De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom op de Tele2 Community!
Recent actief
BOEM, hier zijn ze dan. De OPPO Find X3 Pro | Neo | Lite! Welkom in deze FAQ over de OPPO Find X3 Pro | Neo | Lite! We snappen dat jullie graag alle info willen over de toestellen, het bestellen en wanneer je jouw prachtige OPPO in je handen kunt houden! Hierom hebben we een lijst met veelgestelde vragen. Hieronder wijzen we graag naar onze levertijden topics. Deze zijn opgedeeld in drie verschillende topics, één voor elk toestel. Welke OPPO heb jij besteld?OPPO Find X3 ProOPPO Find X3 NeoOPPO Find X3 Lite Koop één van de gloednieuwe OPPO Find X3-series en je doet tot en met 18-04-2021 mee met een mooie actie, namelijk: Tijdelijke OPPO actie:Actie OPPO Find X3 Pro: Ontvang de Watch 46mm (twv €349) en een Wireless Charger (twv €49) en een Special case (twv €29) bij aankoop van een OPPO Find X3 Pro.Actie OPPO Find X3 Neo: Ontvang de Watch 46mm (twv €349) bij aankoop van een OPPO Find X3 Neo.Actie OPPO Find X3 Lite: Ontvang een Enco X (twv €179) bij aankoop van een OPPO Find X3 Lite. Waa
Beste moderator(s), Graag zie ik mijn account verwijderd, kunnen jullie dat voor mij regelen?Alvast bedankt. Grts
Je wist het vast al: Tele2 maakt gebruik van het mobiele netwerk van T-Mobile. Dit kwam voor de 5e keer op rij als beste uit de netwerktest van Umlaut[1]. En nu kunnen onze klanten ook nog gebruikmaken van het 5G-netwerk van T-Mobile. Hiermee bieden we landelijke dekking. Dit betekent dat 90% van alle inwoners van Nederland in het 5G-dekkingsgebied woont. Zo blijf jij overal verbonden met de mogelijkheden van nu en van straks!5G-netwerk beschikbaar voor Tele2Wij bieden je graag wat je nodig hebt. Daarom zorgen wij ervoor dat jij het gloednieuwe 5G-netwerk kunt gaan gebruiken. Zodat je klaar bent voor de mogelijkheden van nu en van straks. We verbruiken elke dag meer data, krijgen kortere lijntjes met de hele wereld en smartphones worden slimmer. Dit vraagt enorm veel van het netwerk en daarom zijn we elke dag bezig om ons netwerk te verbeteren en met nieuwe technologieën uit te breiden. Met 5G van Tele2 ben je altijd en overal connected. Dit kun je nu en straksOf je nu je slimme gordij
Kan mijn profielnaam veranderd worden in Charlie? Dank daarvoor
Na overleg met Superuser CrisTien maak ik hier een topic aan om over haar game onderwerp ook hier te praten.Ik ben zelf niet een enorme game liefhebber, maar speel soms mee op een Nintendo Switch het spel mario kart.Wat vinden jullie leuk om te spelen? Hopelijk zijn hier een paar gamers aanwezig! Geef elkaar tips, wie weet ontdekken wij zo nieuwe uitdagingen.
I want my account to be deleted. Thank you in advance!
In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums! Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je b
In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige Samsung Galaxy S21 5G! Samsung tijdelijke actieKoop jij je Samsung Galaxy S21 5G in de periode t/m 17.02.2021? Dan doe je mee met een toffe actie! Je kan je namelijk registreren voor de gratis Samsung Galaxy Buds Live t.w.v €139 + een Smart tag 2 t.w.v. €29,99. Via de website van Samsung kan je jouw cadeaus registeren! Je kan je cadeaus registreren tot uiterlijk 3 maart 2021. Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sn
Ik wil graag mijn topics en mijn forum account willen laten verwijderen.
