De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
Het rode lampje op mijn afstandsbediening blijft knipperen. Ik kan ook niks meer doen met mijn tv, kan niet zappen oid. Ook het stappenplan op de site werkt niet, batterijen vervangen ook niet. Hoe kan dit verder veholpen worden?
Sinds ik een nieuwe decoder heb, werkt de ondertiteling op de RTL zenders niet meer. Op bijvoorbeeld NPO werkt de ondertiteling wel. Al verscheidene keren gebeld met de klantenservice van Tele2, maar deze hebben geen oplossing voor het probleem en helpen me niet verder. Wie weet de oplossing? Moet ik iets instellen? Bij Ziggo zie ik een mooie handleiding om ondertiteling in te stellen. Tele2 heeft deze helaas niet.
Weet iemand op welke resolutie Programma Gemist wordt uitgezonden? Het lijkt redelijk (storend) laag: in ieder geval merkte ik dat Uitzending Gemist NPOStart via m’n chromecast kijken een aanzienlijk scherper beeld geeft....dus kijk ik op die manier beter programma’s terug... Toch een beetje een teleurstelling als verse Tele2 klant ( voor de rest namelijk dik tevreden over m’n Intternet/TVlight over de goede oude koperkabel! 😉 )
Hoe kan ik een storing melden? Wij hebben alleen ned 1, 2 en 3. Alle commerciële zenders doen het niet (zwart beeld).
Mijn tv decoder doet het al een paar maanden niet helemaal goed.Soms loopt de decoder vast, maar dan was even de stekker eruit en opnieuw opstarten voldoende om te resetten.Programma's opnemen werkt ook al een tijdje niet meer goed, vaak staat de opname er uiteindelijk toch niet op.Oude opnames werken wel, en harde schijf is nog lang niet vol. Tot nu toe viel het allemaal mee, maar sinds gisteren hapert het beeld regelmatig, en geluid valt ook weg. Stekker van zowel de modem als de tv decoder is er al meerdere malen uit geweest, maar het komt nu echt niet meer goed.Wat denken jullie, nieuwe decoder nodig, of kan er nog iets anders aan de hand zijn? Vandaag zowel via Facebook Messenger als via chat op de site geprobeerd een medewerker te bereiken, via Messenger doen ze blijkbaar alleen mobiel, en volgens de chatbot zijn er geen medewerkers beschikbaar.Dan hier maar een berichtje
Tv start steeds opnieuw op. Al een aantal weken start mijn tv steeds opnieuw op tijdens het kijkensoms achter elkaar. soms gaat het een paar uur goed.. ik heb de internetkabels gewisseld. alles opnieuw opgestart waaronder ook de modem. Helaas zonder succes, hebben jullie een suggestie wat ik zou kunnen doen? alvast bedankt.
L.S. Mijn nieuwe tv decoder geeft de melding “Maximum aantal digitale iTV Decoders aangesloten", wanneer ik deze aanzet. Zou iemand mij kunnen helpen de oude af te melden? Dank, Meta
TV ontvangst wordt steeds slechter sinds een aantal weken, beeld blijft een aantal seconden stilstaan en later in de avond helemaal geen ontvangt meer sinds 2 dagen Daarnaast wordt mijn internet ook steeds trager
Hallo, Het signaal voor de interactieve tv valt uit, dit gebeurt regelmatig. Ik druk dan op de tele2knop op de afstandsbediening. Eerst zie je dan het tele2 logo verschijnen en dan geeft ie aan dat de bekabeling niet in orde is. Dat is overigens wel in orde, dus druk ik op oke. Dan start ie opnieuw op, Meestal is dat al snel gebeurd. Maar nu duurt het zeker al een half uur. Wat is het probleem?
Ik zie overal reclame dat ESPN1 voor iedereen toegankelijk is, maar zie het niet staan bij de zenderlijst van Tele2. Ook zie ik Tele2 niet bij de providers op de site van ESPN staan.Bij die lijst staan hele onbekende ( voor mij tenminste) providers dus snap niet dat Tele 2 er niet bij staat.
Kan her kloppen dat je een programma niet kunt opnemen als ie al maar liefst1 minuutje bezig is? Er wordt verder niets opgenomen, dit is het enige! Ik heb dit zo'n beetje elke week 2à3 keer.
Hi, Heb al aantal topics hierover gezien, maar niets zo 123 waar ik mee zit. Heb sinds een tijdje een nieuwe Samsung tv: de UHD 4K 55TU7100. Heb in het begin direct de universele afstandsbediening gebruikt (van Samsung) om mijn Sonos en Tele2 kastje op aan te sluiten. Dat ging perfect, maar opeens lukte het niet meer om ‘m te koppelen aan het Tele2 kastje. Tijdens het instellen krijg ik uiteindelijk de optie om de fabrikant of het modelnummer in te tikken om zo eventueel connectie te krijgen, maar ik kan nergens de fabrikant of het modelnummer vinden. Kan iemand mij verder helpen of heeft iemand een idee hoe ik het weer werkend krijg? Heb het ook al via HDMI 1 en HDMI 2 (ARC) geprobeerd.
