De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Sinds vandaag krijg ik geen Line signaal meer op mijn modem. Uit het KPN aansluitpunt komt geen signaal meer. Ik heb dit gemeld bij de klantenservice. Nu krijg ik een afspraak met een Guidion Expert? Toen ik klachten over de internetsnelheid had kwam er een KPN monteur voor die meting? Nu heb ik thuis dus niks meer, geen tv, geen internet, geen telefoon. Op zijn vroegst heb ik afspraak vrijdagmiddag!? Maat hoe weten jullie wie de storing kan oplossen? Ik woon boven in duplex woning. Geen idee of ik rechtstreeks op de wijk centrale kast zit of ben aangesloten in de meterkast bij de onderburen? Wat als de storing in de wijk centrale doos zit, dan moet er alsnog een KPN monteur komen? Die mag dat verhelpen? Bij de snelheidsmeting werd een ader gewisseld in die wijk centrale kast? Zou zo graag weer tv willen kijken als jullie het niet erg vinden? Het is nu woensdagavond. Erg stil. En het blijft stil .. Groetjes Henk Jan.
TELE2 bedankt. De email functioneert weer. Alleen nog de website voor internet, televisie en telefoon verbeteren want ik krijg nog steeds SORRY!WIJ KUNNEN DE PAGINA NIET VINDEN. Ben heel tevreden.ps. vandaag gebeld met de klanten service en hebben het ook bij hun geprobeerd en hadden het zelfde probleem. Er wordt direct een melding van gemaakt.
Hallo,Tijdens inloggen krijg ik het bericht dat de certificaten van Tele2 webmail verlopen zijn.. Mijn verbinding is dan niet meer privé word erbij verteld.. Is men daarvan op de hoogte??Met vriendelijke groet..
Hallo, ik heb op dit moment een abonnement wat ik elk moment kan opzeggen. Het gaat om een internet+tv+bellen pakket. Aangezien ik 2 van de 3 nooit gebruik wil ik graag alleen een internet abonnement. Mijn vraag is, hoe vraag ik dit aan? Moet ik mijn huidige pakket stoppen of kan ik gewoon een nieuw pakket aanvragen en wordt de rest automatisch gestopt? Met vriendelijke groet, Kuipers
Ik speel op een PlayStation 4 en mijn internet is daar echt heel sloom upload is ong 500kbs en download 7.0mbps. zou iemand mij kunnen helpen om het hoger te krijgen want hij loopt ook vaak vast/lagg. Ik heb trouwens een internetkabel Erin. Ik kan soms gewoon niet spelen omdat hij ineens heel erg veel lag heeft.Aub help mij
Het afgelopen jaar valt zeer regelmatig het internet en de telefoon uit, soms een paar keer per week moet ik de router resetten, dit lukt dan wel voor het internet maar ik kan regelmatig niet bellen of gebeld worden. Ik het 2 nieuwe dect telefoons aangeschaft dit verbeterd iets maar niet veel.Ik heb nu een comtrend modem ( zo'n witte met zwarte tele2 letters erop. Kabels heb ik allemaal nagekeken en doorgemeten, die zijn goed.Ik heb het idee dat ik onderhand aan een nieuwe router toe ben.Kunt u mij helpen. Met vriendelijke groet, Pam.
Ik krijg een waarschuwing dat mijn mailbox vol is.Bij het inloggen op webmail krijg ik telkens de foutmelding:Safari kan de pagina ‘https://webmail.versatel.nl/?_task=login’ niet openen, omdat er geen beveiligde verbinding met de server ‘webmail.versatel.nl’ tot stand kan worden gebracht. Wat voor storing is dit?
De TV decoder geeft geen leven meer. Geen lampjes meer aan. Ander stopcontact geprobeerd, kabels nagelopen. Lampjes netwerkpoort ook uit. Helemaal niets meer. Kan er een vervangende worden opgestuurd?
Goedendag. In januari, toen ik verhuisde, heb ik een aanvraag ingediend om thuis niet op internet te gaan en toestemming te geven. En nu kreeg ik een e-mail dat ik moest betalen voor internet.. shock.. Ik heb geen nieuwe dienst besteld. Wat te doen?
Sinds een paar maanden heb ik hele trage downloadsnelheden met 4Mbps als piek. Met name voor mijn hobby moet ik soms bestanden downloaden wat kan oplopen tot 200gb en dat is niet te doen met 4Mbps. Vandaag een medewerker van de klantenservice gesproken en die vertelde mij dat een speedtest uitkwam op 40Mbps van de downloadsnelheid en dat geeft hij ook zelf aan bij mij als ik meerdere speedtests uitvoer. Ook zelf al de router gereset etc etc.. Iemand enig idee waaraan het kan liggen? Vind het maar apart dat hij 40Mbps aangeeft maar dat ik maximaal maar de 4Mbps aantik op z'n piek
Sinds enkele weken haperen de televisie-uitzendingen bij oa Rtl4, Historie en nog 'n paar zenders. Ook is het internet verslechtert.Al diverse keren heb ik de route en de decoder gereset en heb ik de kabels nagekeken. Niets help helaas. Soms loopt de tv vast en reset die zichzelf. Ik denk dat 't aan de modem ligt. Beste tele2 ik denk dat 't nodig is dat de modem VS de order wordt omgeruild.
