De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Esim is beschikbaar voor tmobile. geld dit dan ook voor tele2 abbo’s aangezien tele2 is overgenomen door tmobile?
Hoi, ik word heel vaak snachts gebeld door een anoniem nummer, ik hoor dan een jongen rare geluiden maken. Ik wil graag achter komen wie dit is? Kan dit?
Ik kan al een hele poos niet meer inloggen via de MijnTele2 app. De app geeft de melding dat mijn wachtwoord incorrect is. Vervolgens probeer ik mijn wachtwoord te resetten, maar ik ontvang geen mail van Tele2 (ook niet bij spam) waarmee ik dat kan doen en kan dus nog steeds niet inloggen in de app.
Ik krijg steeds vaker telefoontjes uit Tunesie en Algarije. Omdat mijn sociale netwerk binnen deze landen redelijk beperkt is zou ik graag deze landcodes volledig willen blokkeren. hoe doe ik dit?
Beste Tele2, Ik ben nieuw lid bij Tele2, en vanaf vandaag (9.30 uur) gaat mijn abonnement van start. Hiervoor moet ik mijn simkaart activeren. Na een nieuwe activatiemail heb ik mijn nieuwe wachtwoord ingesteld. Echter: dit wachtwoord blijkt ineens niet meer te kloppen en ik kan geen nieuwe mail ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen. Hierdoor kom ik dus geen stap verder. Ook kan ik geen activatiemail meer ontvangen, om te proberen of de activatie gelukt is? Allemaal erg onhandig. Groet, Renate
ik heeft een 2de abbo voor mijn dochter op mijn naam,maar nu wilde ik een 2de account aanmaken voor mijn dochter nu heb ik een 2de aangemaakt en nu kan mijn dochter haar eigen gebruik inzien alleen staat bij daar de dagen van mijn en ook mijn rekkening en niet de nieuwe van haar.
Telkens als ik de app open geeft hij dit aan (zie foto). De app werkt prima maar door dat dit in beeld staat kan ik meer als de helft van het scherm niet zien.
Wanneer ik inlog op mijn tele2 dan staat er een melding bij verbruik: 'Het verbruik kan niet geladen worden Probeer het later nog een keer', en bij facturen staat dit ook. Het lijkt erop dat mijn abonnement niet is gekoppeld aan mijn 'Mijn Tele2' account en dus heb ik geen inzicht in mijn verbruik etc. Hoe kan ik mijn abonnement koppelen aan het account dat aan mijn e-mail adres is gekoppeld?
Ik heb sinds kort een unlimited abonnement bij Tele2, alleen wil ik op de app inloggen om te kijken hoeveel GB ik per dag verbruik, alleen ben ik vergeten met welke mail ik dat nieuwe abonnement besteld heb waardoor ik niet kan inloggen op de app. Wie heeft enig idee wat ik moet doen?
Deze nummers zijn oplichters kijk uit niet terug bellen 33640002207 33640002183 33640002406 33640002344 33821780548
Hi! Ik heb twee accounts op één e-mail adres staan, maar ik kom steeds alleen maar bij één account in de Tele2 app. Hoe kan ik over het andere account komen te beschikken?
Sinds gisteren heb ik een nieuwe simkaart met een nieuw nummer. helaas kan ik geen account aanmaken om in de Tele2 app mijn verbruik etc in te zien.
Ik wil graag een nieuw wachtwoord aanvragen maar de link werkt niet hoe nu verder?
