Ik heb mijn abbonement met toestel verlengd en betaald maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen van mijn betaling en kan niks meer vinden over de verlenging. In de app staat dat ik een openstaande factuur moet betalen terwijl ik geen openstaande bedragen heb.
Bladzijde 1 / 1
Hi Robin,
Â
De verlenging is goed doorgekomen, alvast heel veel plezier met de iPhone 13! Ik heb meteen opnieuw een bevestigingsmail gestuurd, dus ook dat moet helemaal goedkomen! Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen?Â
Ik heb de mail ontvangen maar in de mail die u heeft gestuurd staat dat ik het bedrag van 344 euro moet betalen maar dit heb ik al gedaan. Ook heb ik nog geen mail van postnl ofzo ontvangen weet u wanneer dit zal komen en of de betaling wel goed is ontvangen.Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.