beantwoord

Zonnet mail problemen

  • 14 March 2022
  • 8 reacties
  • 609 x bekeken

Wat is er aan de hand met zonnet?

1) ik kan niet inloggen in webmail. Niet op mijn computer, en niet op mijn iPhone
2) mail die ik naar gmail-adressen stuur worden geblokkeerd, worden gezien als spam!!!!!!! Dit gebeurd niet als ik een van mijn andere emailadressen gebruik. DOE HIER SVP WAT AAN!
3) ik kan geen mailtjes meer versturen via mail met mijn zonnet adres op mijn iPhone.

icon

Beste antwoord door Anonymous 14 March 2022, 17:25

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Ja kan dit beter bij zonnet.nl vragen.  Zonnet valt niet meer onder Tele2

Dank voor je reactie. Spijtig. Ik heb het via verschillende contactformulieren van zonnet geprobeerd, maar men reageert nergens op. En ik kan geen zonnet-forum vinden.

Ja kan dit beter bij zonnet.nl vragen.  Zonnet valt niet meer onder Tele2

Behalve als je nog steeds betalende tele2 klant bent met vast internet en nog een zonnet adres hebt, dan moet je wel voor support hier bij tele2 zijn.

 

@karin.vanbeurden als u geen tele2 klant (meer) bent maar bij zonnet zelf betaald voor een zonnet adres, kan ik u verklappen dat zonnet een handelsnaam is van InterNLnet B.V. , zij hebben hier een contact pagina waar ook een bezoek adres en een telefoon nummer bij staat, misschien komt u daar verder mee? https://www.internl.net/contact-opnemen/

@Shilka Dank! Ik ga InterNLnet proberen.

@karin.vanbeurden @Shilka ik heb hier precies hetzelfde probleem. Mailadres geblokkeerd zonder waarschuwing, vervolgens heb ik contact opgenomen. een week later kreeg ik reactie met het bericht dat ik een betaling van €31 moet voldoen, dit gelijk gedaan en nu, een maand later nog steeds zonder werkend mailadres of überhaupt terugkoppeling.

Zojuist heb ik gebeld naar interNLnet, nog nooit ben ik zo maf en niet behulpzaam te woord gestaan. Meneer had nog nooit gehoord van Zonnet en wist van niks omtrent mailboxen en domeinnamen. Hij wou mij niet doorverbinden met iemand hogerop, want hij kwam met allerlei smoesjes. Ik vroeg meerdere keren hoe het dan kan het KvK nummer van zonnet is gelinkt aan InterNLnet, hierop wou hij geen antwoord geven. Ik ga er verder achteraan en desnoods juridische stappen ondernemen. Wat een grimmige praktijken.

Mocht er enige twijfels zijn dat zonnet al of niet een handelsnaam is van interNLnet B.V. dan laat ik jullie graag deze mail zien die ik van tele2 heb ontvangen. Je ziet dat ook in dit schrijven van tele2 keurig aangegeven wordt dat zonnet een handelsnaam van interNLnet is (onderaan)

 

Bovendien, zoals apensaus al aangeeft, ook de KvK informatie geeft dit aan.

Op de pagina van zonnet zien we het KvK nummer staan;

 

En dat KvK nummer is van? Juist, interNLnet, wat ingeschreven staat op het postadres dat je ook op de zonnet pagina ziet staan

Als interNLnet beweert dat ze niet weten wie zonnet is dan weet je dus één ding zeker, je wordt regelrecht in je gezicht voorgelogen.

@karin.vanbeurden @Shilka ik heb hier precies hetzelfde probleem. Mailadres geblokkeerd zonder waarschuwing, vervolgens heb ik contact opgenomen. een week later kreeg ik reactie met het bericht dat ik een betaling van €31 moet voldoen, dit gelijk gedaan en nu, een maand later nog steeds zonder werkend mailadres of überhaupt terugkoppeling.

Zojuist heb ik gebeld naar interNLnet, nog nooit ben ik zo maf en niet behulpzaam te woord gestaan. Meneer had nog nooit gehoord van Zonnet en wist van niks omtrent mailboxen en domeinnamen. Hij wou mij niet doorverbinden met iemand hogerop, want hij kwam met allerlei smoesjes. Ik vroeg meerdere keren hoe het dan kan het KvK nummer van zonnet is gelinkt aan InterNLnet, hierop wou hij geen antwoord geven. Ik ga er verder achteraan en desnoods juridische stappen ondernemen. Wat een grimmige praktijken.

 

U staat trouwens niet alleen met uw klacht van wel betaald, mailbox afgesloten. Klachtenkompas, een initiatief van de consumentenbond, staat bol van de klachten hierover;

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/zonnet/details?companyId=17990ff6-0dc0-41de-8575-a841a91a01f7

@karin.vanbeurden @Shilka ik heb hier precies hetzelfde probleem. Mailadres geblokkeerd zonder waarschuwing, vervolgens heb ik contact opgenomen. een week later kreeg ik reactie met het bericht dat ik een betaling van €31 moet voldoen, dit gelijk gedaan en nu, een maand later nog steeds zonder werkend mailadres of überhaupt terugkoppeling.

Zojuist heb ik gebeld naar interNLnet, nog nooit ben ik zo maf en niet behulpzaam te woord gestaan. Meneer had nog nooit gehoord van Zonnet en wist van niks omtrent mailboxen en domeinnamen. Hij wou mij niet doorverbinden met iemand hogerop, want hij kwam met allerlei smoesjes. Ik vroeg meerdere keren hoe het dan kan het KvK nummer van zonnet is gelinkt aan InterNLnet, hierop wou hij geen antwoord geven. Ik ga er verder achteraan en desnoods juridische stappen ondernemen. Wat een grimmige praktijken.

 

U staat trouwens niet alleen met uw klacht van wel betaald, mailbox afgesloten. Klachtenkompas, een initiatief van de consumentenbond, staat bol van de klachten hierover;

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/zonnet/details?companyId=17990ff6-0dc0-41de-8575-a841a91a01f7

Bedankt voor de info @Shilka, zeer waardevol. Zojuist heb ik een lange klacht gestuurd naar InterNLnet. Hun autoreply is identiek als die van Zonnet. Boven ziet u Zonnet, onder interNLnet,


Echt ongekend dit. En maar volhouden dat men nog nooit heeft gehoord van zonnet. Zoals je al zei, er wordt keihard in je gezicht gelogen. Dit gaat nog een staartje krijgen. Ik hou u allen op de hoogte.

Reageer