De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over het gebruik van je eigen modem, router en andere hardware
Recent actief
Hello. I do not have Internet at home for 5 hours. It's not the first time. Can you refresh the signal?
Rode lampje brand de rest is goed maar geen tv en internet.
Goedemorgen, Sinds vanochtend 10.00 hebben wij geen WiFi meer. Apparatuur laat zien dat het verbonden is met het WiFi netwerk, maar er is vervolgens geen internet verbinding. Heb de router meerdere malen gereset, maar lijkt niet te helpen. Is er een bekende storing? Of is er een manier hoe ik dit kan oplossen?
Dsl valt steeds uit waardoor internet uit valt heel iritant want dan doet de internet het 5 min en dan daarna gaat het weg en is de verbinding een half uur weg heb al na klantenservice gebelt maar geen voor uit gang en als ik inlog in de modem dan kan ik zien hoeveel data er is gebruikt bij de dsl en dan staat er ook een maximale hoeveelheid bij en dan valt het uit en ik heb nat type 3 wat niet klopt want deze modem hoort geen nat type 3 te hebben iemand die kan helpen aub
Mijn modem doet helemaal niks meer, er brand ook geen lampje of iets dergelijks. Harde reset al geprobeerd
Ik heb sinds een uurtje of 10 geen internet en televisie meer. Telefoon werkt wel. Wat ik al gedaannheb: Modem opnieuw gestart. Modem naar fabrieksinstellingen gereset Modem tijdje uit gezet en weer aan gezet. Tot nu toe geen verandering. Iets bekend van een storing in Oosterhout (NB)?
Hoi Is er een storing van het internet in Almere heb vanmorgen tele 2 gebeld omdat mijn internet lampje rood blijft branden degene die ik aan de telefoon had melde dit maar zie dat ik de enigste ben geloof ik of hebben nog meer mensen een storing in Almere
From last Friday my internet does not work. After calling on hepl line Tele2 sent me new modem which does not wotk as well. The problem is probably in landline. From Monday morning untill now the hepl line is always busy. Chat is useless because it communicates only in Dutch. What can I do more to solve it?
Bij vlagen hebben wij geen internet. Nu is jet wel heel erg. Gisterenavond helemaal niet, vanmorgen wel, vanavond meer niet dan wel. Het is niet de eerste keer dat t zo slecht gaat, maar zodra t goed gaat vergeet ik het weer.
Ik zie dat het eerdere topic is gesloten maar volgen mij zijn de problemen nog niet opgelost, downstream haal ik nog geen fractie van wat het zou moeten zijn (10 ipv 100Mbps) en upstream lijkt het wel normaal (25 ipv 30Mbps). Kunnen jullie aangeven wanneer de problemen opgelost zijn?
Beste allemaal, Sinds vannochtend hebben wij officieel internet in ons nieuwe huis in Amsterdam. Maar uh... het aansluiten wil niet lukken. Na een lange zoektocht de ISRA gevonden (wij denken op de gang van het complex??) wat wij wel vaag vinden, want dat betekent dus dat iedereen bij ons kastje kan (?) Anyway, als wij het internetkastje erop aansluiten gebeurt er precies niks. Is het kastje kapot? Of doen wij iets fout? En indien het kastje kapot is: kan tele2 dit dan (gratis) repareren? We need help!!
Ik probeer al jaren het NAT-type van onze PS4 van 3 naar 2 of 1 te krijgen, maar tot op heden zonder succes. Vorige week kreeg ik in de nieuwsbrief van Tele2 een link door met een stappenplan, maar ook dat werkt niet (https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/portforwarding-instellen/). Ik heb een Technicolor modem/router en ik kom niet voorbij stap 5 (connectie toewijzen). Ik kan geen device koppelen aan internet of Internet_over_ADSL. Ook nadat ik het correcte mac-adres geselecteerd heb en op apply druk, springt hij weer terug naar not assigned. Van wat ik er van begrijp zou ik een statische ip toe moeten wijzen aan mij ps4. Dat lijkt mij dus niet te lukken. Verder al van alles geprobeerd.
Geachte heer, mevrouw, Na het lezen van het topic "https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/van-mdf-naar-sdf-ivm-snelheid-71652" zit ik met bijna de zelfde vraag. Ik kreeg van KPN netwerk NL een brief dat er een nieuw netwerk in de straat ligt(ofwel volgens de site van KPN netwerk "De straatkast verbinden we met glasvezelkabels aan de wijkcentrale.") Dit alles zou voor een stabieler en sneller netwerk moeten zorgen. Nu wat gegevens... ▪️ Abonnement: Internet basis 60mb/s / 29mb/s ▪️ Router: 30.6mb/s / 6.8mb/s ▪️ tele2-fpi-info.fourstack.nl: 106mb/s ▪️ Tele2 site: Mogelijk om 100mb/s te bestellen op postcode Voorafgaande aan de upgrade van KPN netwerk NL zat ik aan mijn max van het te behalen internet(de 30.6mb/s) maar sinds kort zou het dus mogelijk moeten zijn om dichter in de buurt van de 60mb/s te komen. Nu weet ik alleen niet wanneer en of deze snelheid verhoging wordt doorgevoerd aan mij, op het eerder genoemde forum van @Mr. O werd dit ook niet bepaald duid
Goedenavond Tele 2 Sinds 13-10-2001 heb ik een abonnement bij jullie en heb toen een Davolink DV 2020 van jullie gekregen. Na 18 jaar is hij nu wel zo'n beetje langzaam dood aan het gaan Router wordt steeds trager en af en toe is mijn internet signaal weg waarna ik de router weer opnieuw moet opstarten. Het lijkt mij nu toch wel tijd dat ik een andere router van jullie mag ontvangen Mvg Chris Sigmond
Hi! Twee dagen geleden kreeg ik mijn mail ik gebruik kan maken van mijn nieuwe wifi netwerk en de router kan installeren. Heb ik gedaan. Alleen ik heb geen internet! Router geeft ook aan dat er geen internet is, als ik hem per kabel verbind aan tv of pc dan geeft hij aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het dns. Ik heb elke stap al herhaald (resetten, Andere kabels proberen, opnieuw aan). Wie-o-wie weet de oplossing!