WAUW, wat een prachtige toestellen van Samsung! Welkom in deze FAQ over de Samsung Galaxy S21 | S21+ | S21 Ultra 5G! We snappen dat jullie graag alle info willen over de toestellen, het bestellen en wanneer je jouw prachtige Samsung in handen kunt houden! We hebben een lijst veel gestelde vragen. Informatie over Samsung Galaxy S21 | S21+ | S21 Ultra 5GActuele levertijden:De meeste modellen zijn direct leverbaar! De levertijd staat vermeldt bij het toestel op de bestelpagina.Hoe kan ik mijn Samsung bestellen?Vanaf 14-01-2021 (16:00) kun je jouw Samsung heel eenvoudig en snel bestellen! ► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2 (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! ► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Samsung te bestellen! Bestelling en leveringZodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel v
In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige Samsung Galaxy S21 Ultra 5G! Samsung tijdelijke actieKoop jij je Samsung Galaxy S21 Ultra 5G in de periode t/m 17.02.2021? Dan doe je mee met een toffe actie! Je kan je namelijk registreren voor de gratis Samsung Galaxy Buds Pro t.w.v €229 + een Smart tag 2 t.w.v. €29,99.Via de website van Samsung kan je jouw cadeaus registeren! Je kan je cadeaus registreren tot uiterlijk 3 maart 2021. Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een an
Hallo allemaal,Op kerstavond 2020 viel er bij ons in de straat bij sommige bewoners internet uit. Zo ook bij mijn Schoonouders die hulpbehoevend zijn en hebben ook een alarmering van Eurocross. Jullie raden het al, ook deed dit het helaas niet. Nu hebben zij de mazzel dat wij boven hen wonen en een oogje in het zeil kunnen houden. Een aantal keren contact gezocht met tele2 en na metingen bleek het modem niet te kunnen benaderen. Monteur van Tele2 geweest, en er moest iemand van de KPN bij komen. Dit is ook gebeurd en het ISRA punt is grondig nagekeken en zo ook in de meterkast in de straat.Daar bleek het mis te zijn gegaan en waren een aantal poorten stuk! Ik heb mij laten vertellen dat het Nokia kaarten zijn die de data niet goed door konden zenden. Dus het modem deed het wel, maar geen gegevens te zien met opstarten van Internet. KPN zou een ticket maken en ik zou nog iets horen. Helaas niets vernomen. Na een omzwerving kwam ik bij de technische dienst terecht van Tele2. Eerst bij J
In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! Je kan de iPhone 12 Pro Max nu bestellen op onze website, sla snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums! Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je
Tussen vrijdag 22 januari 19:00 en dinsdag 26 januari 10:00 gaan wij onze systemen verbeteren. Kijk in MijnTele2 wat dit voor jou betekent.Mocht je hier vragen over hebben kun je die in dit topic stellen. Let wel op, de moderatie is na het weekend weer aanwezig. De community staat voor je klaar!
Hierbij wil ik graag een moderator verzoeken om mijn account op dit forum te verwijderen.Alvast bedankt!
Hoi hoi Applelovers, het was even wachten en veel speculeren, maar nu is het eindelijk zo ver! Apple heeft weer vier beauties op de markt gebracht. Dit is de FAQ over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, en iPhone 12 mini. Tijdens de keynote is er weer veel bekend gemaakt en we willen jullie zo veel mogelijk informatie hierover geven. Daarom hebben wij alle vragen gebundeld in deze FAQ. We begrijpen dat je niet kunt wachten om één van de toestellen te bemachtigen!GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 16 oktober 2020 (14:00) kun je jouw iPhone 12 en iPhone 12 Pro bestellen in de presale. En vanaf vrijdag 6 november 2020 (14:00) de iPhone 12 Pro Max en iPhone 12 mini. Dit kan betekenen dat je een van de allereersten bent! #goalsCheck dit topic voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is zullen wij dit met jullie delen. Stay tuned!Informatie over de iPhoneHoe kan ik mijn iPhone bestellen?Vanaf 16-10-2020 (14:00) kun je jouw iPhone 12 en iPhone 12 Pro eenvoudig en snel bestellen
Hoi, Heeft iemand enig idee hoe ik de naam wijzig van een forum account? Heb de naam gewijzigd via instellingen maar merk dat de onjuiste naam toch blijft verschijnen bij topics etc. Hetzelfde geldt voor de e-mail, kan ik dit ook niet zelf wijzigen? en dan nog een vraag: kunnen bepaalde topics verwijderd worden die zelf zijn aangemaakt? alvast bedankt!
