Technische dienst in het zonnetje
Hallo allemaal, Op kerstavond 2020 viel er bij ons in de straat bij sommige bewoners internet uit. Zo ook bij mijn Schoonouders die hulpbehoevend zijn en hebben ook een alarmering van Eurocross. Jullie raden het al, ook deed dit het helaas niet. Nu hebben zij de mazzel dat wij boven hen wonen en een oogje in het zeil kunnen houden. Een aantal keren contact gezocht met tele2 en na metingen bleek het modem niet te kunnen benaderen. Monteur van Tele2 geweest, en er moest iemand van de KPN bij komen. Dit is ook gebeurd en het ISRA punt is grondig nagekeken en zo ook in de meterkast in de straat. Daar bleek het mis te zijn gegaan en waren een aantal poorten stuk! Ik heb mij laten vertellen dat het Nokia kaarten zijn die de data niet goed door konden zenden. Dus het modem deed het wel, maar geen gegevens te zien met opstarten van Internet. KPN zou een ticket maken en ik zou nog iets horen. Helaas niets vernomen. Na een omzwerving kwam ik bij de technische dienst terecht van Tele2. Eerst bij