Beste moderator,Mijn klanten ondervinden problemen dat zij niet kunnen mailen met klanten van Tele2. Ik vind deze oplossing zeer merkwaardig, maar volgens Google is dit de methode. Graag kom ik in contact met moderator: Marciano van Tele2 Die heeft een maand geleden contact gezocht met een collega die ervoor heeft gezorgd dat een server niet meer als spam werd gemarkeerd.
Sinds rgisteren werkt het internet niet meer. Ik woon in Rotterdam. Internetlampje is rood. Ik heb al vier keer geprobeerd de stekker uit het stopcontact te halen en er weer in te steken, maar dat helpt niet. De router wordt ook niet gereset. Gisteren belde ik de klantenservice en ze zeiden dat er is storing in Rotterdam. Is dit nog storing pfffff🤦♀️
Meerdere toetsen op de afstandsbediening van mijn decoder, reageren niet meer/reageren slecht. Afstandsbediening dient vervangen te worden. Jullie chatbot werkt momenteel niet en telefonisch zijn jullie slecht bereikbaar, dus dan maar op deze wijze. Ter info, het is een decoder met harddisk recorder en deze stappen heb ik al geprobeerd.
Ik krijg om de haverklap een mail dat ik een betalings achterstand heb van de maand Februari.zoals te zien is op mijn tele2 is alles betaald met uitzondering van de de laaste maand (September). deze factuur verwacht ik nog.Ik ga dan dus ook niet dubbel betalen voor Februari.Ook op mijn bankrekening zijn alle maanden netjes automatisch afgeschreven.En is er niks terug geboekt.via een chat alles uit proberen te leggen, maar de persoon achter de chat bleef erbij dat er een factuur op stond en betaald dient te worden.zoals te zien is op mijn tele2 is alles in netjes betaald.Nogmaals ga ik duis niet dubbel betalen.Na dreigen om over te stappen vond de persoon achter de chat dat prima, mits ik de factuur van Februari wel ging betalen. maar goed,,,, nogmaals deze is betaald, en ga deze dus niet dubbel betalen. Er was wel iets met een handmatige overboeking door een mederwerker toendertijd omdat ze wat problemen hadden met hun betalings systeem. (tja das niet mijn fout)mischien dat de refer
Ik heb per 24-04-2021 mijn internetabonnement opgezegd.Daarna kreeg ik op 11 mei 2021 een bericht en eindfactuur/verekening van het voorgeschoten bedrag.Daarna had ik 2 maanden niks meer vernomen en ook het tegoed bedrag niet gekregen. Toen Tele2 gebeld en zouden ze dit binnen 4 weken op mn rekening storten. Op 4 augustus 2021 krijg ik een bericht dat het aanvraag is onderzocht en zij niet weten of ik recht hebt op het verekend bedrag! Ik moet dan weer de klantenservice bellen, weer 30 minuten aan besteden en in de wacht staan etc etc…. erg slecht!!
Hallo,Sinds een maand of 2 valt bij ons het vaste internet vaak uit. Dit gebeurt meermaals per dag, en kan een minuut duren, maar soms ook langer. Er is niets aan de aansluitingen of apparatuur veranderd. Op de modem gaan power, dsl en internet verbinding op rood. Modem resetten, JS11 kabel opnieuw inpluggen, het heeft geen effect. Wordt het misschien tijd voor een nieuwe modem? De gebruikte kabel is 1m lang, en zit aangesloten op waar de telefoonaansluiting binnenkomt.
Ik doe nachts altijd de router uit Vanochtend startte ik de router op en de naam was opeens veranderd naar de router naam, Hoe kan dit zo maar?Ik wou meteen dat aan passen en ook mijn wachtwoord omdat ik denk dat ik ben gehacked.Maar ik kom niet in mijn router,mijn eigen gebruikersnaam niet en ook user niet zoal het staat beschreven,Kan iemand mij hierbij helpen?