Dear all, since morning we have not had broadband connection. Media access gateway error message: Your DSL connection is down. Verify that your MediaAccess Gateway is correctly connected to your phone line. Modem: Technicolor TG789bvn. Tried to restart it a couple of times (switching off/on) without any effect. Could you please help with that?
Ik kreeg rond 14u een haperende verbinding en nu al 2 uur nul verbinding. Alles gereset, alle stappen netjes doorlopen, zonder resultaat. Heeft de storing in Amsterdam zich uitgebreid? Er is geen storingsmelding op de Tele2 pagina, maar er was daar wel de hele dag storing. Heeft Tele2 medewerkers die bereikbaar zijn bij storingen of alleen chatbots? An v.d. Kuip
Beste mensen, Ik heb misschien een vreemde vraag, maar stel hem toch. Ik heb een goede verbinding sinds de vorige keer dat ik hulp in riep bij het forum, echter heb ik van (ook directe) buren begrepen dat zij sneller internet halen dan Tele2 aangeeft dat maximaal haalbaar is bij ons (31 Mb/s down haal ik nu maximaal). De buren lijken wel tot over de 50Mb/s te halen, terwijl ze hetzelfde aangesloten zouden moeten zijn. Op de Tele2 website zie ik de verschillen niet als ik bij het kiezen van een internet abonnement dezelfde postcode en andere huisnummers gebruik, echter zie ik dit bij andere providers wel. Kan dit komen door de aansluiting in de buurtkast waarmee de kabels verspreid worden of ons Isra punt in huis dat anders is als bij buren? Ik zou het best leuk vinden om de volle 50Mbis te krijgen die mijn directe buren ook krijgen. Moet zo het lijkt mogelijk zijn als ik zo rondvraag om in ons woonblok beter internet te krijgrn. Bij 2 huizen verder haalt een buurman (zelf gestest m
Ik probeer de Hue bridge te laten werken maar dat lukt niet. Service van Tele2 zegt dat dit niet wordt ondersteund. Dit lijkt mij raar daar ik denk dat het te makken heeft met een afscherming van het VPN Wie kan mij helpen?
Ik bezit internet extra en heb dus maximaal 100 mb internet, ik heb nu al heel lang internet van tele 2 en daar nooit echt problemen mee gehad. Vooral als ik iets aansloot op een internet kabel werkte het heel snel, en had meestal als ik een internet snelheid test deed 94 mb internet. dit is natuurlijk zeer snel en handig bij het streamen waardoor niks hapert. Maar sinds deze week is mijn kabel snelheid een stuk lager geworden en ik begrijp ook niet waarom ik kan niet streamen zonder dat alles vastloopt en mijn internet snelheid bij een test is rond de 24 mb, dat is een stuk lager dan de 94 die ik eerst had. Dit vond ik al enorm irritant maar dacht van oké ik kijk wel even een paar dagen of dit weer normaal word. Maar in de plaats daarvan is het probleem erger geworden en brand het internet lampje soms zomaar rood. Tot op vandaag is het hoogtepunt gekomen dat het lampje al langer dan 2 uur op rood staat en ik dus niks op internet kan. Ook als ik de modem uitzet en dan weer aan doe, of
Volgens mij werkte dit vannacht 0.00 al niet en hebben jullie reeds 11 uur gehad om het op te lossen. Zijn jullie er pas om 9am achter gekomen of zoiets?
Sinds gistermiddag werkt mijn modem niet meer (geen wifi,telefoon of internet). Uit- en weer aanzetten (met minstens 2 minuten ertussen) werkt niet. Wat kan ik doen?
Ik heb een local server edition op PC draaien. Deze luistert naar poort 8080 Wanneer ik de pc verbind via ethernetkabel kan ik deze niet benaderen. ( port check: 8080 closed) . Wanneer ik de pc wireless verbind kan ik deze wel benaderen. De poortcheck geeft dan aan poort: open. PC ip statisch, port forwarding in router is geconfigureerd. ( anders werkt het niet via wireless) Ik wil de verbinding graag permanent bekebelen. Firewall(s) uit gehad bij allerlei testopstellingen... Help....
Hallo, Hoe kan ik een 2e router (TPlink C3150) aan mijn ZTE H369A verbinden? Ik krijg het maar niet voor elkaar om de tplink als hoofdrouter in te stellen.
WIFI werkt goed binnenhuis. Modem maakt geen verbinding met het internet (tele2) extern. Kabels zitten goed, modem uit gezet en ettelijke malen opnieuw opgestart. Probleem blijft. Geen verbinding. Geen internet, geen tv, geen telefonie. Helpdesk niet bereikbaar in het weekend, robot begrijpt het probleem in zoverre dat ze snapt dat het niet is op te lossen is zonder menselijk ingrijpen :-) Wat te doen, Aize Tolsma
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.