De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Ik heb laatst de Samsung S22 Ultra ontvangen maar heb hier geen hardware factuur bij ontvangen. Deze is wel nodig bij het invullen van de samsung promotie. Is er een manier om deze handmatig te krijgen ?
Hallo ik heb mijn abonnement verlengd met nummer behoud en het gaat om de Samsung Galaxy S22 Ultra. Ik wil meedoen met de actie gratis Samsung Galaxy Buds Pro maar vind de procedure erg ingewikkeld. Mijn vraag is of iemand weet hoe je die aan kan vragen.
BOEM, hier zijn ze dan. De OPPO Find X5 Pro | Find X5 | Find X5 Lite!Welkom in deze FAQ over de Find X5 Pro | Find X5 | Find X5 Lite! We snappen dat jullie graag alle info willen over de toestellen, het bestellen en wanneer je jouw prachtige OPPO in je handen kunt houden! Hierom hebben we een lijst met veelgestelde vragen. Koop één van de gloednieuwe OPPO Find X5-series voor 3 april 2022 en je doet tot en met 18 april 2022 mee met een mooie actie, namelijk:Tijdelijke OPPO actie:Actie OPPO Find X5 Pro: Ontvang de OPPO Enco X, OPPO Watch Free, AirVOOC 50W Wireless Charger en een Kevlar cover (totale waarde van € 406,-) bij aankoop van een OPPO Find X5 Pro.Actie OPPO Find X5: Ontvang de OPPO Enco X, OPPO Watch Free en een Kevlar cover (totale waarde € 327,-) bij aankoop van een OPPO Find X5.Actie OPPO Find X5 Lite: Ontvang de OPPO Free2, OPPO Band Sport en een Special case (totale waarde van € 177,-) bij aankoop van een OPPO Find X5 Light.Waar kan ik mij registreren voor de OPPO actie?Goe
Als iemand mij heeft gebeld en mijn voicemail heeft ingesproken dan wordt ik gebeld door mijn voicemail. Dit gaat net zolang door totdat ik de telefoon aanneem. Hoe kan ik dit uitschakelen, want het is erg irritant. Ik wil niet mijn voicemail uitschakelen, alleen dat ik gebeld word. Maar ik kan nergens deze optie vinden. Wie kan mij helpen?
Ik heb een van de Xiaomi Redmi Note 10 5G telefoons gekocht omdat deze twee simkaarten en een uitgebreid geheugen biedt. Toen ik het kreeg, kon ik het derde slot niet vinden, er leken er maar twee aanwezig te zijn. Ik heb Tele2-ondersteuning erover gevraagd, maar ze konden niet achterhalen waarom, dus adviseerden ze me om het naar een T-Mobile-winkel te brengen. Na zowel de telefoonbeschrijving als de telefoon te hebben gecontroleerd, kreeg ik te horen dat de beschrijving misleidend was omdat het een "hybride" telefoon is. Het kan 2 sims OF 1 sim en 1 geheugenkaart hebben, maar niet 2 sims en 1 geheugenkaart. Ik ben nu afhankelijk van de telefoon nadat ik mijn oude aan een goed doel heb gegeven. Dus ik kan het niet teruggeven omdat ik geen telefoon zou hebben. Ik erger me hier echt aan. Wat kunt u doen om 1 mij te helpen, en 2 de juiste informatie op uw site te zetten? (Hybride is een bekende, het zou in de beschrijving van de telefoon moeten staan).
In dit topic vind je alle informatie die je nodig hebt voor de waanzinnige Samsung Galaxy S22+! Actuele levertijden Samsung Galaxy S22+Topic laatst aangepast op 22-04-2022 15:25 uur. (Let op: laatste update via dit topic)Let op! De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd. Samsung promotieSamsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren. Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Wij doen er natuurlijk alles aan om het toestel zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Onze regel is: b
Ik heb geen wifi verbinding op mijn telefoon kan jullie mij bellen [Telefoonnummer verwijdert door Modedator]
Ik heb een lopende BKR registratie met A2 codering. Destijds is alles afgehandeld door het incassobureau Bos. Dit is ook bevestigd namens hen. Er staat nu al een case open sinds 4 februari en nog steeds heeft niemand van Financiën contact met mij opgenomen.Ik kan momenteel geen hypotheek aanvragen door een administratiefout van Tele2 die niet behandeld wordt. De hypotheekrentes vliegen omhoog en ik zie zo mijn koophuis aan mij voorbij gaan. Wanneer wordt dit eindelijk opgepakt?
Mijn vriendin woont momenteel in Engeland, en zij heeft daar ook een simkaart met een nieuw (buitenlands) telefoonnummer. Zij kan anderen wel bellen, maar als ze mij probeert te bellen wordt de verbinding meteen verbroken. Het lijkt me dat dit probleem bij mij moet liggen, aangezien ze anderen dus wel kan bellen.Alle blokkeringen in de instellingen van de app staan op ‘toestaan’ en verder heb ik ook geen bijzonderheden kunnen vinden.Weet iemand hoe dit verholpen kan worden?Alvast bedankt!
Ik wil graag de factuur over mijn aanschaf nieuwe mobiel hebben zodat ik die kan downloaden/printen.Helaas krijg ik te zien dat ik het via een partner bedrijf moet regelen wat ik raar vind omdat ik het best betreffende product gewoon via Tele2 heb aangeschaft. Mijn vraag is daarom ook waarom krijg ik dit te zien en is er iemand die dit ook heeft, kent of meer over weet?
