De Tele2 community stopt op dit domein
Benieuwd wanneer je jouw toestel ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Vind het hier!
Recent actief
Beste, Een aantal maanden geleden heb ik bij Tele2 een iPhone 12 pro abonnement afgesloten. Bezorger netjes onderweg maar geweigerd aan de deur omdat ik uiteindelijk wilde wachten voor de nieuwe iPhone 13 pro, iets duurder maar het wachten waard.Nu een aantal maanden verder betaal ik onterecht voor een abonnement en telefoon dat ik niet eens in bezit heb, uberhaupt nooit gekregen.Een aantal weken dan wel niet maanden geleden contact opgenomen met klantenservice, ging via een speciale afdeling. Helaas is de iPhone 13 pro een aantal weken geleden uitgekomen, maar staat er op mijn naam een abonnement van de iPhone 12 pro, dus ik kan geen nieuwe abbo afsluiten. PS: Ik zit al 3 maanden met een kapotte toestel. Dus een oplossing zou zeer gewenst zijn. Jeff.
beste lezer.ik heb een probleempje opgelopen en hoop wat hulp hier te vinden.ik heb afgelopen vrijdag. mijn abonement verlengt bij tele2 en daarbij een telefoon besteld. die heb ik via de site betaald maar naderhand heb ik een mail ontvangen dat ik het nog moet betalen. ik heb dus contact opgenomen met de tele2 helpdesk, en met hun aanwijzingen een mail gestuurd naar de betalings beweis mail. nu heb ik een reactie terug gekregen dat ze het niet hebben kunnen vinden aan hun kant, maar ja nu zit ik zonder mijn geld en zonder mijn telefoon. en ik hoop dat ik snel een terug betaling krijg want ik kan de telefoon niet 2 keer betalen en als ik voor de 31ste hem niet heb verlies ik mijn kans op de telefoon+tv deal van xiaomiweet iemand mij hier mee te helpen?
Hoi allemaal, Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd met telefoon, waarbij je dan 8 euro (nog wat) moet betalen. Echter toen ik naar het betaalscherm ging met iDeal om te betalen, drukte ik per ongeluk op de terug knop op mijn muis. Toen ik nogmaals wilde betalen met iDeal, stond er ineens: ‘Bedankt voor je bestelling!’ Nu heb ik dus niet kunnen betalen. Zojuist kreeg ik een mailtje met een linkje waar ik het alsnog kan betalen, maar wanneer ik druk op iDeal en verder, loopt de pagina vast. Nu staat er dat ik weer een uur moet wachten. Hoe kan ik dit nou alsnog gewoon betalen?
Heel apart ik mag vanaf vannacht dus 16-10-21 verlengen is 4mnd van te voren nu heb ik dat alvast gedaan bij belsimpel en dan provider weer tele2 ik dacht dan gaat het vannacht in en zondag me foon, krijg ik na een uur en bericht dat ik pas vanaf de 18 kan heel vreemd want officieel loopt mijn contract tot 16 februari dus vannacht om 00:00 uur exact 4mnd van te voren komt dat omdat het weekend er tussen zit??
Vandaag door een fout met transactie perongeluk 2 bestellingen geplaatst,Hiervan 1 betaald en later op de mail de geannuleerde betaling doorgekregen als bestelling met een openstaand bedrag.Hiervan is 1 betaald en 1 niet. Nu zou ik graag de bestelling dat niet betaald is willen annuleren.Bij bestelling annuleren wordt aangegeven code van de telefoon etc aan te geven, terwijl deze natuurlijk niet bezorgt is doordat ik hem enkel vandaag besteld heb.Hoe kan ik de niet betaalde bestelling annuleren? zonder te laten bezorgen?groet.
Goedenavond ik ben al jaren klant heb vorige maand een abonnement afgesloten zonder problemen. Door redenen hem zelf geannuleerd. Nu heb ik me bedacht en kan ik geen abonnement meer afsluiten. Reden ……… heb al een vraag naar klantacceptatie gedaan maar geen antwoord. Mijn zoon had een bestelling gedaan maar zijn voorletter was niet goed dus koerier neemt telefoon weer mee. Hij wil opnieuw aanvragen en ook niet. Waarom eerst wel en 2 weken later niet meer??????
