De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Ik ben vorige maand klant geworden bij Tele2. Hierbij heb ik een nummerbehoud aangevraagd die aankomende maandag (22-02) word overgezet. Nu heb ik nog steeds geen nieuwe simkaart en word er op maandag geen post bezorgd. De enige mail die ik heb gekregen van Tele2 is dat mijn simkaart 2 dagen na de bestelling bezorgd zou worden, wat nooit is gebeurd. Ik kan ook niet een account aanmaken op Mijn Tele2, er word gezegd dat mijn telefoon nummer niet bekend staat bij jullie. Dus ik kan ook niet zien of mijn Simkaart is verzonden of niet. Ik hoor graag snel van jullie, Groetjes, Raisa Ruitenbeek
Heeft iemand voor mij het telefoonnummer van iemand hogerop dan de klantenservice?
Hi!Vraag:Ik verhuis komende week naar buiten Europa voor minimaal 2 jaar. Op dit moment heb ik een Sim only abonnement bij tele2 en zou dit graag omzetten naar een prepaid kaart met nummerbehoud zodat ik een werkende mobiel heb met mijn oude nummer als ik in Nederland familie etc. opzoek.Mijn abonnement verloopt in juni en zag zojuist dat de enige beschikbare prepaid kaarten van tmobile zijn. Is het mogelijk om mijn tele 2 Sim only om te zetten naar een tmobile prepaid kaart met nummer behoud of mijn abonnement eerder beëindigen en een tmobile prepaid kaart te kopen met aanvraag nummerbehoud? Mvg Lot
Hello everyone,I have used the unlimited data subscription since July 2020. I bought the package of 24 months, so the contract will end in July 2022. However, i will have to leave the Netherlands in the summer 2021. Is it possible to terminate this 2-year contract after only 1 year of using it? What are the consequences if there are any? Thank you in advance.
Beste meneer/mevrouw, Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart ontvangen via amp, maar wil de simkaart in gebruik gaan nemen maar op de tele2 site zegen ze dat mijn account niet bestaat, terwijl ze mij wel factuur sturen op die email dus dat is wel grappig. Maar als ik dan nieuw wachtwoord wil aan vragen kan dan niet op een of andere manier en zegt dat ze ook in eens mijn nummer niet meer herkennen? Groetjes
Ben geen frequente gebruiker van de Tele2 app, maar inloggen op de oude versie lukte dus niet meer. Nieuwe geinstalleerd en opeens nog maar de informatie over slechts één van de twee mob.nr's die in de oude app aanwezig waren (van mijzelf en zoonlief). Nu alleen die van mijn zoon en probeer mijn eigen nummer toe te voegen. Dat is blijkbaar een nogal omslachtig proces als ik het forum moet geloven. Kunnen jullie daar bij Tele2 niet even iets heel klantgerichts aan doen? Gemak dient de mens...
Ik wilde graag mijn abbonement verlengen. Alleen als ik dan klik op verlengen (op de site) staat er “502 bad gateway” ik weet niet wat dit betekend. Ik probeerde het een week geleden ook al en toen stond dezelfde foutmelding er. Dit heb ik op alle apparaten dus daar kan het niet aan liggen. Is er iemand met het zelfde probleem?
He, Sinds ik de overgezet ben naar het “verbeterde 4G-netwerk”, moest ik ook logischerwijs naar de nieuwe app overstappen. Wel jammer dat de app nog niet geoptimaliseerd is voor iPhone 12 Pro. De iconen aan de onderkant zijn niet goed uitgelijnd. Vanaf versie 1.3 (sinds ik de app in gebruik heb genomen) tot en met 1.3.3 (huidige versie die twee dagen geleden uitgegeven is) is het probleem nog steeds niet verholpen. Ik ben best benieuwd hoelang het nog gaat duren voordat dit aangekaart wordt Groetjes
Afgelopen donderdag hebben we mijn alleenstaande en dementerende tante van 89 jaar verhuisd naar een verzorgingstehuis. In de aanloop daar naartoe hebben we via uw klantenservice contact opgenomen over de omzetting van haar telefoonabonnement (klantnummer B0006348074). Aangezien dit een verouderd, vast abonnement betrof kon dit niet meeverhuizen, alleen als pakket incl. internet (dit gebruikt zij niet) en tv (dit krijgt ze vanuit het tehuis). Het abonnement werd opgezegd en geadviseerd werd een mobiel abonnement te nemen, via KPN of Ziggo omdat deze providers mogelijk nog wel losse abonnementen voor vaste telefonie zouden aanbieden. Dit bleek niet het geval dus kwamen wij terug bij Tele2 omdat we daar (toen nog) goede ervaringen hadden. Abonnement werd afgesloten, benadrukt werd dat de simkaart naar mijn adres moest worden gestuurd, omdat mijn tante dit allemaal niet snapt. “Geen probleem, ik heb het identiteitsbewijs nodig van degene die de simkaart in ontvangst moet nemen”. Zo gezegd
Hi!Ik heb mijn abbonement zo'n anderhalve maand verlengd van sim only naar toestel maar ik zie dit nergens terug in mijn tele2. Ik heb al geprobeerd mijn gebruikersnaam en emailadres te veranderen maar er staat nog steeds dat ik kan verlengen.
