld)Geen notificaties van mentions.Geen notificaties van privé berichten.Geen enkele notificatie. Heeft iemand enig idee hoe dit kan of hoe ik dit kan verhelpen?Mijn instellingen zijn als hieronder afgebeeld en lijken mij ok.
Sind 1 februari kan ik geen mail meer versturen via Outlook 2016. Account verwijderd. Wil opnieuw aanmaken maar contact met mailserver lukt niet. Ik heb een versatel mailadres. Internet provider is Ziggo. Mail server Versatel. Via webmail kan ik wel mailen. Bij aanmaak account alle poorten geprobeerd. Hoe kan ik het probleem oplossen? Zonnet kan mij niet helpen, zo ook Ziggo niet.
Gisteren was mijn inbox bijna vol, bijna 100%. Ik heb de mails snel verwijderd en de prullenbak geleegd. Toch blijft de inbox heel erg vol zitten, rond 90% terwijl het in werkelijkheid het ongeveer de helft moet zijn. De prullenbak geleegd, de verzonden mails bekeken en de spam ook. Daar kloppen de gegevens. Ik heb versatel mailadres, gebruik de webversie, geen Outlook. Ik zie niet waar ik eventueel (dat zou per ongeluk gebeurd zijn) zou hebben ingesteld dat ik overal een kopie van zou willen hebben. Wie weet de oplossing?
Er was vorig jaar correspondentie over overname Versatel mail door Zonnet Ik ben daar niet in geïnteresseerd Er van uitgaande dat e-mail adres dat niet meer gebruikt zou worden miv januari jlkreeg ik weer mail van Zonnet dat hij opgeschoond moet worden (hoefde niets te doen volgens Zonnet ten tijde van de correspondentie )Dat wil ik niet en zou graag de Versatel adres verwijderd hebben Graag reactiemvg
Hallo Tele2, zonnet, T-mobile, & alle andere doorverwijzende partners!.Onderstaand is mijn laatste poging van de vele gedane pogingen tot contact met ZONNET tot oplossing van wat ik nu echt fraude ga noemen. En vanaf nu als fraude zal gaan behandelen.Mijn moeder is senior en is gevallen voor een bijzondere stunt om geld te gaan vragen voor een email adres bij zonnet. Nu komt de grap dat na haar betaling haar de toegang tot het account is geweigerd en de website totaal niet meewerkt. Zo vertelde ze mij half vorig jaar dat ze er met de klantenservice niet uit komt om weer toegang te krijgen tot haar mailbox met grote gevolgen van dien. Zo mist ze nu al een poosje dus belangrijke mails en nu ook een account om wachtwoorden van andere websites mee te kunnen herstellen etc.... Ik heb in Oktober van 2020 zelf geprobeerd zonnet via hun contact formulier te bereiken. Het bleef stil net als vele andere klanten zie ik nu op internet. Ik heb toen ook tele2 gesproken deze wijst toch echt weer
Goedendag,Ik kan sinds enige tijd, zonder aanleiding, geen mail meer verzenden of inloggen op de webmail. De volgende foutmelding verschijnt: Serverfout: 554 5.7.1 <burgering12>: SASL login name rejected: Access deniedWat gaat er fout?Met vriendelijke groet,Angela Burgering
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.