Graag zou ook ik mijn account verwijderen. Alvast hartelijk bedankt!
In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige Samsung Galaxy S21+ 5G! Samsung tijdelijke actieKoop jij je Samsung Galaxy S21+ 5G in de periode t/m 17.02.2021? Dan doe je mee met een toffe actie! Je kan je namelijk registreren voor de gratis Samsung Galaxy Buds Live t.w.v €139 + een Smart tag 2 t.w.v. €29,99. Via de website van Samsung kan je jouw cadeaus registeren! Je kan je cadeaus registreren tot uiterlijk 3 maart 2021. Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur
Ik wens alle mede forum gebruikers een gelukkig en gezond 2021 toe! Dat wij nog lang mogen genieten van de geweldige diensten die Tele2 te bieden heeft!
Goedemorgen, Het menu biedt helaas geen optie om mijn account te verwijderen. Willen jullie dit voor mij doen? Bvd
Hallo hallo,Heel erg bedankt voor jullie bijdrage op onze Community afgelopen jaar! Het was een jaar dat we nooit meer vergeten en we hopen dat komend jaar beter wordt voor iedereen.Wij willen jullie namens het Tele2 Community- en Webcareteam fijne feestdagen wensen, een mooie jaarwisseling, en een gezond 2021! Liefs,Tele2 “Wij zijn ook cadeautjes aan het uitpakken en aan het genieten van een corona-proof kerstdiner, dus reageren wij iets minder snel dan je gewend bent. De berichten worden op volgorde van binnenkomst opgepakt en er zijn hier op de Community behulpzame mensen actief die je graag helpen!” Online staan wij de 1e en 2e Kerstdag van 10.00 tot 18.00 voor jullie klaar op Facebook en Twitter!
Ik zou graag mijn forum account willen verwijderen
WAARSCHUWING: De naam van Tele2 wordt misbruikt door internetoplichters die je er proberen toe aan te zetten om geld over te maken in verband met het wijzigen van een rekeningnummer. Het TV-programma AVROTROS Opgelicht?! heeft hier gisteren aandacht aan besteed. Deze sms is niet van ons afkomstig, we raden je aan deze sms direct te verwijderen!In dit topic vind je meer informatie over onder andere deze vorm van oplichting!Kort bericht, wel krachtig! In dit topic kun je terecht als je vragen hebt over alles rondom het artikel van AVROTROS. Heb je hier vragen over, of heb je hiermee te maken gehad (liever niet natuurlijk), laat het ons dan in dit topic weten!
Ik hoor je denken: “Oh nee, wat nu?!”. Geen zorgen we leggen je in dit topic alles uit! Of je nu op dit moment al een abonnement van Tele2 Thuis hebt of juist van plan was om Tele2 Thuis aan te vragen. Everything you need to know vind je hier!Vanaf wanneer stopt de verkoop?Zoals waarschijnlijk duidelijk was gaan we stoppen met het verkopen van nieuwe abonnementen voor Tele2 Thuis. We stoppen hiermee vanaf 28 december 2020. Wel kun je een thuis abonnement afsluiten bij https://www.tele2.nl/mobiel/fusie-tele2-t-mobile. Waarom stopt Tele2 Thuis met de verkoop van abonnementen?Tele2 en T-Mobile bundelen de krachten en voegen het beste van de twee netwerken samen. T-Mobile beschikt over een eigen glasvezelnetwerk en samen kunnen we heel Nederland voorzien van snel en voordelig internet. We kunnen nieuwe internetklanten het beste bedienen met één merk: T-Mobile Netherlands B.V. Het T-Mobile Thuis aanbod is nog uitgebreider en biedt onze klanten nog meer voordelen dan Tele2 Thuis, waaronder
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.