De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
De emails op t tele2.nl gaan al een week heel traag. t duurt uren tot een dag voordat een een email binnenkomt of verzonden is. Zowel op de POP als op de webmail.Dit is geen doen. ik heb enkele accounts waar ik steeds met een email bevestigingscode moet aanmelden.Wat is er aan de hand ????
Sinds twee weken heb ik een hele slechte verbinding, voornamelijk via wifi, die met regelmaat ook wel eens volledig wegvalt.vandaag is in een uur tijd wifi volledig weggevallen en via een kabel is de verbinding erg slecht.ik heb mn router al een keer volledig gereset, al enkele keren van het stroom gehaald en opnieuw opgestart en ook al verschillende wifi kanalen geprobeerd maar de snelheid en verbinding blijft slecht.het WPS lampje op mn router knippert soms ook rood terwijl dat voorheen niet zo was. Wat kan ik nu nog doen om de verbinding te verbeteren en de snelheid te krijgen zoals het voorheen was??
De internetverbinding bij mij hapert vaak, sinds lang, af en toe. Vandaag bij voorbeeld 08:34-08:35, 08:38-08:39, 09:20_09:21 Dan wordt eerst de lampje internet op de router rood en gaat vervolgens uit. Als die lamp weer groen wordt is er weer internet, de verbinding valt normaliter 1-2 min uit. Weet iemand de oorzaak hiervan ?
Sinds gister komt er opeens geen mail meer binnen op mijn zonnet account. Al mijn bakken zijn leeg. Is er iets aan de hand?
Sinds gisteravond (29-11), lijken de verzonden mails vanuit tele2 niet aan te komen.Geen foutmeldingen, mailbox is niet vol. Ook vanuit webmail verzonden mails komen (nog) niet aan.Is er ergens een storing op de SMTP servers of elders?Dank!
Goedemiddag, sinds een half uur ongeveer hebben we (weer) geen vast internet, regio Utrecht. Is er meer bekend? Modem al 2 maal herstart. De laatste tijd zijn er vaak storingen bij ons. Is daar een verklaring voor?
Is er een storing bekend in regio Zeist Zuid/west?
Vandaag voor het eerst in lange tijd Formule 1 niet live kunnen kijken op tv. Ik heb een Tele2 abonnement met Ziggo Sport Totaal als extra pakket. Altijd heb ik via de Ziggo Totaal Sport app in kunnen loggen via Tele2. Vandaag lukte dit echter niet. Ik krijg als ik op inloggen druk alle providers te zien. Als ik echter op Tele2 druk krijg ik alleen een wit scherm te zien. Ik heb mijn telefoon gecontroleerd op updates en ook de Ziggo Sport Totaal app. Alles was up to date. Als ik op andere providers druk krijg ik wel een inlogscherm te zien van deze providers, alleen die van Tele2 niet. Wat kan ik doen? Ik zag dat er ook een Ziggo Go app was voor het terugkijken van wedstrijden en dergelijke alleen deze vraagt dat om de inloggegevens van Ziggo. Ik neem aan dat je als Tele 2 gebruiker hier geen gebruik van kan maken? En zo ja, welke inlog gegevens gebruik je dan? De gebruikersnaam van Tele2 of heb je dan toch een ziggo account nodig? En heb je wel een ziggo account als je dus bij Tele2 z
Zijn er weer problemen met routing? Weer bepaalde websites onbereikbaar, op twitch willen videos niet meer laden. T-mobile meld wel nieuwe problemen, maar hier geen storingsmelding.Zie ook https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/problemen-vast-internet-en-tv-t-mobile-thuis-23-11-2021-336288
Zondag avond zag ik tot mijn schrik dat al mijn emails waren verdwenen. De enige email die er stond was een “nieuwe” email die was aangekomen om 13:00. Ik kan wel nog emails ontvangen en sturenIk heb gezien dat jullie dit fixen door de email te synchroniseren. Ik woon in het buitenland and jullie nummer is voor mij niet bereikbaar. Ik zou graag al mijn emails weer terug willen hebben! :)
Het heeft altijd gewerkt maar kan ineens geen mail meer versturen op mijn iphone. Ik gebruikte altijd smtp.versatel.nlEn serverpoort 465
Hey Tele2, Onze NLZIET app op onze Samsung smarttv speelt geen live tv meer af. Volgens de klantenservice van NLZIET is dit een probleem wat specifiek speelt voor klanten met een tele2 televisie abonnement. Is dit probleem bij jullie bekend, en zo ja, wanneer kunnen we een oplossing verwachten? Erg vervelend dit ;) Alvast bedankt! L
Hoi hoi,Zie al een paar dagen dat de tv-gids niet compleet is, zeker wanneer je naar een paar dagen later kijk. Is dit bekend? Zo ja, wat is de oplossing? Zo nee, graag een oplossing want ga einde van de week op vakantie en wil wat dingen programmeren. Mvg, Marianne
Houd jij van gadgets, ben je gek op alles wat te maken heeft met TV en weet jij hoe het beter kan? Dan zijn we op zoek naar jou! We zoeken namelijk testers voor de vernieuwde Tele2 TV app. We hebben slechts ruimte voor 100 testers dus wees er snel bij!Wij zijn heel benieuwd hoe jullie de nieuwe Tele2 TV app op Android en/of iOS ervaren en willen de komende periode de tijd nemen om deze met jullie te testen.AanmeldenAanmelden voor de test doe je via deze link. Je hoeft alleen je e-mailadres en Mijn Tele2 gebruikersnaam door te geven, daarna ontvang je binnen een aantal werkdagen een uitnodiging voor Testflight voor Apple of een uitnodiging voor Android op je Gmail adres. Meld je na het invullen van het formulier ook direct aan voor de ‘Friendly User Test Tele2 TV’ groep. Zodra je bent toegelaten tot het besloten testgedeelte, kan je daar je ervaringen en feedback delen met de andere testers en ons TV team! Aanmelden kan tot 15 november 2021.Voorwaarden voor deelname aan de Tele2 TV Tes
Modem verstuurd naar antwoord nr in Waalwijk vervolgens 4 weken later een dwangbevel om de modem op te sturen ,welke volgens track en tracé bezorgd is in Waalwijk Nu ben ik volledig ongerust geraakt , heb alle aanwijzingen opgevolgd en toch een dwangbevel ontvangen, nu raak ik eerder blij dan bang en zou er nu dan aangifte gedaan moeten worden bij de politie? Is dit dwangbevel verstuurd door de concurrentie?
