De Tele2 community stopt op dit domein
Benieuwd wanneer je jouw toestel ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Vind het hier!
Recent actief
HalloHallo heb bij jullie een abbo afgesloten via de site tele2. Heb laatst de Samsung S22 Ultra ontvangen maar heb hier geen hardware factuur bij ontvangen. Deze is wel nodig bij het invullen van de samsung promotie. Is er een manier om deze handmatig te krijgen ? Mvg
Ik heb een sim only simkaart besteld, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen.
Ik heb afgelopen maandag mijn abonnement verlengd met de IPhone 13 Pro, maar ik heb geen bevestiging mail gekregen. Wat nu?
Ter attentie van: Marciano van Tele2Mijn laatste bericht aan Marciano mbt deze topic dateert van 5 maanden terug. Toen kon ik met 2 contracten zgn verlengen en nú zou ik dat met 3 contracten moeten kunnen. Het tegendeel is echter waar, zo is vanavond wederom gebleken, jammer genoeg!Graag zou ik omtrent deze topic weer in contact komen met Marciano van Tele2.
Mijn huidige abonnement (bij tele2) loopt tot en met vandaag, bij verlenging is iets mis gegaan en heb ik een nieuw abonnement aangevraagd (ipv een verlenging). Ik heb er achteraan gebeld en nummerbehoud zou vanaf vandaag ingaan en dan zou ik de nieuwe simkaart moeten gaan gebruiken. Deze heb ik vandaag geprobeerd maar is actief met een nieuw nummer, ik heb verder ook nog geen bericht gehad vandaag of deze week en heb net dus nog een keer gecheckt en mijn nummerbehoud is blijven staan op 9/3 (en niet omgezet naar vandaag zoals de bedoeling was). Kan ik nu tot 9 maart deze simkaart blijven gebruiken? Ondanks dat mijn huidige abonnement eigenlijk vandaag afloopt?
Goedemiddag, Ben benieuwd wie er al een email heeft ontvangen over de levering van de S22 Ultra. Tot op heden heb ik nog niks ontvangen
Ik heb mijn abbonement met toestel verlengd en betaald maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen van mijn betaling en kan niks meer vinden over de verlenging. In de app staat dat ik een openstaande factuur moet betalen terwijl ik geen openstaande bedragen heb.
Goedemiddag,Mijn Tele2 abonnement loopt af dus ik mag verlengen. Echter kom ik op een hoger maandbedrag uit met dezelfde opties zoals GB en belminuten. Vorig jaar werd het maandbedrag juist met een eurotje verlaagd (mooi meegenomen). Kan ik mijn huidige abonnement niet gewoon door laten lopen? Het gaat om een Sim Only. Ik heb momenteel geen behoefte aan een nieuw toestel.Hoor het graag.
Een week geleden heb ik mijn nieuwe Xiaomi 11T ontvangen.Daarna heb ik het contract ook via mail ontvangen, maar geen hardware factuur.Ik wil graag meedoen met de cashback actie van Xiaomi.
Op 1 december heb ik een mobiele telefoon besteld bij Tele2 en weer geannuleerd. Echter, op 27 december bleek dat het geld van deze bestelling toch was afgeschreven. Hierover heb ik meteen gebeld met Tele2, die deze afschrijving aanvankelijk niet kon terugvinden. De medewerker die ik sprak zou dit uitzoeken, en belde me dezelfde dag terug, om aan te geven dat de afschrijving was gevonden, en er een terugbetaling zou plaatsvinden. Dit zou ongeveer 2 weken duren (ik heb een bewijs van dit gesprek). Na twee weken, op 10 januari, heb ik echter nog niets ontvangen en wederom gebeld met Tele2 (ik heb een bewijs van dit gesprek). Over het gesprek van 27 december kon de medewerker niets terugvinden in het system. Wel zag de medewerker dat de bestelling was geannuleerd, maar de afschrijving toch had plaatsgevonden. Hierop is er (wederom) een notitie naar de financiële afdeling gestuurd om de terugbetaling in orde te maken. Hierop zou ik (wederom) maximaal 2 weken moeten wachten. Mijn klacht is,
Do any of you know the e-mail address to which you can send a message to Tele2 customer service for mobile services.There is no such information on their website, only a hotline or texting with a robot.I have a problem with my order. On 10/01/2022 I placed an order for the extension of the mobile phone contract with a new phone and until today I have not received the package or any information what is happening with it.I only got the order confirmation and nothing happened since that day.
