Info

Levertijden Samsung Galaxy S21+ 5G

  • 12 January 2021
  • 0 reacties
  • 138 x bekeken
Levertijden Samsung Galaxy S21+ 5G
Reputatie 6
Badge +2

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige Samsung Galaxy S21+ 5G!

 

Samsung tijdelijke actie

Koop jij je Samsung Galaxy S21+ 5G in de periode t/m 17.02.2021? Dan doe je mee met een toffe actie! Je kan je namelijk registreren voor de gratis Samsung Galaxy Buds Live t.w.v €139 + een Smart tag 2 t.w.v. €29,99. Via de website van Samsung kan je jouw cadeaus registeren! Je kan je cadeaus registreren tot uiterlijk 3 maart 2021.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in onze Levertijden en FAQ Samsung Galaxy S21 | S21+ | S21 Ultra 5G topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.