Beste community, Na vandaag een kleine 45 minuten met de technische support desk van tele2 te bellen doe ik toch hier maar een poging. We (support en ik) komen er nog niet uit. Deze vraag is wel hoog technisch dus ben heel benieuwd naar jullie ideeën/antwoorden. Klein beetje historieIk heb zelf een aantal lampen gemaakt m.b.v. de ESP8266. Zo’n 5 stuks in totaal. Deze lampen doen het al een jaar of 4 gewoon goed. Nooit iets mee mis. Ze zijn zo gemaakt dat als ze geen wifi vinden (geen access point wat eerder was ingesteld) bij het opstarten dat ze in een config mode gaan om te configureren, ze zijn dan een eigen access point. Als ze wel wifi vinden (een geconfigureerd access point in de lamp) blijven ze knipperen tot ze verbinding hebben. VandaagAfgelopen 2 weken was ik weg.Vandaag kom ik terug en willen mijn lampen niet meer aan.Op zich al raar, had wel gewoon wifi op mijn telefoon en andere apparaten. De lampen waren uit en hadden allemaal een accesspoint opgezet. Dit is de eerste c
Weet iemand wanneer Tele2 het bekende inlogprobleem met de online tv app gaat oplossen?
Hi, Ik wil graag een port forwarden in de ZTE H369A op dusdanige wijze dat de openstaande poort met een test zoals https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/ of zoals opgenomen in een torrent client kan worden bevestigd als “open". Stappen gevolgd onder https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/portforwarding-instellen (buiten uiteraard de instructie van Tele2 om je gehele PC in een DMZ te zetten(!)). Als in: Ingelogd in de lachwekkend gekortwiekte Tele2 firmware van de H369A op 192.168.1.1 Statisch IP toegekend aan device meerdere devices (192.168.1.103 - 192.168.1.105) in OS van de devices (Android en Windows) DHCP binding ingesteld in de Tele2 firmware van de H369A conform bovenstaande bullet Port forwarding ingesteld in de Tele2 firmware van de H369A naar de bovengenoemde IP-adressen (ook MAC-adressen geprobeerd) met individuele regels op verschillende poorten (waaronder 5555, 55555 en 61213). Alle poorten blijven dicht op alle devices, zowel in https://www.yougetsignal.com/to
Goedemorgen sinds 2018 hebben wij internet van Tele2. Onlangs hebben wij een uitbreiding aangevraagd naar ook TV van Tele2 (zal in september komen).Vanochtend wouden mijn kinderen iets op Netflix gaan kijken..... geen internet. Geen probleem even router resetten is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt. Geen internet. Ok hebben we dan een storing ..... nee, online niks te vinden. Wacht ik heb een SMS van tele2 .... op Zondag om 9.00:Beste klant, vanaf 13 september 2021 kun je gebruikmaken van Tele2 Internet. Volg je bestelling in mijn.tele2.nl. We houden contact, Tele2Sorry wat? Ik heb al sinds 2018 internet van Tele2... even klantenservice bellen om dit duidelijk te krijgen..... ohwja geen klantenservice op Zondag... en maandag zou ik wel weer moeten werken (vanuit huis). Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is? Heeft dit te maken met onze bestelling voor ook TV of is er een storing waar ik niks over kan vinden?
Beste Tele2/forumleden,Ik heb jarenlang een Comtrend2 modem die goed heeft gewerkt zowel bedraad LAN als wifi als vast telefoon, maar sinds een week krijg ik geen verbinding meer met ADSL/Internet (DSL lampje knippert en Internet lampje is daardoor donker). Ik heb volgende geprobeerd:Modem heel dicht bij ADSL aansluitpunt in meterkast gezet met kort rond kabel → Niet geholpen Tele2 klantservice heeft lijnmetingen gedaan → Blijkt dat modem niet goed is Vervangende Comtrend2 modem ontvangen→ Werkte eventjes maar toen viel DSL weg. Werkt ook niet heel dicht bij ADSL aansluitpunt met kort rond kabel. Oude Davolink DV-201AMR model aangesloten → DSL/Internet werkt gelukkig nog steeds prima zelfs met lange DSL kabel van meterkast, hoewel telefoon niet werkt en hij regelmatig gereset moet worden.Het lijkt erop dat beide Comtrend2 modems kapot zijn. Wat kan ik doen?Bij voorbaat bedankt voor uw/jullie hulp.Met vriendelijke groet,dhr. S. Pramm
Sinds een week valt mijn internet dagelijks een paar minuten uit. Als ik dan inlog op het modem en naar het “Internet” tab navigeer zie ik 1 van deze 2 dingen:DSL Link information: Link status: Down DSL Connection Status: Geen IP AdresZodra het internet uitvalt moet ik een paar minuten wachten voordat het probleem vanzelf verholpen wordt. Wat ik al heb geprobeerd:Modem van het stroom halen en na 30 seconden weer aansluiten. Geen effect Kabels controleren van het modem, allemaal OKZijn er misschien werkzaamheden bij mij in de buurt waardoor ik dit probleem heb? Hoor graag of dit snel opgelost kan worden.
Wordt gevraagd om verbindingstype. Geen idee…?!?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.