Skip to main content

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons 4faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

De 3 weken indicatie gelden voor jou nadat je besteld hebt. De Iphone 12 heeft allerlei productieproblemen. Er zijn dus tekorten en daarom lopen voor bepaalde populaire versies qua kleur/geheugen de levertijden op.


Ik heb op 14 januari besteld (12 Pro “oceaan blauw”) en krijg toevallig vandaag bericht dat hij op de 17e afgeleverd kan worden. Dat lijkt dus sneller dan de 5-6 weken die er nu voor staat.


Wat moet ‘besteldatum’ voorstellen? Dit stond voor (Zilver 128gb) wat ik heb besteld op 27-01 en nu opeens 28-01 ? moet ik nu nog langer wachten? (heb vorige week besteld  3 feb) bij levertijd stond er 3 weken.. Is er een kans dat in de praktijk toestel eerder bezorgd kan worden? of is 3 weken dan ook echt 3 weken? (In mijn geval dan 24-02?!)

 

Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

Ik heb zelf 8 januari de gouden variant met 128 gb besteld. Er werd toen aangegeven dat het 6 tot 8 weken kon duren. Ik heb eergisteren bericht gehad voor een bezorg afspraak, en dinsdag (16 februari) wordt ie bezorgd. Is mij nog enorm meegevallen dus.


Top! Alvast veel plezier hiermee gewenst!


Vandaag bericht ontvangen van AMP (1,5 week na besteldatum) om een bezorgafspraak te maken. (Woensdag 17 feb) wordt het bezorgd. En er stond een levertijd van 3 weken ervoor (zilver 128gb) dus is mij ook gelukkig meegevallen. 


Ik heb 4 februari de iphone 12 pro gold 128 gb besteld. Is er toevallig een datum bekend wanneer er weer nieuwe toestellen geleverd worden?