De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Goedendag, ik krijg op mijn vaders mail facturen binnen van Tele2, verder niets, als ik deze email gebruik om in te loggen met mijnTele2 werkt dit niet. Welk emailadres ik dan wel kan gebruiken weet ik niet. Kan mijn mail worden verandert naar mijn email en kan ik hiermee wel alles zien wat ik verbruik. alvast bedankt.
Ik heb Tele2 vaste telefonie. Ik wil MijnTele2 op de PC registreren maar ik kan geen account aanmaken. Tot nu toe krijg ik alles van Tele2 op papier. Bij het aanmaken van een nieuw MijnTele2 account zegt Tele2 dat ik geen klant ben. Mijn klantnummer is CBS111500382
Ik heb enige tijd geleden voor mijn vrouw een abonnement afgesloten. Maar ik weet niet meer welk e-mailadres ik heb gebruikt. Mijn eigen e-mailadres geeft alleen de 'producten' van m'n kinderen en mij weer. Het emaikadres van mijn vrouw geeft telkens een nieuw inlogscherm te zien (en ze is nog wel geen robot 😉 ). Nu we in het buitenland zijn willen we weten hoeveel MB ze nog heeft ivm het volgens van radiouitzendingen en wanneer haar nieuwe bundel ingaat. Helaas is toenertijd geen Mijn Tele2 aangemaakt. En dus kunnen we ook geen app aanmaken. Alle linken werken niet naar het juiste antwoord: emailadres (uiteraard) niet, wachtwoord vergeten ook niet en opnieuw activeren natuurlijk ook niet meer. En de grootste ramp is dat de virtuele assistent; daar draai ik helemaal in kringetjes rond. Geen idee meer hoe ik/mijn vrouw een Mijn Tele2 kan aanmaken om meer inzicht te krijgen.
Sinds enkele weken kan ik niet meer inloggenop mijn tele2 app. Heb al een nieuw WW aangevraagd, de app verwijderd maar niets niks nada njente .... de melding dat er iets mis is gegaan blijft ie aangeven ... kan iemand mij vertellen hoe dit komt? Ik ben niet de enige gezien de reviews bij mijntele2 app
Ik kan sinds een paar weken niet meer inloggen bij de Mijn Tele2 App. Ik krijg de melding: “Er is een onverwachte fout opgetreden, probeer het a.u.b opnieuw.” Heer irritant... is niet voor het eerst dat het login systeem van de app zo buggy is... Ik heb de meest recente versie van de Tele2 App (6.3.0). Ik heb een iPhone X (iOS 12.2.1). Ik heb de app verwijdert, telefoon opnieuw opgestart en weer gedownload. Wachtwoord gewijzigd van Mijn Tele2 account.. allemaal zonder resultaat. Ik heb nu alleen via het web inzage tot mijn account, dat werk wel gewoon. Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden.
Als ik op de mijn tele2 app wil inloggen dan krijg ik steeds de melding "er is een onverwachte fout opgetreden, probeer het a.u.b. opnieuw". Maar dit heb ik nu al bijna een halve maand. Ik heb de meest recente versie van de app.
Ik ben nu al bijna 3 maanden bezig om in te kunnen loggen. Net weer gebeld naar de klantenservice en ze geven mij de gebruikersnaam die ik ook al heb en ik krijg steeds te zien dat mijn gebruikersnaam niet bestaat. Bij opzeggen van mijn abonnement net kreeg ik ook al te horen van een medewerker dat dit al gedaan was! ( knap want ik heb het niet gedaan. ) Ik krijg gewoon mails van tele 2 en als ik intik ww. vergeten kan ik gewoon de stappen doorlopen en zie ik mijn telefoonnummer e.d. en als ik dan de laatste stap intik zie ik staan dat mijn gebruikersnaam niet bestaat en ik naar de klantenservice moet bellen. Aangezien ik dat al een aantel keren gedaan hebt en ze me daar niet verder kunnen helpen wil ik vragen of iemand me hier kan helpen want ik weet niet meer wat ik moet doen. Bedankt alvast.
Is het mogelijk om mijn mail adres te verwijderen ? Via MIJN TELE 2 kom ik er niet in wachtwoord wordt niet meer herkend en nieuw ww aanvragen en invoeren geeft melding ""SORRY er is iets misgegaan"" Ik weet dat mijn abbonement bij tele 2 is ingegaan op mijn mail adres maar dat adres is niet meer levensvatbaar en aangepast. Gaarne oplossing voor dit probleem. Mvg Tele2 gebruiker
De Tele2 app doet niks meer: hij toont het paarse “Tele2” scherm en reageert verder nergens meer op. iPhone XR, iOS 12.3.1 (en nee, de databundel is niet leeg, batterij ook niet, en ik heb de telefoon al uit- en weer aangezet 😉 )
Ik heb deze simkaart al een paar jaar en dus het kaartje wat erbij kwam niet meer, en nu lijkt het erop dat ik ook op de website niet kan zien wat mijn pukcode is. De pagina voor "mijn producten" blijft compleet blauw op elke webbrowser, meerdere computers en meerdere telefoons. De app lijkt het ook niet te hebben. Is er een andere manier om dit terug te vinden, en hebben andere mensen hetzelfde probleem gehad?
