Hoi,
Sinds vanochtend lukt het mij niet om vanuit huis het IP-adres 77.243.160.12 te bereiken. Ik heb een glasabonnement bij Tele2, via het netwerk van KPN. Gisteren werkte het nog. Het lijkt erop dat er werkzaamheden zijn geweest waardoor de routing nu niet goed gaat. Ik heb een tracert gedaan. Ik kom dan op de eerste hub, 1-232-208-87.ftth.glasoperator.nl 87.208.232.1] en dan kom ik niet verder. Met andere webpagina's heb ik tot dusver geen problemen. Als ik een hotspot op mijn telefoon opzet, kom ik wel bij 77.243.160.12 en tracert komt dan zelfs helemaal tot de destination. Zie de toegevoegde screenshots.
Het ligt echt niet aan mijn thuisnetwerk, het ligt aan de provider. Klantenservice van Tele2 gebeld maar zij kunnen me hiermee niet helpen. Zij raadden me aan dit forum te gebruiken, in de hoop dat iemand in het hoofdkantoor van Tele2 dit leest en een netwerktechnicus bij T-Mobile kan inschakelen om op de betreffende hub op 87.208.232.1 te controleren waarom de routing mislukt.
Hierbij dus het verzoek.