Goedemiddag,onlangs heb ik mijn abonnement verlengd met nieuw toestel en deze meteen al grotendeels afbetaald (€1019,83). Bij de bezorging werd het toestel echter niet afgegeven, omdat de geboortedatum van mijn moeder nog in mijn contract staat, de naam is wel al ooit aangepast. De verlenging is nu geannuleerd en ik wil mijn gegevens wijzigen via het formulier op Tele2.nl/klantenservice/mobiel/contractovername.wanneer kan ik verwachten dat de aanbetaling wordt terugbetaald? Ik neem aan dat ik mijn verlenging daarna alsnog kan doen (en de aanbetaling).
Hoi, ik heb sinds iets meer dan 2 jaar geleden een abonnement die ik elke maand op tijd betaal. Nu wil ik die graag verlengen met toestel maar dit wil dus niet lukken, ik heb de financiele gegevens ingevuld voor de check en dit is ook goed. Nu ben ik sinds dit jaar April verhuisd naar een nieuwe woning en hier heb ik wel eens wat post van schuldeisers ontvangen van de vorige bewoner. Na wat googlen lijkg het of mijn verlenging daardoor word afgewezen. Ik heb geen leningen of kredieten aangevraagd sinds m'n huidige abonnement. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en die konden mij ook niet vertellen wat het probleem was.
Goedenavond,Sinds zomer 2017 ben ik klant bij Tele2. Eerst met één unlimited contract incl. nw. iPhone 7 op afbetaling voor één van mijn dochters en later dat jaar met een tweede unlimited contract incl iPhone X op afbetaling voor mijzelf. In het voorjaar van 2018 sloot ik een derde unlimited contract incl. nw iPhone X af, voor mijn andere dochter. So far so Good.Tijdens de zomer van 2018 kwam ik onder beschermingsbewind (níet vanwege mijn 3 abo’s!) en sprak met mijn bewindvoerster af dat de contracten bij Tele2 onveranderd zouden doorlopen en dus ook maandelijks betaald zouden worden. Totaal plm 180€ per maand, tot op de dag van vandaag wordt alles netjes betaald en heb verder ook nooit geen problemen hiermee gehad bij Tele2.Toen in sept. 2019 de nw. iPhone 11 uitkwam mocht ik met twee vd drie contracten verlengen en heb dat ook gedaan, 2x unlimited incl. 2 x iPhone 11 op afbetaling. Deze verlenging heb ikzelf kunnen uitvoeren, ondanks dat ik onder bewind stond, overigens wél met haar
is het mogelijk om mijn aankoop bewijs nog een keer digital te ontvangen. Deze telefoon heb ik in 2017 gekocht. ik heb overal in mijn mails gezocht voor die aankoop bewijs maar ik kan het niet vinden ook niet in mijn spam.
Ik betaal momenteel maandelijks Sim only. De bijbehorende telefoon is al afbetaald. Ik wil nu dus een nieuw telefoonabonnement nemen op Tele2 maar ik weet niet zo goed hoe. Als ik in de app op ‘verlengen’ klik, krijg ik een scherm te zien waar ik dus een nieuw toestel kan kiezen + belminuten/4g. Ik vraag me alleen af of het abonnement wat ik nu heb dan veranderd wordt, of dat ik dat nog moet stopzetten voordat ik een nieuwe kies.
Ik heb mijn abonnement met ingang van september verlengd, echter in de app staat de verlengdatum op eind december. Ik heb hierover gebeld, en Tele2 zegt dat het in hun systeem wel goed staat, en dat ze een aantekening zouden maken over foutieve vermelding in de app. Tot op heden echter is de foute datum van verlenging in de app niet gecorrigeerd. Ik overweeg de verlenging te annuleren, om vervolgens opnieuw een verlenging af te sluiten, maar dan met goede datum. Heeft iemand advies?
Ik heb gister een iphone 11 gekocht maar. Ik kwam er achter dat ik blijkbaar een typ fout heb gemaakt. Hoe moet ik dit oplossen?
