beantwoord

Sinds gisteravond geen verbinding meer met het internet.

  • 13 January 2019
  • 5 reacties
  • 160 x bekeken

WIFI werkt goed binnenhuis. Modem maakt geen verbinding met het internet (tele2) extern. Kabels zitten goed, modem uit gezet en ettelijke malen opnieuw opgestart. Probleem blijft. Geen verbinding.
Geen internet, geen tv, geen telefonie.
Helpdesk niet bereikbaar in het weekend, robot begrijpt het probleem in zoverre dat ze snapt dat het niet is op te lossen is zonder menselijk ingrijpen :-)
Wat te doen,

Aize Tolsma
icon

Beste antwoord door eric 13 January 2019, 10:50

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Je hebt alles gedaan wat je zelf kon doen. Bel morgen de klantenservice, die kunnen dan met je een lijnmeting doen en eventueel een monteur aansturen.
Ga ik doen. Bedankt voor de reactie.
Reputatie 5
Hé a-tolsma,

Is het gelukt bij de klantenservice?

Zo niet hoor ik het graag!

Groet, Kevin
Het is gelukt bij de klantenservice. De DNS server lag eruit. Ze hebben van afstand een harde reset op het modem uitgevoerd. Daarnaast is de verbinding langzaam. Daarvoor heb ik een nieuw kabeltje toegestuurd gekregen. Ga ik vandaag aansluiten. Kans dat het probleem daarmee is verholpen.
Een oorzaak voor het DNS server dinges is niet aan te wijzen. Kan van alles zijn.

Groet,
Aize Tolsma
Reputatie 5
Hé Aize,

Duidelijk, bedankt voor de update en fijn dat het weer werkt!

Hopelijk is de snelheid inderdaad ook weer op orde met de nieuwe kabel!

Groet, Kevin