Skip to main content

Hallo hallo,

Heel erg bedankt voor jullie bijdrage op onze Community afgelopen jaar! Het was een jaar dat we nooit meer vergeten en we hopen dat komend jaar beter wordt voor iedereen.

Wij willen jullie namens het Tele2 Community- en Webcareteam fijne feestdagen wensen, een mooie jaarwisseling, en een gezond 2021! 

Liefs,

Tele2 :santa::evergreen_tree:

 


“Wij zijn ook cadeautjes aan het uitpakken en aan het genieten van een corona-proof kerstdiner, dus reageren wij iets minder snel dan je gewend bent. De berichten worden op volgorde van binnenkomst opgepakt en er zijn hier op de Community behulpzame mensen actief die je graag helpen!”

 

Online staan wij de 1e en 2e Kerstdag van 10.00 tot 18.00 voor jullie klaar op Facebook en Twitter!

Ah, dus op het forum horen we jullie weer volgende week? Nou, leuke kerstdagen toegewenst!


@Cas van Tele2  wil je een kijkje nemen in je inbox, ik heb je een privé bericht gestuurd 👍


Het is niet toegestaan om ongevraagd private messages te sturen naar moderators. Zie hun huisregels.


@Cas van Tele2  wil je een kijkje nemen in je inbox, ik heb je een privé bericht gestuurd 👍

Cas heeft je om gegevens via een privé bericht gevraagd, maar dat kan je het beste in het betreffende topic aangeven en niet in dit topic. Het betreffende topic is 

Overigens ziet Cas vanzelf je bericht, dus hoef je hem er niet eens aan te herinneren.


N