Ik Heb 2 abonnementen bij jullie een iPhone 11 en een Samsung note 10 maar kan niks meer in zien van mijn iPhone 11 door jullie update hoe kan ik het wel weer in zien?
Er staan 2 mobiele nummers op mijn naam bij tele2. Voorheen kon ik makkelijk switchen van abonnement op de site van tele2. Dat lukt nu niet meer. Is er een andere manier om de gegevens van het andere mobiele nummer in te zien?
Hallo, ik heb de volgende vraag. Sinds kort is het bij jullie zo dat eerst de dagbundel bij een unlimeted abonnement op gaat, en daarna pas de bundelbooster. (eerder werd eerst de bundelbooster opgemaakt). Ik kan pas een nieuwe bundelbooster opvragen als de andere helemaal leeg is.Maar dat betekent dus dat ik op dat moment helemaal geen bundel meer heb, omdat dan de dagbundel en de bundelbooster op zijn. En dan? Moet ik dan betalen voor data die ik gebruik om nieuwe booster aan te vragen? Graag een oplossing voor dit probleem. Ik ben niet van plan te betalen terwijl ik een unlimited abonnement heb.
Vandaag een mail gehad van jullie over dat ik een nieuwe simkaart krijg omdat overzetten naar het nieuwe netwerk niet gelukt is.Echter is het adres fout (is niet eens m’n oude adres, omdat het huisnummer niet klopt).Hoe kan ik zonder te bellen naar 020-754 4444 (simkaart doet het niet) mijn adres aanpassen naar een Belgisch adres?
Ik heb een Tele2 account aangemaakt met mijn mobiele telefoonnummer en een wachtwoord. Echter nu blijkt bij het opslaan daarvan alleen mijn mobiele telefoonnummer in het Tele2 systeem vastgelegd maar niet mijn wachtwoord. Ik heb dus nu wel een account, maar kan daar niks mee, want zonder wachtwoord krijg daar nooit toegang toe. Hoe ga ik dit opgelost krijgen, want de klantenservice is niet bereikbaar. Ik hoop dat iemand Tele2 die leest en mij wellicht verder helpen.
ik zie de knop op de achtergrond niks doen. hij schakelt wel. de bellen naar 090x knop.
Dear Tele2I am not able to request 1GB gratis data bundle after consuming 6 GB. Could you please check what is wrong and how to solve this problem?? Thanks
Dus je bundel is op en je wilt die ene gigabyte weer en het duurt lang voordat je weer kan internetten? Wanneer je merkt na het aanvragen van 1GB dat de connectie niet wordt gemaakt zet je Vliegtuig Modus aan, wacht enkele seconden en doe de modus weer uit. En je bent weer verbonden met het netwerk. Nu kan ik dit alleen vertellen over wat ik ervaar. Ik kan niet waarborgen dat dit jouw probleem oplost.Helaas is dit een probleem dat met de nieuwe app aangekomen is. Hopelijk kan Tele2 dit probleem gauw oplossen.
Sinds de nieuwe app heb ik geen overzicht meer in het datagebruik en afzonderlijke abonnementen van de 3 telefoonnummers. Ik zie alleen nog de gegevens van mijn dochter maar niet die van mijzelf of van mijn zoon. Ook op de website mijnTele2 zijn deze gegevens niet beschikbaar. De factuur is wel in orde . Daarop zijn alle 3 de telefoonnummers terug te vinden. Wat gaat hier niet goed?