Ik heb gisteren mijn tv-abonnement opgezegd en vervolgens vloog vannacht de internetverbinding er helemaal uit. De modem is op afstand gereset want mijn instelingen voor mijn wifi-netwerken waren overschreven met de fabrieksinstellingen. Het modem blijft ‘connecting’ geven bij WAN-status en dus heb ik nu geen internet. Graag zo spoedig mogelijk herstellen want ik gebruik deze verbinding voor mijn werk! Alice Verheij Middelburg
Ik heb een alles-in één pakket bij Tele2. Heb een paar weken geleden een nieuwe kabel ontvangen omdat de decoder niet meer goed functioneerde. Nu gaat echter de decoder niet meer uit (lampje blijft continu blauw branden). Kan ik misschien een nieuwe decoder krijgen, want ik ben bang voor kortsluiting als de decoder continu aanstaat? Bij voorbaat dank voor de info, Ineke
Hallo,de digitale ontvanger is dood!Er branden geen lampjes meer, alles al geprobeerd maar nietsHeeft iemand een idee of is er een storingsdienst ergens te bereiken?
Hallo Tele2 Sinds een paar maanden heb ik tv, internet en bellen bij jullie. Bij het aanmelden was mij verteld dat ik tot 80 uur tv programma's kon opnemen, en dit staat ook op de site. Helaas red ik dit momenteel niet, het werkelijk aantal uren ligt veel lager. Momenteel heb ik 578 minuten opgenomen, dit is net iets minder als 10 uur, en het geheugen zit nu al 21% vol. De opnamecapaciteit van de decoder is dus minder als 50 uur, hoe kan dit? Mijn ouders zitten momenteel bij Digitenne, maar Digitenne stopt er binnenkort mee, zij zijn dus ook op zoek naar een nieuwe tv provider. Zij nemen nu heel veel programma's op, en vinden 80 uur al erg weinig, de huidige Topfield TF5300K staat zeker 300 uur aan opnames op. Voordeel van de decoder die ik heb is dat de opnames wel langer dan een jaar blijven staan, bij de meeste providers worden programma's na een jaar gewist. Zijn er nog mogelijkheden om meer uren opnametijd te krijgen?
Goedemorgen, Mijn TV laat geen beeld meer zien, het geluid werkt prima. En het beeld werkt wel ls ik via de laptop youtube/netflix op de TV laat draaien. Wat kan ik doen. Ik heb al alles aan/uit gezet.
Hallo,Welk merkt TV komt overeen met de Hanseatic 50H600UDS op de lijst van TV's die je kunt koppelen aan de afstandbediening voor de A150-ontvanger? Of is dat niet mogelijk? Hier staat de lijst: https://cdn.tele2.nl//wp-content/uploads/2017/01/TV-codes-per-merk-pdf.pdf Groet,Arjen
Graag een nieuwe afstandsbediening sturen voor tv, is dat mogelijk
hoe kan ik opnemen en tegelijkertijd iets anders kijken?
Kan iemand van Tele2 alstublieft mijn oude decoder afmelden, zodat ik de nieuwe kan gebruiken? Bedankt alvast!
Hallo! Ik probeer al 3 dagen de klantenservice te bereiken, helaas is dit nog niet gelukt. De chat werkt niet en de telefoon wordt niet opgenomen. Dit is het probleem: alle 4 de lampjes op de tv ontvanger blijven branden. Ik heb alles al geprobeerd. Ik denk dat we een nieuwe ontvanger nodig hebben. Maar hoe regel ik dat als er niemand bereikbaar is? Help!
Hoi, De audio desctiption bij BBC 1 en 2 staat weer aan. Kan dat nog een keer uit worden gezet?Een tijdje terug was er hetzelfde probleem: BBC met audio description
Hi, Ik probeer mijn afstandsbediening (oude type) aan mijn Philips L7 TV.Ik heb deze instructies al reeds uitgevoerd en bij het gebruik van de 991 code gaat de TV uit na op de rode knop en diverse keren op de +P toets te hebben gedrukt (gevolgd door de OK-toets), alleen daarna kan ik de TV er niet mee aan zetten.Ik heb de andere codes ook gebruikt (2800, 1506, 2680, 2660, 0037, 3678, 2638, 2665, 2214, 2015, 2118) maar dan gaat alleen de ontvanger maar aan/uit wanneer ik op de rode knop druk (wat hij overigens niet deed bij de 991 code).Ik zou er graag wat hulp bij willen.Mvg
sinds gisteren heb ik opeens geen analoge tv meer. kan dat ? is er een kastje voor om toch analoge tv weer te krijgen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.