Na 2x contact is mijn verlenging nog steeds niet gelukt. Ik ben van een Sim only abbo naar een abonnement met toestel. Eerste verlenging is geannuleerd omdat het toestel niet meer leverbaar is. Opnieuw een abbo aangevraagd met een ander toestel. Maar geen mail waarin ik een afspraak kan maken voor bezorging (toestel is wel op voorraad) Vandaag weer contact gehad zou in orde gemaakt worden en zou binnen 2 uur een mail ontvangen waar ik een afspraak zou kunnen maken, maar tot op heden hellemaal niks. Wat een slechte service!
Hallo, Ik heb via Belsimpel een nieuwe telefoon met nieuw abonnement met nieuw nummer besteld. Toestel en sim vandaag ontvangen. Superblij. In de brief staat dat abonnement in gaat op 31 januari en dat ik dus de simkaart na ontvangst meteen kan gebruiken. Maar ik denk dat dit nog geactiveerd moet worden. Kunnen jullie dit voor me doen? Bedankt alvast voor de reactie 🤗
Hoi! Gisteren heb ik via de tele2-app mijn contract verlengd, in combinatie met de aanschaf van een nieuwe mobiel. Ik heb echter geen mail ontvangen met een bewijs van de aanschaf van de mobiel en info over levering. Vandaag telefonisch contact opgenomen, waarbij medewerker aangaf dat er een levertijd van 1 tot 2 weken is (dit was mij niet bekend) en dat de factuur met levering van het product meekomt. Ik zou echter nu al graag het een en ander op de mail hebben, wat volgens mij een meer gebruikelijke gang van zaken is. Tussen mijn facturen in de tele2-app kan ik ook niks terugvinden. Meer mensen die hier tegenaan lopen?
Hallo allemaal, Ik mag al geruime tijd verlengen. Ik heb eens rondgekeken en heb wat opties gezien. Een van de opties heeft een levertijd van 1 - 2 maanden. Met een nieuw abonnement begint de betaalperiode pas wanneer je de telefoon hebt ontvangen. Nu vraag ik mij af of dit ook geldt voor het verlengen? Het zou namelijk zonde zijn om al twee maanden voor een toestel een x bedrag te betalen, terwijl je het toestel nog niet binnen hebt. Groetjes, Jacqueline
Mijn abonnement loopt zaterdag 5 december af, dus wil ik verlengen met een sim only. Maar als ik op “Verlengen met sim only” klik krijg ik een scherm voor me met de tekst “Betaal eenvoudig online je nog openstaande rekening. De verwerking hiervan zal tot maximaal 3 werkdagen duren. Daarna kan je verlengen.” met een knopje eronder met “Naar online betalen” maar als ik daar op klik wordt de pagina niet gevonden en als ik kijk bij mijn facturen staat er bij elke die ik kan zien dat die betaald zijn.Hoe kan ik dit verhelpen? want ik wil wel graag snel verlengen anders zit ik een tijd zonder data en bellen.