Op 02 juli heb ik een bestelling geplaatst van een mobiel abonnement/verlenging + telefoon. fraai direct zag ik dat er een verkeerde toestel was. ik heb de bestelling direct geannuleerd. ik heb bij de bestelling een aanbetaling van €511,83 gedaan. op 05 juli kreeg van Tele2 keurig een bevestigingsmail dat mijn bestelling geannuleerd was, en de terugstorting van de aanbetaling moet binnen 14 dagen plaats vinden. Tot op heden(vandaag 02 augustus vier weken na de bestellingsdatum) wacht ik nog op mijn geld. In tussen heb ik 3 a 4 keer met tele2 klantenservice gebeld met zonder resultaat. Iedere keer werd mij verteld dat er een ticket is aangemaakt, en dat deze is in behandeling is genomen. De vraag is: Hoe lang moet ik nog wachten op mijn eigen geld? wanneer krijg ik het terug?De machteloosheid van een klant is bij mij bewezen.-ik voel me machteloos,-Diep teleurgesteld en behoorlijk geïrriteerd.
Ik kan verlengen omdat mijn abonnement over twee maanden afloopt. Als ik nu verleng met toestel, krijg ik de nieuwe telefoon dan zsm of als het nieuwe contract ingaat?
kan ik mijn e-mail veranderen waar de email van de afspraak naartoe is gestuurd, ik had perongeluk het verkeerde email ingetikt en kan daar niet op. MVG, Stijn
Ik kreeg ongeveer een half jaar terug het bericht dat ik mijn abonnement kon verlengen. Dit heb ik in maart gedaan. Sinds vandaag is mijn abonnement daadwerkelijk ingegaan. Echter zie ik dat hetzelfde bundel nu EUR 15,- kost i.p.v. EUR 17,- destijds in maart. Het gaat om een 2-jarig sim-only 200 min/sms + 20 GB. Toen ik vanochtend de klantenservice aan de lijn had, kreeg ik als antwoord dat die 14 dagen bedenktijd ingaat op het moment dat ik de bestelling heb geplaatst. Op de website staat: "Bestel je bij Tele2 een abonnement of telefoon? Dan heb je bedenktijd. Hoe lang je bedenktijd is, hangt af wat je bestelt én op welke manier. Hieronder check je dit in een overzicht. Je bedenktijd gaat in op het moment dat je je bestelling van ons ontvangt.” Wat hierboven staat kan ik ook interpreteren dat de bedenktijd ingaat op het moment dat mijn abonnement in is gegaan. Wie weet het antwoord?
Beste,Ik heb me sim only verlengd met de dit wil ik weten, nu ben ik erg geschroken. Als ik mijn abonnement voor volgende maand wil bijstellen naar beneden ben ik velen malen duurder uit, is dit de nieuwe Tele2 abonnement vorm ? Hoe kan dit opeens, hiervoor kon ik gewoon alles naar beneden stellen voor een lagere prijs en nu moet ik meer betalen? zelfs als ik even 1 maand unlimited wil zou ik 40 euro moeten betalen ipv 27 euro? Ook klopt de unlimited weekend prijs niet, dit zou 3 euro moeten zijn toch? Hiervoor kon mijn abonnement zo wijzigen zoals ik dit zou doen met een verlenging. Wordt dit nu door Tele2 ontmoedigt?Tele2 presents: de Dit Wil Ik WEKEN! | Tele2 Forum @Marciano van Tele2 of @Cas van Tele2 , is dit een fout intern? zo nee zou ik graag toch terug gaan en de verlenging annuleren. Dit is niet wat ik van Tele2 gewend ben, dit is totaal niet flexibel .