Goedemiddag Forum! Mijn naam is Janwillem en ik ben al ruim 2,5 jaar klant bij Tele2. Voor alsnog heb ik gebruikt gemaakt van SimOnly. Nu overweeg ik van mijn huidige toestel over te stappen naar een iPhone 13. Dit zou 57 per maand kosten met mijn huidige bundel erbij. Nu is mijn vraag of ik na afloop van de termijn van 2 jaar dit toestel mag behouden of terug moet geven. Ik gebruik een smartphone namelijk meestal 3-4 jaar en vind ja 2 jaar wisselen overbodig. Kortom; Kan ik na de 2 jaar nog een tijd SimOnly voortzetten of ben ik gelijk verplicht weer een toestel te kiezen. Tevens kleine extra vraag, kan ik tijdens de looptijd die ik nu heb alsnog een toestel bestellen of moet ik wachten tot m’n SimOnly tijd voorbij is? Bedankt vast voor alle antwoorden en ieder die dit leest een mooie dag gewenst!Grtz Janwillem!
Dag,Een aantal dagen geleden heb ik mijn nieuwe Xiaomi 11T ontvangen.Daarna heb ik het contract ook via mail ontvangen, maar geen hardware factuur.Ik wil graag meedoen met de cashback actie van Xiaomi.
Hey Apple-lovers! Hét moment van het jaar als je een Apple-enthusiast bent is weer geweest. Na veel speculeren en gedraai van de geruchtenmolen weten we eindelijk wat Apple voor ons in petto heeft. Ze hebben weer 4 prachtige toestellen gelanceerd! Dit is ons topic met veelgestelde vragen over de iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro, en iPhone 13 Pro Max. Tijdens de Keynote zijn deze toestellen onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij zo snel en makkelijk mogelijk de jouwe in handen kunt hebben. Daarom hebben wij veel van jullie vragen gebundeld in deze FAQ. We begrijpen dat je niet kunt wachten om één van de toestellen te bemachtigen! GEWELDIG NIEUWS! Vanaf 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max bestellen in de pre-sale. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! #Goals Informatie over Apple iPhone 13 Actuele levertijden: Check onderstaande topics voor de actuele levertijden. Wanneer er n
Hi iedereen, Op dit moment zit ik bij de provider Ben, maar wilde ik eventueel een overstap maken naar Tele2. Dit omdat Ben op dit moment geen pixel-telefoons ondersteunt voor Wifi Calling/VolWifi. Weet iemand of dit wél mogelijk is via Tele2? Thanks!Annelies
simkaart nu geactiveerd, vraag om puckcode dit werkt. Nu door na wachtwoord nogmaals bevestigen en dan zegt hij dat bij herhaaldelijk verkeerd intoesten hij geblokkeerd wordt.Iemand het antwoord. Wim
Goedendag,Ik heb op 21-01-2022 de Samsung galaxy S21 ge-preorde maar aangezien de drukte bij de koerier was niet eerder mogelijk een afspraak te maken op 02-02-2022!Dus die dag ook geleverd gekregen heel blij mee nu de gratis galaxy buds2 aanvragen ;-)Foto van de streepjescode, imei nummer goed zichtbaar en dan mijn Delivery Note!Moet nogmaals aankoopbewijs toevoegen dus nogmaals gedaan en weer afgewezen. Enige verschil zie ik staan 31-01-2022 ?Hebben jullie je 10 dagen vergist?Kan tele2 mij mijn aankoopbewijs als nog sturen?
19 januari mijn samsung s21+ ontvangen maar nog geen aankoopfactuur ontvangen, zou graag aan de samsung actie mee willen doen en daarvoor ben je deze nodig
Hallo, ik heb op 15-01-2022 een s21 gekocht. Binnen de actie termijn van Samsung. Die is afgelopen zaterdag bij mij thuis bezorgd. Ik zou nu graag de cashback actie willen invullen, alleen daar heb ik een factuur voor nodig en die heb ik nog niet. Gaat hier iets mis? Groet,Melle
Hi Ik heb een vraagje. ‘s Nachts heb ik mijn telefoon altijd op niet storen/’maan’stand. ALLE meldingen wordt stilgehouden, BEHALVE inkomende WhatsApp telefoongesprekken. Super irritant, aangezien heel veel mensen tegenwoordig WhatsApp gebruiken om te bellen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Mijn dank is grooooooooot.
Beste lezer,Twee dagen geleden heb ik een IPhone 13 Pro 128GB Pro gekocht/abonnement verlengd. Hiervan heb ik een mail gekregen dat ik eenmalige toestelkosten moest betalen, en dit heb ik gedaan. Hier heb ik alleen geen bevestiging van gekregen. Ga ik die nog krijgen, of hoe gaat dit te werk? Ik ben namelijk bang dat ik anders aan de deur wéér moet betalen. groetjes van Anne
Goede avond ik had een vraag als de iphone 13 pro max goud weer op voorraad is bij jullie Hoelang duurt het dan tot ik een mailtje krijg van AMP koerier? Groetjess
Ik heb begin januari een abonnement afgesloten icm een iPhone 11. Tot op heden heb ik nog geen bericht gehad over de levering van deze iPhone. Wanneer kan ik deze verwachten?
4 dagen geleden een telefoon gekocht, en betaald, maar geen factuur ontvangen..Wil graag gebruik maken van de Samsung actie, maar daar heb ik een factuur voor nodig. Hoe kan ik op een snelle manier aan de factuur komen?
Goedeavond hoe kan het in eens zijn dat de iphone 13 pro max goud nog langer gaat duren met de levertijden want eerst stond er 3 tot 4 weken en nu 4 tot 6 weken
Dag Allen, Afgelopen donderdag heb ik de Samsung Galaxy S21 5G besteld bij Tele2 waar toen nog met 100 euro cashback werd geadverteerd. Nu kan ik nergens vinden hoe of waar ik deze 100 euro zou moeten kunnen claimen. Heeft iemand een idee? Alvast bedankt :)
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.