Hallo!Ik heb een probleem, ik heb namelijk per ongeluk een dubbele bestelling gedaan toen ik mijn abonnement mocht verlengen. De 1e ging namelijk niet helemaal goed waarna ik de 2e had geplaatst. Maar nu krijg ik herinnerings mails met dat ik die 1e bestelling (iphone 12) nog moet betalen wat ik natuurlijk niet ga/wil doen.Om die reden had ik de klantenservice gebeld. De 1e keer werd er na 30 minuten opgenomen en zou ik doorverbonden worden na mijn vraag, waar ik toen weer 30 minuten moest wachten waarna ik gestopt ben i.v.m. tijd. Nu heb ik net weer gebeld, na 25 minuten werd er opgenomen en stelde ik de vraag, tijdens het stellen van mijn vraag hing de jongen aan de andere kant gewoon op. Mijn vraag is nu, kan je de mails negeren of het ergens anders oplossen of moet ik weer de klantenservice bellen en hopen dat ik deze keer wel geholpen word. Met vriendelijke groet
Ik heb mijn bestelling/verlenging geannuleerd omdat ik de telefoon pas op 23 december zou ontvangen.Nu heb ik mijn verlenging via mobiel.nl aangevraagd omdat die wel snel kunnen leveren.Maar.. mobiel.nl heeft nog steeds geen goedkeuring van Tele2 omdat de annulering blijkbaar niet in het systeem staat.Kan iemand me helpen?Enige wat nodig is, is goedkeuring van Tele2 zodat de verlenging met toestel in gang kan worden gezet via mobiel.nlIk verleng, en blijf dus bij Tele2, dus ik zie het probleem niet.Iemand die iets voor me kan betekenen?
Ik heb een iPhone 12 een week geleden geannuleerd, betaald met mijn credit card maar nog geen terugbetaling. Komt het omdat ik met creditcard heb betaald dat ik nog niks terug heb? In de annulering e-mail van AMP staat er ook dat een medewerker binnen 5 dagen contact op zou nemen “om te horen of we nog iets voor je kunnen doen” maar dat is ook nog niet gebeurd. Bedankt alvast!
Ik heb vandaag perongeluk 2 abonnementen aangevraagd hoe kan ik eentje annuleren zonder de klantenservice te bellen want ik heb geen beltegoed.
Hallo,Ik heb net nieuw telefoon+abonnement bij jullie besteld. Nu zei hij toen ik betaald had dat de betaling was goedgekeurd, maar dat het rekeningnummer niet overeen kwam en er een cent werd overgemaakt naar een goed doel. Ik snap dit niet helemaal en moet ik het rekeningnummer dan nog veranderen? Zo ja, hoe kan ik dit doen?
Mijn oude abonnement bij Vodafone verloopt op 29 november en ik heb een nieuw abonnement besteld bij Tele2 dat vanaf 5 december in gaat. Ik heb hierbij gekozen voor nummerbehoud. Nu heb ik echter besloten om dit nieuwe abonnement te annuleren, via het online formulier moet ik een nummer invullen. Is dat het nummer wat ik wilde behouden, dus mijn huidige eigen nummer, of het nummer wat op de ontvangen simkaart staat?
Hi, I’ve trying to transfer my phone to Tele2 this week via phone with a costumer agent and via Internet. However, I got rejected, but I don’t have an email with any information or any other form of communication. Could you help me? Context I don’t have a permanent contract with any other companyI do not have debts with any other company or business I am not new in the Netherlands and all my legal stuff is ok
Hi, Ik wou mijn bestelling annuleren maar je moet dus ook het telefoonnummer en dergelijke invullen, Maar ik heb het product nog niet ontvangen dus die informatie heb ik niet. Is het dus ook mogelijk om het al te annuleren voordat je het hebt ontvangen?
Sinds 2 maanden probeer ik mijn abonnement te verlengen. Steeds krijg ik een foutmelding via de app of website. Nadat ik gebeld heb met een nogal ontevreden werknemer zou het liggen aan de financiën. Jullie zouden niet kunnen zien waardoor dit komt..echter is er niks in mijn financiële situatie veranderd en al mijn maandelijkse betalingen zijn netjes op dezelfde dag betaald de afgelopen 2 jaar.. Hier moet toch iets fouts gaan? De laatste maand heb ik niet betaald omdat het eerst maar eens opgelost moet worden ipv een nogal bijdehante medewerker aan de lijn de krijgen
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.