Beste Tele2, Mijn geduld raakt op en de frustratie groeien met de dag. Momenteel wordt door de slechte assistentie van de klantenservice van jullie probleem, mijn probleem gemaakt.De telefonische klantenservice lijken of geen verstand van zaken te hebben of komen met valse hoop. Ik ben het beu en wil dat het probleem wordt opgelost, hopelijk kan er via deze weg vaart worden gemaakt. Op 1 juni 2021 heb ik besloten mijn abonnement te verlengen bij Tele2. Nieuw toestel met abonnement besteld via de website, betaalinstructies via de mail opgevolgd en een aanbetaling gedaan via iDeal. Echter, ontving ik niet de vervolgmail voor het plannen van de bezorging van mijn toestel. Met enige argwaan ontving ik uiteindelijk de volgende dag de mail voor het plannen van de bezorging om er vervolgens achter te komen dat mijn betaling kwijt is. Het geld is van mijn rekening afgeschreven (naar het rekeningnummer van TELE2) maar de transactie is kwijt. Na herhaaldelijk contact te hebben gezocht met de kla
Hi, Na 1 jaar en 8 maanden tevreden gebruik begint de batterij van mijn telefoon te slecht te worden en kreeg een kwaaltje; touch reageert soms onvoorspelbaar. Ik besloot om de volgende te bestellen via mobiel.nl. Zo zou ik de oude kunnen laten repareren onder fabrieksgarantie, zodat mijn zus deze hierna zonder problemen kan gebruiken. Mijn idee was dat ik dan een nieuw abonnement zou starten met nummerbehoud. Het probleem ontstond echter toen ik tijdens het wachten op een doosje ontdekte dat mijn “voor 23:59 besteld, morgen in huis”- pakketje nog niet eens ingepakt is! De oorzaak; Tele2. “Een andere bestelling voor de verlenging van jouw nummer is actief. Annuleer deze eerst.” Mobiel.nl was hier duidelijk en snel over het probleem ligt dus bij Tele2. Hiervoor moet ik zelf gaan uitpluizen wat er aan de hand is en hoe ik een vorige bestelling stopzet. Volgens Tele2 heb ik aangegeven dat ik mijn oude abonnement zou willen verlengen. Ik had mails ontvangen dat ik dat al kon doen, 4 maande
Mijn huidige abonnement is afgelopen en ik wil nu verlengen met sim only omdat mijn toestel nog bevalt. Wanneer ik echter wil verlengen ben ik duurder uit dan dat ik het laat doorlopen? Ook staan er administratie kosten? Voor vaste klanten?BelSimpel heeft nu een mooie aanbieding.Heeft Tele2 geen aanbiedingen voor trouwe klanten?
Hoi, vandaag heb ik mij door de telefoon laten verlengen. Alleen had ik hier nog niet over nagedacht. Graag zou ik het willen Annuleren.dit had ik telefonisch al gedaan en werd bevestigd door de medewerker en heb een annuleringsmail ontvangen. MAAR tot mijn verbazing is er een half uur later toch een verlening gedaan. Zonder dat ik iemand heb gesproken. Nu kan ik niemand bereiken.
ik heb enkele uren geleden een telefoon met abonnement besteld, toen stond er dat ik een bevestiging mail zou krijgen waar ik ook kon betalen, alleen niet heb ik niet onrvangen. wat gaat er mis??
Dear Sir/Madam,Hi, I have been really stressed and sick about all the mistakes that the Tele2 staffs have made these days. First of all, I have lost my phone two weeks ago and I immediately called to suspend the card and to get a new simcard. I have waited for five days for nothing , and when I called again, one of the staff told me that the new card was not sent at all, the previous staff has forgotten to do it! So I have waited for another three days! This week, I have called to order another simcard for work, the staff filled up my names wrongly even though I have clearly repeated which are my first and last names. Ended up, she took a name from my email address and assume that that's my surname, I called to inform her but she said she cannot change anything, only the AMP staff can change it. So I have waited for another day for the AMP staff to come, and he rejected to give me the simcard because there were not just the name mistake, but also the document mistake! The Tele2 staff h
Hi! ik wil graag mijn abonnement verlengen met een nieuw toestel, maar nu zag ik dat mijn abonnement nog op de naam van mijn moeder stond. Ik kreeg een mail dat het tot 10 werkdagen kan duren voordat deze contract overnamen behandeld wordt, maar ik ga op vakantie en zou dan graag mijn nieuwe toestel meenemen. Heeft iemand ervaringen met hoe snel deze procedure normaal duurt? want ik zou heel graag mijn nieuwe toestel meenemen op vakantie! groetjes!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.