Skip to main content

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! Je kan de iPhone 12 Pro Max nu bestellen op onze website, sla snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons 8faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Eindelijk......,🎉

Nice! Wanneer had je hem besteld als ik vragen mag?

Op de 7e nadat de bestelling van de 6 niet was verwerkt.

Vind dit wel raar.. ik heb mijn telefoon besteld op 6 november om 14;40 ofzo aanbetaling ook betaald en heb nog steeds niks gehoord…. 

Ik heb em 8e besteld nog steeds niks gehoord 

Ik had eerder een klacht ingediend nadat mijn preorder op de 6e niet was verwerkt. Ik werd later gemaild dat ze niets meer konden doen aan de volgorde van de bestellingen. Zou het dan toch zo zijn dat ze iets hebben gedaan maar het niet toegeven, dit na hun fouten?

Ik heb een blauwe 256 besteld. Misschien ligt het aan de kleur en opslagruimte?. 

Ik heb ook precies de zelfde bestelling blauwe alleen dan met de 128 gb


Eindelijk......,🎉

Nice! Wanneer had je hem besteld als ik vragen mag?

Op de 7e nadat de bestelling van de 6 niet was verwerkt.

Vind dit wel raar.. ik heb mijn telefoon besteld op 6 november om 14;40 ofzo aanbetaling ook betaald en heb nog steeds niks gehoord…. 

Ik heb em 8e besteld nog steeds niks gehoord 

Ik had eerder een klacht ingediend nadat mijn preorder op de 6e niet was verwerkt. Ik werd later gemaild dat ze niets meer konden doen aan de volgorde van de bestellingen. Zou het dan toch zo zijn dat ze iets hebben gedaan maar het niet toegeven, dit na hun fouten?

Ik heb een blauwe 256 besteld. Misschien ligt het aan de kleur en opslagruimte?. 

Ik heb ook precies de zelfde bestelling blauwe alleen dan met de 128 gb

Eindelijk ik heb ook de bevestiging 


Eindelijk......,🎉

Nice! Wanneer had je hem besteld als ik vragen mag?

Op de 7e nadat de bestelling van de 6 niet was verwerkt.

Vind dit wel raar.. ik heb mijn telefoon besteld op 6 november om 14;40 ofzo aanbetaling ook betaald en heb nog steeds niks gehoord…. 

Ik heb em 8e besteld nog steeds niks gehoord 

Ik had eerder een klacht ingediend nadat mijn preorder op de 6e niet was verwerkt. Ik werd later gemaild dat ze niets meer konden doen aan de volgorde van de bestellingen. Zou het dan toch zo zijn dat ze iets hebben gedaan maar het niet toegeven, dit na hun fouten?

Ik heb een blauwe 256 besteld. Misschien ligt het aan de kleur en opslagruimte?. 

Ik heb ook precies de zelfde bestelling blauwe alleen dan met de 128 gb

Eindelijk ik heb ook de bevestiging 

Joepie ik heb ook bericht voor een bezorgafspraak😍🥳


Eindelijk......,🎉

Nice! Wanneer had je hem besteld als ik vragen mag?

Op de 7e nadat de bestelling van de 6 niet was verwerkt.

Vind dit wel raar.. ik heb mijn telefoon besteld op 6 november om 14;40 ofzo aanbetaling ook betaald en heb nog steeds niks gehoord…. 

Ik heb em 8e besteld nog steeds niks gehoord 

Ik had eerder een klacht ingediend nadat mijn preorder op de 6e niet was verwerkt. Ik werd later gemaild dat ze niets meer konden doen aan de volgorde van de bestellingen. Zou het dan toch zo zijn dat ze iets hebben gedaan maar het niet toegeven, dit na hun fouten?

Ik heb een blauwe 256 besteld. Misschien ligt het aan de kleur en opslagruimte?. 

Ik heb ook precies de zelfde bestelling blauwe alleen dan met de 128 gb

Eindelijk ik heb ook de bevestiging 

Joepie ik heb ook bericht voor een bezorgafspraak😍🥳

Ik heb nog niks 😢😭


Eindelijk......,🎉

Nice! Wanneer had je hem besteld als ik vragen mag?

Op de 7e nadat de bestelling van de 6 niet was verwerkt.

Vind dit wel raar.. ik heb mijn telefoon besteld op 6 november om 14;40 ofzo aanbetaling ook betaald en heb nog steeds niks gehoord…. 

Ik heb em 8e besteld nog steeds niks gehoord 

Ik had eerder een klacht ingediend nadat mijn preorder op de 6e niet was verwerkt. Ik werd later gemaild dat ze niets meer konden doen aan de volgorde van de bestellingen. Zou het dan toch zo zijn dat ze iets hebben gedaan maar het niet toegeven, dit na hun fouten?

Ik heb een blauwe 256 besteld. Misschien ligt het aan de kleur en opslagruimte?. 

Ik heb ook precies de zelfde bestelling blauwe alleen dan met de 128 gb

Eindelijk ik heb ook de bevestiging 

Joepie ik heb ook bericht voor een bezorgafspraak😍🥳

Ik heb nog niks 😢😭

Ik helaas ook nog niks 😢😢


Eindelijk......,🎉

Nice! Wanneer had je hem besteld als ik vragen mag?

