beantwoord

Nieuw abonnement

  • 23 September 2021
  • 5 reacties
  • 100 x bekeken

Hallo,

 

ik heb op dit moment een abonnement wat ik elk moment kan opzeggen. Het gaat om een internet+tv+bellen pakket. Aangezien ik 2 van de 3 nooit gebruik wil ik graag alleen een internet abonnement. 

Mijn vraag is, hoe vraag ik dit aan? Moet ik mijn huidige pakket stoppen of kan ik gewoon een nieuw pakket aanvragen en wordt de rest automatisch gestopt?

 

Met vriendelijke groet,

 

  1. Kuipers
icon

Beste antwoord door Floor109 24 September 2021, 18:22

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi, 

Als je deze bij Tele2 hebt moet je deze opzeggen en daarna overgaan op T-Mobile. Tele2 bied geen thuis abonnementen meer.

Reputatie 6
Badge +7

Dat is alleen van toepassing op nieuwe abonnementen, bestaande Tele2 klanten kunnen nog wel hun pakket verlengen/wijzigen binnen Tele2.

We zouden dus telefonie en televisie kunnen opzeggen.

Ik kan voor je kijken hoe duur dit is en op welke termijn dit geregeld kan worden, maar dan heb ik wel toestemming van je nodig om je gegevens erbij te pakken, omdat ik geen officiele moderator ben.

Dat is alleen van toepassing op nieuwe abonnementen, bestaande Tele2 klanten kunnen nog wel hun pakket verlengen/wijzigen binnen Tele2.

We zouden dus telefonie en televisie kunnen opzeggen.

Ik kan voor je kijken hoe duur dit is en op welke termijn dit geregeld kan worden, maar dan heb ik wel toestemming van je nodig om je gegevens erbij te pakken, omdat ik geen officiele moderator ben.

 

Mijn toestemming heb je. Mijn klantnummer is B0006374780.

Reputatie 6
Badge +7

Dankjewel, ik zie dat je internet extra hebt, met bellen basis en TV basis. Om dit van een alles in 1 pakket naar alleen internet om te zetten moeten er 2 handelingen worden gedaan.

We moeten eerst de TV los opzeggen, dit heeft helaas wel een maand opzegtermijn, we moeten namelijk ook het TV signaal van jouw lijn afhalen. Als dit is afgerond kunnen we een nieuw contract opstellen met alleen internet (waarbij telefonie ook word opgezegd).

Dat betekent dat de 10 euro voor TV als eerste zal wegvallen, als we vervolgens een nieuw contract opstellen betaal je 33 euro voor alleen internet extra, de eerste 3 maanden slechts 28 euro.

Bij T-Mobile kost hetzelfde internet pakket 35 euro, dus het is voor jou voordeliger om dit nog bij Tele2 te houden. (Tenzij er een T-Mobile mobiel abonnement op het adres is, dan krijg je bij T-Mobile nog wat klantvoordeel korting)

 

Als je wilt dat ik de TV voor je opzeg ontvang ik graag een privébericht met de volgende gegevens, voor de ID check:

Naam adres woonplaats

Geboortedatum

Laatste 4 cijfers van je rekeningnummer

 

Plaats deze niet in dit topic, daar kan iedereen meelezen

Reputatie 6
Badge +7

Was toch voordeliger om naar T-Mobile te gaan i.v.m mobiele abonnement en klantvoordeel, dus dat hebben we zojuist aangemeld :)