Hoi,Sinds vanochtend lukt het mij niet om vanuit huis het IP-adres 77.243.160.12 te bereiken. Ik heb een glasabonnement bij Tele2, via het netwerk van KPN. Gisteren werkte het nog. Het lijkt erop dat er werkzaamheden zijn geweest waardoor de routing nu niet goed gaat. Ik heb een tracert gedaan. Ik kom dan op de eerste hub, 1-232-208-87.ftth.glasoperator.nl [87.208.232.1] en dan kom ik niet verder. Met andere webpagina's heb ik tot dusver geen problemen. Als ik een hotspot op mijn telefoon opzet, kom ik wel bij 77.243.160.12 en tracert komt dan zelfs helemaal tot de destination. Zie de toegevoegde screenshots.Het ligt echt niet aan mijn thuisnetwerk, het ligt aan de provider. Klantenservice van Tele2 gebeld maar zij kunnen me hiermee niet helpen. Zij raadden me aan dit forum te gebruiken, in de hoop dat iemand in het hoofdkantoor van Tele2 dit leest en een netwerktechnicus bij T-Mobile kan inschakelen om op de betreffende hub op 87.208.232.1 te controleren waarom de routing mislukt.Hier
Mijn email komt wel binnen maar als ik iets wil verzenden krijg ik een email dat ik geblokkeerd ben. Kan dit opgelost worden?
Beste mensen, Ben al een poosje bezig met zoeken op t net maar kom er niet uit. Heb poosje terug het wachtwoord vd Wifi veranderd en sindsdien maken mijn printer en telefoon geen contact meer. Ik zie dat mijn printer op hetzelfde netwerk is aangesloten, maar ze kunnen op de een of andere manier niet met mekaar verbinden. Zou dit aan de privacyscheiding kunnen liggen? Zoja, hoe schakel ik die uit? Heb al tig keer gezocht in het schema van de modem, maar zie geen knop om die uit te schakelen. Wie o wie kan mij helpen??
Vanmiddag contact gehad ivm kapotte decoder. Wordt een nieuwe opgestuurd maar zouden mij een mail sturen met een track en tracé voor de decoder , echter niets ontvangen. Hopelijk is alles wel goed gegaan , hebben nu geen tv.Kan iemand het nakijken ?Mvg Spierings
Terug betaling van laatste factuur
Ik wil mijn modem DNS instellen zodat het via de Cloudflare servers verloopt met hun IP 1.1.1.2 en 1.0.0.2, maar ik kan nergens de plek vinden waar en hoe dat te doen. Ik heb gezocht op het internet maar het lijkt wel of mijn modem software half geïnstalleerd is want ik mis heel veel opties…. https://developers.cloudflare.com/1.1.1.1/setup-1.1.1.1/router
Hallo, sinds 2 maanden kunnen wij niet meer mails versturen. Ontvangen van mails is geen probleem. Wij hebben een Tele2 emailadres wat gekoppeld is aan Outlook. Dit hebben wij al jaren zo en tot 2 maanden terug nooit geen problemen gehad. Als wij een mail verzenden komt die wel in de map "Verzonden " te staan maar de mail komt niet binnen bij de ontvanger. Dit probleem is zowel op de laptop als op onze telefoons (1x Samsung + 1x IPhone). Wij krijgen daarna een mail binnen met onderstaande foutmelding:This is the mail system at host smtp02.tele2.isp-net.nl.I'm sorry to have to inform you that your message could notbe delivered to one or more recipients. It's attached below.For further assistance, please send mail to postmaster.If you do so, please include this problem report. You candelete your own text from the attached returned message. The mail system<munckhofcastro@tele2.nl>: host out.se.isp-net.nl[82.215.18.3] said: 451 Your account has been locked. Pleas
Hi! De internet verbinding aan de Langegracht te Leiden is helaas weggevallen. Toevallig zijn ze ook met wegwerkzaamheden bezig voor mijn appartement. Misschien dat het hier iets mee te maken heeft? Kan dit opgepikt worden door Tele2? Veel dank. Hartelijke groet, Dennis (- Update, ik heb met een medewerker van Tele2 gesproken. Het probleem met de locale DSLAM is bekend. Er wordt aan gewerkt, dus wacht ik even af. )
Was al regelmatig, maar de laatste tijd steeds vaker. Hoe kan dat toch? Lijkt af en toe wel de steentijdperk, zo moeilijk kan dat toch niet zijn om dit op te lossen? Vrienden die Ziggo hebben hebben nooit dit soort problemen.
00923414076207 ik word lastig gevallen op mijn vaste telefoon door bovenstaande telefoonnummer. De beller beweerd dat hij verre familie van ons is. Terwijl wij hun niet kennen. Graag deze nummer blokkeren.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.