De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over Mail
Recent actief
Uitgaand mails verzonden vanaf zonnet komen niet aan, en ik wordt absoluut overspoeld met phishing mails, dus de complete spamfiltering is volledig afwezig. De problemen zijn absoluut niet opgelost!
Ondanks dat er wordt vermeld dat de problemen rondom de mail van zonnet en versatel verholpen zijn, heb ik nog steeds geen mail ontvangen. Weet ook niet of ik mail kan versturen. Wie kan helpen of is het probleem nog niet helemaal verholpen…...
Ik ontvang geen emails die naar mijn versatel-emailadres zijn gestuurd (al sinds 19 april)
Hallo Er word wel geroepen dat het probleem is opgelost met zonnet/versatel,maar voorlopig nog steeds geen email!!! Hoe lang gaat dit nog duren? Er zijn mensen die hun email nodig hebben!!!
Na 24 uur werkt mijn zonnet email adres nog steeds niet naar behoren. Gisteren kon ik niet inloggen op de server, niet met Outlook, noch met webmail. Sinds gisteravond kan dat wel, maar er komt nog steeds geen email binnen!Hopelijk leest de helpdesk mee op dit forum, want ik vind het ronduit belachelijk dat ze alleen per email te bereiken zijn.
De laatste mail, die ik via versatel heb ontvangen is 18-4-2022 om 22.47 uur. Vandaag 19-4-2022 nog geen enkele mail via versatel ontvangen, terwijl ik zeker weet dat er mail naar mij verzonden zijn.Hoe kan dit, waar zijn mijn mails gebleven?
Ik krijg sinds maandag jl geen mailtjes meer binnen via Outlook en Webmail en ook het versturen lukt niet meer!
Beste mensen ik krijg nog steeds geen mail van zonnet binnen sinds maandagavond. De mail is erg belangrijk hier. Wacht op bevestiging mails met afspraak tijden. Hoop dat het serious wordt genomen. Duurt wel erg lang.
Sinds de storing van TELE2 in het zuiden op dinsdag 19-04-2022 krijg ik niks meer binnen op de webmail thuis zowel op mijn smartphone, tablet, lap top en desktop. Startpagina webmail krijg ik in beeld maar wat ik ook doe hij ververst niet. Krijg niks binnen en kan niks versturen Heb op het werk op de webmail ingelogd, dat gaat goed, het startscherm met alle mappen en oude mails komen in beeld, maar geen nieuwe. Ook als ik ververst gebeurd er niks. Komt niks binnen en kan niks versturen Instellingen staan allemaal goed
En na vanmiddag een gesprek aan te hebben gemaakt, kan ik er nu aan toevoegen dat sinds 17.00 uur vanmiddag er via de vaste internetverbinding geen mails meer binnen komen.Wel via de mobiele HOE DAN???
Zit nu in buitenland. Ontvangen en verzenden lukt niet meer in Outlook 2019 en kan ook niet inloggen op webmail zonnet! Hoe op te lossen? Krijg telkens de melding :Verbinding met IMAP server mislukt
Net nu mijn vorige problemen opgelost heb gezien dient helaas het volgende probleem zich aan; Ik kan op dit moment niet meer inloggen bij mijn webmail. Als, ik op welke wijze dan ook (via bookmark, via tele2 of via mijn tele2) naar de inlog pagina ga stuit ik op de volgende problemen; Ofwel, de inlogpagina laadt helemaal niet en ik krijg dit te zien: Soms krijg ik de inlogpagina wel te zien, na invoer van gebruikersnaam en wachtwoord krijg ik dan of een lege pagina met deze melding:Of ik kom weer terug op de inlogpagina met deze melding: Of er staat het volgende:Of er staat het volgende: Ik heb de volgende dingen geprobeerd; cookies verwijderen; zelfde probleem. Andere browser; zelfde probleem. ik had gisteren rond het middaguur kort het zelfde probleem, maar vandaag kom ik er al drie uur lang niet in. Vanmorgen deed de webmail het nog gewoon wel. Ik heb hier inmiddels melding van gemaakt bij de telefonische helpdesk. Toch wou ik het hier ook even posten met de vraag of anderen hetze
Mail afkomstig van Mailgun wordt geblokkeerd door Tele2. We krijgen dit resultaat:"delivery-status": { "tls": true, "mx-host": "mx10.se.isp-net.nl", "code": 550, "description": "", "session-seconds": 18.863893032073975, "enhanced-code": "", "attempt-no": 1, "message": "Sorry, we do not accept connections from you.", "certificate-verified": true }, Bij https://www.mail-tester.com/ is de mail gecontroleerd en hier blijkt dat de uitgaande mailserver niet op een zwarte lijst staat. Hierbij een verzoek om het op te lossen.