Op de 7e nadat de bestelling van de 6 niet was verwerkt.

Vind dit wel raar.. ik heb mijn telefoon besteld op 6 november om 14;40 ofzo aanbetaling ook betaald en heb nog steeds niks gehoord…. 

Ik heb em 8e besteld nog steeds niks gehoord 

Ik had eerder een klacht ingediend nadat mijn preorder op de 6e niet was verwerkt. Ik werd later gemaild dat ze niets meer konden doen aan de volgorde van de bestellingen. Zou het dan toch zo zijn dat ze iets hebben gedaan maar het niet toegeven, dit na hun fouten?

Ik heb een blauwe 256 besteld. Misschien ligt het aan de kleur en opslagruimte?. 

Ik heb ook precies de zelfde bestelling blauwe alleen dan met de 128 gb

Eindelijk ik heb ook de bevestiging 

Joepie ik heb ook bericht voor een bezorgafspraak😍🥳

Ik heb nog niks 😢😭

Ik helaas ook nog niks 😢😢

Wanneer heb jij ‘m besteld?


Hoe kan ik een klacht indienen ? Ik heb ook 6 nov rond 16 uur besteld 12 pro Max goud 512 en nog steeds niks 


Eindelijk......,🎉

Nice! Wanneer had je hem besteld als ik vragen mag?

Op de 7e nadat de bestelling van de 6 niet was verwerkt.

Vind dit wel raar.. ik heb mijn telefoon besteld op 6 november om 14;40 ofzo aanbetaling ook betaald en heb nog steeds niks gehoord…. 

Ik heb em 8e besteld nog steeds niks gehoord 

Ik had eerder een klacht ingediend nadat mijn preorder op de 6e niet was verwerkt. Ik werd later gemaild dat ze niets meer konden doen aan de volgorde van de bestellingen. Zou het dan toch zo zijn dat ze iets hebben gedaan maar het niet toegeven, dit na hun fouten?

Ik heb een blauwe 256 besteld. Misschien ligt het aan de kleur en opslagruimte?. 

Ik heb ook precies de zelfde bestelling blauwe alleen dan met de 128 gb

Eindelijk ik heb ook de bevestiging 

Joepie ik heb ook bericht voor een bezorgafspraak😍🥳

Ik heb nog niks 😢😭

Ik helaas ook nog niks 😢😢

Wanneer heb jij ‘m besteld?

12 november, dus denk dat het nog wel week duurt


Ik heb ook een bezorgafspraak!!!


In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! Je kan de iPhone 12 Pro Max nu bestellen op onze website, sla snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons 4faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

nou.. zijn er nog mensen die Iphone 12 max pro 128 GB Oceanblue hebben besteld en nog niet hebben ontvangen? 🙄🙄 wacht al meer dan de aangegeven levertijd... 


16 oktober besteld en nog steeds niks gehoord 😫


Nou 6 november besteld iPhone 12 pro Max 512 goud leverdatum uitgesteld 2/3 weken 

ook deze zijn. We inmiddels gepasseerd krijg je nog een updated over de levering of blijft het wachten in de hoop dat men oooit een sms krijg 


HeHe, eindelijk sms gehad over het maken van een bezorgafspraak.


@Bran18  Hoi, ja balen. Ik heb ook op tijd besteld en nog niks binnen. Maar als je op 16 oktober hebt besteld zit je op dit draadje verkeerd. Dit gaat namelijk over de 12pro max. Die kon je pas vanaf 6 november bestellen. Desalniettemin succes met wachten. En voor diegene die hun max krijgen, veel plezier ermee. Ik wacht ook nog ff op mijn 12 pro. 
Groeten. 


Dit is de slechtste service oooit . 
6 nov besteld en op heden 2 dec krijg ik bericht dat de levertijd nu zelfs is uitgesteld naar 6/8 weken dus minimaal nu nog 2 weken en “Max” nog 6 wellicht 1 januari ????? 
waardeloze service ik ga hem annuleren en wordt zeker elders sneller geholpen 

iPhone 12 pro max gold 512


Hii ik heb 15 dec pro max silver 128 GB besteld en nu staat er leverbaar over 2 weken dus is het vanaf de datum dat je besteld heb of vanaf 10-12 😁


6 november pre order geplaatst iPhone 12 pro Max 512gb goud 

zijn er nog meer mensen die nog steeds geen bericht hebben 😞 enige berichten die ik ontvang is dat elke keer de levertijd wordt uitgesteld 

 


Lang wachten tot je je geld terug krijgt! phone 12 blijkt na besteld en betaald te hebben niet leverbaar. Informatie mbt de levertijd blijkt niet te kloppen. Nadat ik betaald heb zelfde dag geannuleerd. Wacht inmiddel 21 dagen op terugbetaling van +/-900, euro. Wachttijd telefonisch 36 wachtenden voor u. Contactformulier website werkt niet. Medewerkers zeggen de retourbetaling te zullen verwerken, blijkt niks doorgegeven te zijn aan de afdeling.