Beste Tele2, Allereerst even mijn onvrede. Waarom besluiten jullie mij op een donderdag / vrijdag over te zetten naar het T-Mobile netwerk? Vrijdag ochtend ineens niet meer bereikbaar. Vrijdag bericht dat er een nieuwe simkaart nodig is en opgestuurd gaat worden. Zaterdag niks binnen gehad...op maandag bezorgd POSTNL niet natuurlijk, waardoor ik dus pas vandaag een nieuwe simkaart heb ontvangen. Hierdoor 4+ dagen onbereikbaar geweest. Ook geen alternatief in huis… Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door dit soort dingen in het begin van de week uit te voeren. Waardoor ik misschien 1 dag zonder mobiele telefonie had gezeten. Mja nu dus een nieuwe simkaart ontvangen… echter kan je deze niet zelf activeren als de oude simkaart niet meer werkzaam is. Wat dus de hele reden is waarvoor ik een nieuwe simkaart krijg…. Zou iemand mijn simkaart alsjeblieft willen activeren? Met vriendelijke groet,Mike
Ik heb 2x in korte tijd een SMS gehad dat ik een achterstand zal hebben alles van 2020 is betaald staat in mijn facturen ik krijg normaal altijd van een ander nummer en een mail van tele 2 dat me nieuwe factuur klaar staat deze heb ik nu niet gehad als ik inlogg op mijn tele2 staat dat facturen betaald zijn tot december 2020 maar van januari zie ik niks ook niks openstaand maar krijg wel steeds de melding achterstand hoe zit dat
Dag, Sinds gisteren is er iets vreemds gebeurd in de volgorde van verbruik van bundels. Ik maak gebruik van Data Unlimited en activeer dagelijks de Bundelbooster van 1GB via de Mijn Tele2 App. Normaal gesproken gebruik je eerst de GB van de Bundelbooster, wanneer deze ‘op’ is, wordt de Dagbundel van 5GB aangesproken. Echter, na gisteren, is deze volgorde omgedraaid. Hierdoor kan ik pas gebruik maken van de Bundelbooster wanneer de DAgbundel van 5GB op is. Dit betekent dus als ik door alle bundels heen ben, ik mijn telefoon op Vliegtuigmodes moet zetten en terug om vervolgens weer een Bundelbooster van 1GB te kunnen gebruiken.Erg frustrerend. Kan deze volgende weer terug gezet worden naar oude standaard en hebben anderen hier ook sinds gisteren last van?Gr Marc
Hoi,Ik heb 80% van mijn onbeperkt internet abonnement verbruikt maar kan geen bundel toevoegen via de app of site.Voorheen kon dit via sms maar dat kan nu ook niet meer?Zijn er nog andere manieren om op te waarderen?Aangezien ik vaak onderweg ben, ben ik erg afhankelijk van mijn internet. Ik zou het fijn vinden om ook de opties te weten om op te waarderen, stel dat ik onderweg ben en mijn internet is onverwachts op. Ik hoop dat dan de optie om op te waarderen via sms wel weer beschikbaar is of blijft deze weg?Maar voor nu zou ik graag zo snel mogelijk weer willen opwaarderen. Mvg,
Sinds de nieuwe Tele2 app werkt de BundelBooster niet meer zoals voorheen. Ik kan pas 1 gb extra data toevoegen als de bundel helemaal OP is. En die is snel op als je bv via NLZIET televisie streamt over Apple TV. Eerst moet de mobiele data verbinding helemaal uitvallen voordat je weer doch slechts 1 gb kunt toevoegen. Televisie kijken met je Unlimited Data bundel is geen plezier meer als je weet dat de verbinding elk moment kan worden verbroken. Daarnaast werkt ook de sms dienst ‘nog 1GB’ (toevoegen) door naar 1280 te sms’en niet meer. Sinds de introductie van de nieuwe Tele2 app is deze dienst door Tele2 zomaar ineens out of the blue geschrapt. Mijn man, ook unlimited data kan de nieuwe app nog niet installeren. Hij valt op dit moment nog onder het oude systeem. Bij hem werkt de sms service nu nog wel. Belachelijk dat dit nu lijkt te zijn geschrapt door Tele2. Op deze manier is Unlimited Data niet klantvriendelijk meer. En het is nog maar de vraag of je nog wel echt van Unlimited D
Beste, Ik heb deze week een mail gekregen dat ik ergens deze week overgezet wordt, maar nog geen sms wanneer dit gaat gebeuren (dag).Ik wou vandaag in mijn Tele2 app kijken en kreeg de melding dat de app niet meer werkt en dat ik over een paar dagen de nieuwe app kan downloaden? Op de website krijg ik ook deze melding:MIJNTELE2 WERKT NIETOP DIT MOMENTDit komt door het onderhoud voor de nieuwe MijnTele2. We zijn nu bijna klaar met klussen, nog heel even geduld.Je krijgt een mail als je weer in kunt loggen. En sorry als je last hebt van de verbouwing.Tot snel! Heel vervelend als je even wat dingen moet checken namelijk, ik ben namelijk nog niet overgezet maar wordt wel ergens overgezet deze week volgens het tele2 mailtje. Of klopt dit ook niet meer @Cas van Tele2 @Rox van Tele2
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.