Beste Tele2 support en forum leden, Verder ben ik prima tevreden over de service van Tele2(mobiel abbo) alleen het inloggen blijft een probleem. Zowel via de app als via de site. Ik blijf in soort van constante loop hangen. Het email adres en wachtwoord wat ik altijd gebruikt heb werkt niet meer als combinatie. Wanneer ik een nieuw wachtwoord wil aanvragen blijft de pagina hangen of krijg ik een foutmelding dat ik het later nog is moet proberen. Bij een nieuwe activeringsmail aanvragen zegt het systeem dat deze wel verstuurd is maar er komt uiteindelijk niets aan. Hier kom ik dus zelf niet meer in verder. Is eraan jullie kant iets veranderd in de mailserver instelling of dns gegevens afgelopen jaar? Komen de aanvragen van andere @hotmail.com adressen wel aan? Of kan het zijn dat mijn mail om wat voor reden dan ook geblacklist is (wellicht door het te vaak te proberen)? anyway: - Het email adres is juist want de Tele2 ‘nieuwe factuur” mailtjes worden hier wel gewoon naar verstuurd. - Of
Hallo, Ik heb laatst een abonnement aangevraagd bij Tele2 en die zou vandaag ingaan. Echter krijg ik nergens een melding dat hij het zou doen of dat ik überhaupt een werkend abonnement heb (staat letterlijk, geen abonnement gevonden en op de app geen werkend 06-nummer). Wat kan ik doen om dit te verhelpen?
Mijn telefoon is kapot is gegaan maar mijn abonnement waar ik mijn telefoon bij kreeg loopt nog 1,5 jaar. Is het mogelijk om het rest bedrag te betalen en een nieuwe telefoon uit te kiezen of wat zijn de opties en wat is slim?
Hallo, Een paar maand geleden heb ik mijn abonnement opgezegd, en hierbij is mijn oude telefoonnummer verloren gegaan. Ik heb de simkaart nog steeds maar wanneer ik deze in de telefoon stop, heb ik geen service, omdat het nummer inactief is gemaakt. Is er een mogelijkheid om mijn nummer weer te activeren? aangezien ik de simkaart nog wel heb.Het is heel erg belangrijk voor me aangezien ik een 2FA security code op dit nummer moet ontvangen om in mijn cloud te komen. Mvg,Dayzoz
Wat is de status van de storing? Op pc pagina met ‘sorry’
Hi, I’m a new client, and I’m trying to re-send a letter with activation link (a link in the previous email is expired). I continue to receive the same error for a few days: “Het opnieuw versturen van de laatst verstuurde e-mail is niet gelukt door een technische storing. Probeer het a.u.b. later nog een keer.” Can you please assist?
Mijn abonnement is stopgezet 2 weken terug. Is het nog mogelijk om mijn nummer te behouden? Whatsapp werkt namelijk nog wel en zij maken gebruik van je nummer (?). Als mijn nummer niet behouden is, is het dan mogelijk om een hetzelfde nummer uit te kiezen bij een nieuw abonnement?
Ik ben sinds gisteren een nieuwe klant. Nu wil ik mijn simkaart activeren wat via mijntele2 moet. Maar die werkt niet! Via de app staat er steeds onverwachtse fout en via de site blijft de pagina blanco. Wat moet ik hier nu mee? Dit beloofd weinig goeds zo. Ik heb straks buitenshuis gewoon mijn mobiel nodig en dus een werkende simkaart.
Ik wil data bij kopen en moest daarvoor in de app zijn. Ik heb ingelogd in de app krijg ik direct de melding dat er geen actief 06-nummer is maar als ik in de app naar abonnementen ga zie ik mn nummer staan en al de gegevens van mijn telefoon dus weet niet zo goed wat ik moet doen.
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier, allereerst iedereen nog een gelukkig en gezond 2020 Nu mijn vraag: Ik ben van KPN naar tele2 overgegaan met nummerbehoud vanaf 27 dec. Dit is allemaal goed gegaan! Nu heb ik de tele2app gedownload en wil ik mijn account activeren maar krijg het niet voor elkaar! De ene keer gebeurt er niks en de andere keer wordt mijn mailadres niet herkent????? Wat doe ik fout???? Lees ook dat ik al een mail had moeten ontvangen met een activatie code? ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes Sterre49
Ik ben overgestapt van simpel naar Tele2 omdat ik een nieuwe telefoon heb gekocht maar nu wil ik mijn Tele2 account aanmaken en dat kan dan niet. Kan iemand mij hierbij helpen en kan ik mijn account wel gebruiken of moet ik dan eerst een mijn tele2 hebben
Ik ben sinds gisteren nieuw bij Tele 2 en ik probeer mijn account te registreren maar zodra ik de link aan klik, krijg ik de melding dat de site niet werkt. Weet iemand of de site eruit ligt? of hoe ik het op kan lossen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.