De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
Kan her kloppen dat je een programma niet kunt opnemen als ie al maar liefst1 minuutje bezig is? Er wordt verder niets opgenomen, dit is het enige! Ik heb dit zo'n beetje elke week 2à3 keer.
Wanneer heb ik weer tv en internet geactiveerd op mijn adres?
Ik heb geen tv,internet en telefoon. Ik heb een half uur de stroom ervan af gehad. En 3x opnieuw de modum opgestart. Het lampje internet is rood.
Ik probeer via programma gemist een programma terug te kijken, in dit geval van eergisteren. De zender waar ik het programma wil kijken (Veronica) toont alleen boksen of zoiets, voetbal (dat dan weer wel), 1 film en dan weer... ... Klopt dus niet met mijn bevindingen.. Alweer.. waar is de rest vd programma's gebleven? Misschien doet mijn scherm raar?
Hallo! Ik probeer al 3 dagen de klantenservice te bereiken, helaas is dit nog niet gelukt. De chat werkt niet en de telefoon wordt niet opgenomen. Dit is het probleem: alle 4 de lampjes op de tv ontvanger blijven branden. Ik heb alles al geprobeerd. Ik denk dat we een nieuwe ontvanger nodig hebben. Maar hoe regel ik dat als er niemand bereikbaar is? Help!
Hallo allemaal! Na het overschakelen naar Tele2 werd de Online TV-app op Huawei Mate 10 Pro geïnstalleerd en ingelogd. Heeft het vaak goed gedaan, maar nu stopt hij altijd zonder een foutcode. Wanneer gestart, verschijnt het bericht 'TV Tele2 is gestopt', wanneer opnieuw gestart, verschijnt het bericht 'TV Tele2 altijd gestopt'. Het enige dat ik me kan herinneren dat een effect kan hebben, is dat er een tijd geleden een systeemupdate was. Wat kan het probleem zijn en wat is de oplossing? Alvast bedankt!
Hallo, al meer als een week heb ik last van een haperende radio ontvangst bij de VRT 1. Alle andere zenders doen het normaal. Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Hoe vaak mag Tele2 een update doen zodat je tv/decoder ongevraagd uitgaan en na enige tijd gelukkig wel weer opstarten? Is zo vervelend als je midden in een film zit.. Het is vandaag om als voorbeeld te noemen 2 keer gebeurd.
Hoi, ook bij ons de klacht sinds 2 weken die ik veel tegenkom op het forum (dus tot dan deze problemen niet gehad). Tuner reageert niet op zappen, beeld gaat dan op zwart of gaat spontaan op zwart. Resetten van tuner (of modem), aansluitingen los/vast helpt niet. Herstel is spontaan. Soms na een half uur niets doen. Soms volgende dag. Dan weer 2 dagen geen probleem. Nu weer probleem. Ook een keer gehad dat de opnames 'weg' waren. Na reset van tuner werden ze weer gevonden. Harddisk nu ca. 43% vol. Zojuist speedtest uitgevoerd. Download average 12.2 MB/s, upload 0,7 Mb/s. Latency 20 ms. Klantenservice geprobeerd te bellen maar eeuwig in de wacht gezet. Vandaar mijn probleem nu op het forum in de hoop op reactie, waarvoor dank. Het lijkt best een lastig probleem te zijn als ik zo de berichten lees. vr.gr. Jan
Ik kan de set top box van Tele2 niet koppelen aan de afstandsbediening van mijn (LG) tv. Hierdoor moet ik naar de HDMI ingang om tv te kijken. Is het mogelijk om te koppelen?
Goedemorgen, Ik overweeg een Internet plus Televisie abbonement af te sluiten via Tele2. Mijn abbonement bij Youfone loopt in oktober ten einde. Bij Youfone heb ik geen 'live tv'. Voorbeeld: mijn buurman met Ziggo kijkt voetbal, juicht, favoriete club komt op 1-0. Bij mij valt deze goal pas een minuut later binnen op tv. Ook een app als Livescore stelt mij veel eerder op de hoogte van een goal dan ik zie op televisie. Nu heb ik hierover contact opgenomen met Youfone: meneer dat kunnen wij niet veranderen, u kunt televisie via uw internetsignaal. Hoe zit dit bij jullie Tele2? Zit er ook zo'n enorme lag op jullie tv-signaal?
