beantwoord

Kan geen Versatel mail sturen via Thunderbird.

  • 1 April 2022
  • 3 reacties
  • 173 x bekeken

Gisteren kon ik ineens geen mail meer versturen. Ook als ik online inlogde op mijn tele2 account lukte dit niet. Hierop heb ik het wachtwoord gewijzigd. Online inlkoggen en dan een mailtje versturen lukt nu weer. Via thunderbird echter niet. Ik zie dat thunderbird ; bij pop3.versatel.nl wel het nieuwe wachtwoord heeft opgepikt. Bij smtp.versatel.nl staat nog steeds het oude wachtwoord. Ik ga nu proberen om het nieuwe wachtwoord weer terug te wijzigen in het oude wachtwoord, wie weet helpt het. Als dit niet lukt, heeft iemand dan opties?

Met groet RoelofK

icon

Beste antwoord door Anonymous 1 April 2022, 11:51

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Er was gisteren inderdaad een storing met de e-mail:

 

Misschien dat daardoor de boel in de war gekomen is en is daardoor je wachtwoordwijziging slechts gedeeltelijk doorgekomen.. Mocht het niet lukken na het terug wijzigen in het oude wachtwoord, dan zou ik even de klantenservice bellen. Misschien komt er hier in je topic nog een medewerker van tele2 langs, maar dat kan soms even duren

De klantenservicemedewerker gaf aan dat ze niets konden doen omdat tele2 thunderbird/outlookprogramma's niet (meer) ondersteunen.

Dat is op zich waar, maar wel een beetje een kort door de bocht reactie.

Dat er nu 2 verschillende wachtwoorden aan je mail account zitten gekoppeld is natuurlijk wel een probleem wat bij de door tele2 verzorgde providermail ligt, en niet bij thundebird. Lijkt me dat dit probleem ook veroorzaakt is door het wijzigen van je wachtwoord terwijl er net een storing was, waardoor de wijziging niet (helemaal) goed is doorgekomen. Ik hoop dat het terug wijzigen iets oplevert!

 

Reageer