Ik heb een van de Xiaomi Redmi Note 10 5G telefoons gekocht omdat deze twee simkaarten en een uitgebreid geheugen biedt. Toen ik het kreeg, kon ik het derde slot niet vinden, er leken er maar twee aanwezig te zijn. Ik heb Tele2-ondersteuning erover gevraagd, maar ze konden niet achterhalen waarom, dus adviseerden ze me om het naar een T-Mobile-winkel te brengen. Na zowel de telefoonbeschrijving als de telefoon te hebben gecontroleerd, kreeg ik te horen dat de beschrijving misleidend was omdat het een "hybride" telefoon is. Het kan 2 sims OF 1 sim en 1 geheugenkaart hebben, maar niet 2 sims en 1 geheugenkaart. Ik ben nu afhankelijk van de telefoon nadat ik mijn oude aan een goed doel heb gegeven. Dus ik kan het niet teruggeven omdat ik geen telefoon zou hebben. Ik erger me hier echt aan. Wat kunt u doen om 1 mij te helpen, en 2 de juiste informatie op uw site te zetten? (Hybride is een bekende, het zou in de beschrijving van de telefoon moeten staan).
beantwoord
Xiaomi Redmi Note 10 5G
Beste antwoord door charchar
Kunt u alstublieft uitleggen wat u niet kunt vinden?
Click op “specificaties”, om te vinden...
Nergens staat dat dit een "hybride" telefoon is. Als dat zo was, had ik geweten dat het niet mogelijk was om tegelijkertijd twee simkaarten en een geheugenkaart te plaatsen. De jongens van T-Mobile zeiden dat het een industriestandaard is om "hybride" te noemen als de telefoon plaatsen biedt voor 2 Sims of 1 Sim en 1 geheugenkaart en dat als "hybride" niet wordt genoemd, moet worden aangenomen dat 2 Sims en 1 geheugenkaart kan tegelijkertijd worden geïnstalleerd.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.