Hallo, Ik probeer al vanaf half mei tevergeefs in te loggen op MijnTele2. Ik meende mijn wachtwoord te weten, maar kennelijk was dat onjuist. Bijna 4 weken probeer ik nu al mijn wachtwoord te wijzigen door gebruik te maken van de optie "wachtwoord vergeten". Ik krijg telkens keurig een nieuw wachtwoord toegestuurd, maar dat werkt dan vervolgens niet. Ik heb al zeker 4 keer telefonisch gesproken met iemand van de helpdesk. De medewerkers liepen samen met mij alle stappen door en dan nog kon ik niet inloggen. Het laatste advies was: "Probeer het iedere week gewoon nog een keer. Als het over een paar weken nog niet werkt, neem dan nog maar een keer contact met ons op." Hoe lang gaat dit nog duren en gebeurt er achter de schermen wel iets om dit op te lossen?
Ik weet niet wat mijn klantnummer is en deze heb ik nodig om een extra internet bundel aan te vragen. Nergens is het aangegeven? Ik heb tevens 2GB extra nodig, hoe doe ik dit? Dank....
mijn tele2 versie:6.2.0 ios: 12.3.1 / iphone x Kan iemand mij helpen? (web doet het gewoon) Symtoom:
Hi, Ik probeerde een nieuw account te activeren, Maar ik krijg altijd deze tekst: SORRY Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer. En ik weet niet wat ik eraan moet doen.
Goedendag, Ik kan niet inloggen op MijnTele2. Wanneer ik dit probeer, krijg ik elke keer de foutmelding: "SORRY, er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer." Ik krijg deze foutmelding wanneer ik mijn registratiecode wil opvragen, of probeer een wachtwoord op te vragen.
hallo mensen ik weet niet wat er aan de hand is maar ik kom niet meer op de app van mijn mobiel heb hem al 2 keer opnieuw er opgezet maar niks helpt . terwijl als ik naar de site van tele2 gaat er wel in kan komen ik draai met andriod 9 met beveiliging mei op mijn samsung s10
I just activated my new simcard and tried to register and login to MIJNTELE2. However it always came back with this message: "Something went wrong. Try again later." -- translated from Dutch. Could Tele2 team please help to register my account? Thanks
Ik ben mijn telefoon denk ik op mijn werk vergeten maar ik kan hem ook verloren zijn. daarom wil ik bepaalde functies tijdelijk blokkeren (bellen buitenlandse- en betaalnummers) totdat ik morgen op mijn werk kan kijken of mijn telefoon daar ligt. Mijn Tele2 is echter uit de lucht, de klantenservice is dicht en online wordt ik alleen naar de klantenservice verwezen. Wat nu?
Het lukt maar niet om een account aan te maken op Tele2, krijg telkens een error met: sorry er is iets misgegaan..... Nu heeft mijn man op hetzelfde e-mail adres ook een account, maar dat e-mail adres hebben we nu gewijzigd, maar nog lukt het niet om een account aan te maken, ik weet niet wat er misgaat?
Hoii, ik heb vanaf vandaag een nieuw abonnement en ik wilde me aanmelden voor mijntele2 maar als ik mijn email invul krijg ik “sorry probeer het een andere keer” Wat moet ik doen?? De activatie link die ik heb gekregen werkt ook niet
Dear all, My subscription started last week. Today my simcard is activated. And I want to register to MyTele2 but the link for registriation has expired. And now every time I try to recieve a new activation link it says "something went wrong". I have tried many times and every combinations. Please I need a help. Thanks in advance. (And I read the forum about this topic. Quite few people have this issue. They say that may be my e-mail is not registered in the database of MyTele2. But I am not sure though.) Kind regards AM
Hallo allemaal, Ik heb een heel leuke uitdaging voor jullie ( denk ik) Sinds enige tijd heb ik een cubaanse vriend. Om telefoon kosten te besparen bellen we elkaar een paar keer per dag gewoon 1 x de telefoon laten rinkelen en weer ophangen, dit gewoon om te laten weten dat we aan elkaar denken, soort van virtueel kusje of zoiets hahaha De afgelopen week echter krijgt hij als ik dit doe een heel vreemd telefoonnummer te zien, ook vaak verschillende, dus alsof hij gebeld word door een wildvreemde, mijn telefoonnummer en naam komt niet meer in beeld. Hier een screenshot, mijn naam , claudia, is als hij naar mij belt, de rare nummers zijn als ik naar hem bel. Iemand enig idee hoe dit komt en ontstaat en belangrijker, hoe dit te stoppen??
Ik heb de facturen nodig en kan deze niet meer in mijn Tele2 vinden.
Sinds eind 2018 krijg ik, na het inloggen, geen letters te zien. Het maakt het onmogelijk om te navigeren op jullie website. Meerdere browsers geprobeert (chrome, firefox edge) En tevens meerdere apparaten. Ik heb ook een aantal keer jullie klantenservice hierover gesproken. Maar geen antwoord. Ze hebben een aantal keer een case nummer aangevraagd naar de technische dienst. Maar weer geen antwoord. Hoe komt het dat een klein probleem als dit, niet opgelost word? Het maakt tevens het betalen erg lastig.
Als ik mijzelf wil registreren voor een tele2 account krijg ik een foutmelding met "SORRY, er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer." Zelfs heb ik verschillende browsers geprobeerd en verschillende apparaten zoals laptop, computer, tablet en mobiel. Niks werkt. Kunnen jullie mij helpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.