Ik krijg geen mails meer binnen, kan ook niet meer verzenden? er is een verbindings fout ? IMAP server verbindingsfout? laatste mail is van 22-02
Gisteren kon ik ineens geen mail meer versturen. Ook als ik online inlogde op mijn tele2 account lukte dit niet. Hierop heb ik het wachtwoord gewijzigd. Online inlkoggen en dan een mailtje versturen lukt nu weer. Via thunderbird echter niet. Ik zie dat thunderbird ; bij pop3.versatel.nl wel het nieuwe wachtwoord heeft opgepikt. Bij smtp.versatel.nl staat nog steeds het oude wachtwoord. Ik ga nu proberen om het nieuwe wachtwoord weer terug te wijzigen in het oude wachtwoord, wie weet helpt het. Als dit niet lukt, heeft iemand dan opties?Met groet RoelofK
[Update 01-04-2022 08:58]Goed nieuws, het is gelukt om het probleem te verhelpen. Iedereen kan weer inloggen in de webmail.[Update 31-03-2022 15:32]De oorzaak van het probleem is gevonden. Op dit moment is er een engineer in het datacenter aan het werk om het probleem te verhelpen. [31-03-2022 15:05]Op dit moment krijgen we meldingen binnen dat klanten met een zonnet/versatel account niet in kunnen loggen op hun webmail. Hierbij krijgen ze een foutmelding. We zijn op dit moment op zoek naar de oorzaak. Zodra er meer bekend is geven we een update in dit topic.
Hallo tele2. Ik heb vandaag als thuisklant een wijziging doorgevoerd in mijn contactgegevens in mijntele2. daarop kreeg ik deze mail van tele2;In de mail staat zoals je ziet een link naar MijnTele2. Die link verwijst naar https://www.tele2.nl/nieuweklant Dat levert dit als resultaat op; Dat wou ik even laten weten, misschien kan het gemaakt worden.
Wat is er aan de hand met zonnet?1) ik kan niet inloggen in webmail. Niet op mijn computer, en niet op mijn iPhone2) mail die ik naar gmail-adressen stuur worden geblokkeerd, worden gezien als spam!!!!!!! Dit gebeurd niet als ik een van mijn andere emailadressen gebruik. DOE HIER SVP WAT AAN!3) ik kan geen mailtjes meer versturen via mail met mijn zonnet adres op mijn iPhone.
Om te beginnen: Webmail werkt wel…. Via mailprogramma thunderbird verstuur ik mail (al jaren), maar komt niet aan (verdwijnt in een zwart gat). Ik ontvang wel mail.Ik heb mail account al een keer nieuw geinstalleerd, maar geen succes.Af en toe krijg ik een mail terug met onder andere deze tekst: "451 Your account has been locked. Please contact your administrator. (in reply to end of DATA command)"
Ik krijg geen mails meer binnen, kan wel inloggen maar krijg regelmatig de melding dat de IMAP server geen verbinding heeft?
Ik ontvang de laatste paar dagen opeens spamberichten met een nep tele2 afzender. Ik heb de mails al doorgestuurd naar phishing@t-mobile.nl en het ACM.Ik wil jullie wel er op wijzen dat de webpagina https://www.t-mobile.nl/phishing niet wil laden voor mij. De pagina blijft oneindig doorladen, er komt wel een cookie pop-up, maar de keuze buttons van de pop-up zijn niet aanklikbaar voor mij. Voorbeeld van mail hieronder;
Ik heb hetzelfde probleem als dit topic:https://forum.tele2.nl/overige-diensten-en-producten-350/versturen-mails-79672
Ik heb sinds de afgelopen 2 weken in toenemende mate last van het feit dat mails vertraagd binnen komen, soms met vertraging van meerdere dagen. Met name bevestiging mails en notificatie mails.Dit is vervelend, omdat bijvoorbeeld bepaalde bevestiging mails een afmeld link bevatten die gebruikt moet worden voor het verzetten van een afspraak, maar daar heb ik niets aan als de mail pas een dag na de daadwerkelijke afspraak binnenkomt.Het betreft verscheidene partijen, mijn sportschool, google, software providers, online verkopers, pakketverzenders, twitter etc. Ik heb het niet over een paar minuten later, ik heb het er over dat op een zaterdag opeens nog mails binnenkomen met de tijd/dagtekening van de woensdag ervoor.Deze mails kwamen twee weken geleden nog direct binnen, het is dus een recentelijk probleem.
Wij zijn een zorgpraktijk in Noord-Brabant en ons zorgsysteem maakt gebruik van SendGrid. Hierbij krijgen we bounces van Tele2 adressen. Het gaat hier om zorgafspraken en facturen richting klanten.Gegevens van de email:--To XXXXXXX@tele2.nlFrom XXXXXXSubject XXXXXSendingIP Address 167.89.17.173--En de foutmelding:--The tele2.nl server informed us that this message bounced. To protect your deliverability, we won't send to this address anymore. If you want to send to this address, you may remove it from the Bounces suppression group. Learn more.Full response from the tele2.nl server:550 Sorry, we do not accept connections from you.--Ik heb al een medewerker een persoonlijk bericht gestuurd maar weet niet of dat account actief wordt bekeken. Hopelijk kan iemand van Tele2 ons verder helpen. Edit: Er zijn meer afzender IP adressen, ook 167.89.12.138 wordt gebruikt bijvoorbeeld.
Beste,Wij zijn een e-mailmarketing bedrijf die voor onze klanten dagelijks nieuwsbrieven verzenden. Voor een aantal van onze klanten worden (een deel van de) e-mails naar de domeinen tele2.nl, versatel.nl en zonnet.nl geblokkeerd (sinds 6 december).Voor deze e-mails ontvangen we onderstaande (soft)bounce melding:550 - Sorry, we do not accept connections from you.Kan dit het gevolg zijn van een IP-blokkade of is hier wellicht een andere oorzaak voor bekend?Bij voorbaat dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.