Ik heb een van de Xiaomi Redmi Note 10 5G telefoons gekocht omdat deze twee simkaarten en een uitgebreid geheugen biedt. Toen ik het kreeg, kon ik het derde slot niet vinden, er leken er maar twee aanwezig te zijn. Ik heb Tele2-ondersteuning erover gevraagd, maar ze konden niet achterhalen waarom, dus adviseerden ze me om het naar een T-Mobile-winkel te brengen. Na zowel de telefoonbeschrijving als de telefoon te hebben gecontroleerd, kreeg ik te horen dat de beschrijving misleidend was omdat het een "hybride" telefoon is. Het kan 2 sims OF 1 sim en 1 geheugenkaart hebben, maar niet 2 sims en 1 geheugenkaart. Ik ben nu afhankelijk van de telefoon nadat ik mijn oude aan een goed doel heb gegeven. Dus ik kan het niet teruggeven omdat ik geen telefoon zou hebben. Ik erger me hier echt aan. Wat kunt u doen om 1 mij te helpen, en 2 de juiste informatie op uw site te zetten? (Hybride is een bekende, het zou in de beschrijving van de telefoon moeten staan).
Beste antwoord door charchar
Bekijk origineel bericht