Goedemorgen Sinds gistermiddag (27-10-2019) starten beide decoders niet meer op. Ik heb alle tips al opgevolgd: stekker decoder eruit, verbindingen controleren etc. Internet werkt wel. Graag zou ik contact krijgen met een medewerker van tele2.
Hi, ik heb sinds vanmorgen geen werkende WiFi en ook geen tv verbinding meer. Op mijn tv krijg ik de melding : controleer of het modem goed is aangesloten. Alles al meerdere malen uitgezet, stekkers eruit gehaald en opnieuw opgestart maar niets helpt. Kunnen jullie me helpen?
Raadseltje: de afstandsbediening die ik in juli van Tele2 kreeg heeft kuren. Alles doet het, behalve het pauzeren, althans alleen op Comedy Central Extra. Op andere zenders geen probleem. Hoe kan dat nou? 🤔
Ik wou dat Tele2 hiervoor een oplossing had: ik heb 2 films ingepland om op te nemen en heb van Tele2 toestemming dit te mogen doen (nog géén conflicten). Ik denk, dat gaat goed. Nu heb ik toch weer een wet overtreden, want ik moet van Tele2 nu kiezen, van een film de opname te onderbreken, zodat ik deze niet zal kunnen afzien als opname. Of ik kies ervoor de andere film die ik aan het opnemen ben te kíjken terwijl hij die film opneemt. 🤷♀️Want ik kan niet naar een andere zender. Als ik dat probeer is er daar weer een nieuw conflict. Oorlog. Dit heeft geen nut! Ik neem al zo weinig op omdat het amper kan. Weer gedoe van mijn kant, maar ik vind dit echt van de zotte. Punt van verbetering denk ik zo. Ik ga dus maar afwassen.. Iemand nog een lumineus idee?
Maximum aan digitale itv decoders aangesloten. Kan iemand de oude modem afsluiten ?
Ik probeer een programma op te zoeken dat ik wil opnemen maar ik weet niet waar de zoekfunctie in de tv gids zit. Ik weet nl niet op welke zender het is, op woensdag. Waar vind ik de zoekfunctie? Ik heb het nu opgezocht in een willekeurige tv gids online, maar zou het toch graag volgens de regelen der kunst doen ☺️
Ik heb een nieuw abonnement en de interactieve TV ontvanger, Echter als ik de de ontvanger in standby zet blijft hij doordraaien. Het rode lampje brandt wel en hij gaat wel in standby echter de harddisk blijft gewoon draaien en het apparaat wordt/blijft warm. Het ding blijft dus hewoon stroom gebruiken. Lijkt mij dat over een maand of wat de harddisk wel grijs gedraaid zal zijn. Hebben meer mensen dit? is het nomaal dat hij warm wordt en aan blijft? Ik trek nu de stekker er maar uit. De "monteur" gaf als antwoord tja... zet er maar een tijdklokje tussen, ter info. ik heb hem losgekoppeld van het netwerk en het opnieuw opgestart. om uit te sluiten dat 1 van de lijnen hem misschien actief houdt. maar hij blijft aan en draaien
Het kastje loopt regelmatig vast en stoort ook regelmatig. Enig idee hoe dit op te lossen is? Bedankt!
sinds gisteren heb ik opeens geen analoge tv meer. kan dat ? is er een kastje voor om toch analoge tv weer te krijgen?
Na resetten blijft de t.v. aangeven. Bezig met opstarten
Hallo mijn tv ontvanger is stuk (Lan aansluiting maakt geen contact meer) Ik heb nog eenzelfde ontvanger liggen maar deze doet het niet is niet geactiveerd. kan ik deze alsnog laten activeren zodat ik niet hoef te wachten op een nieuwe?
Sinds vanmorgen staan er geen zenders meer in de gids. Alleen tele2, 999, is zichtbaar. Ook met zappen, zender naar boven of onder kom ik alleen terecht op tele2. Als ik de zenders los intik kom ik er wel op. Wie heeft er een oplossing?
De ene keer doet de tv het wel de andere keer niet. Dan krijg ik de melding dat er geen signaal is. Het vreemde is dat de zender rtl7 met slotje voorafgaand even in beeld komt, terwijl ik geen rtl7 als laatste heb gekeken. Daarna komt de melding dat er geen signaal is. Ik gebruik homeplugs van tp link maar als ik die ertussen uit haal en verbind met de vaste grijze kabel die is meegeleverd krijg ik nog steeds dezelfde melding.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.