Hoi Proper,
Dat is natuurlijk best wel irritant, ik kan even wat metingen voor je uitvoeren om te kijken waar die instabiliteit vandaan komt, het hoeft niet per se door het modem veroorzaakt te worden namelijk. Vind je het goed als ik je gegevens inzie en erbij pak? Hier heb ik wel even je toestemming voor nodig omdat ik geen officiele forum-moderator ben :)
Ik zie geen bijzonderheden met het signaal zelf bij de lijnmeting, dus ik stel inderdaad voor om eerst een nieuw modem op te sturen, die heb je ook al sinds het begin zie ik.
Hierbij graag alle nieuwe kabels gebruiken, als het hiermee nog steeds weg valt, meld het dan hier, dan pak ik dit verder voor je op en moeten we waarschijnlijk toch een KPN monteur aansturen om het signaal van buiten af te controleren. (De metingen zijn natuurlijk nooit 100% accuraat, maar voordat ik het naar hun doorzet moeten we lokaal alles uitgesloten hebben)
Het pakketje heb ik zojuist aangevraagd, deze komt woensdag binnen gok ik, als je de T&T code wilt kan ik die morgen even naar je toe sturen. Ik heb een retourdoos toegevoegd, dus ik wil je vragen om het oude modem en kabels die niet meer nodig te zijn terug te sturen.
Roep maar als je verdere hulp nodig hebt, laten we hopen dat het nieuwe modem direct de oplossing is!
Top, dankjewel voor de snelle service!