De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Ik heb mijn Iphone 12 pro maxsinds April en mijn batterij capaciteit is nu al 89% elke week gaat die 1 procent omlaag ik heb gewoon de orginele iphone lader en laad me telefoon altijd geoptimaliseerd op. Ik vind dit best vreemd zouden jullie hier wat aan kunnen doen?
Bij het verlengen van een mobiel abonnement kwamen twee bezorgafspraak verzoeken binnen en beiden zijn sindsdien bezorgd. De eerste bevatte een nieuw toestel en een nieuwe simkaart, en de tweede bevatte alleen een toestel.Sinds de eerste bezorging ben ik dat nieuwe toestel gaan gebruiken. Op MijnTele2 staat echter dat het toestel van de tweede bezorging bij mijn abonnement hoort (het IMEI nummer van dat toestel komt overeen met wat op MijnTele2 staat). Ik maak nu dus gebruik van het toestel dat *niet* bij mijn abonnement hoort, maar wel samen met de simkaart meegeleverd is.Ik heb nu dus twee toestellen waarvan ik er maar voor eenbetaal. Heb ik nu geluk door een foutje of hoor ik een van de twee toestellen terug te sturen?
Hi!Ik heb een paar maanden de iPhone 12. Toen ik deze binnen kreeg zag ik dat tussen het beeldscherm en de behuizing aan de linkerkant en bovenkant een kleine opening is. Aan de rechterkant en onderkant is dit niet het geval. Het gaat misschien om een mini opening alleen merk ik dat er vuil tussen komt te zitten, en dat niet goed schoon te maken is. Hoe kan het zijn dat het alleen aan de linker- en bovenkant het geval is?
Alle Samsung fans verzamelen! Heb jij onlangs een mooie Samsung gekocht? Dan is het je geluksdag. Naast het toffe toestel kun je namelijk misschien ook nog in aanmerking komen voor de volgende extra’s. De acties komen geheel vanuit Samsung zelf, vandaar dat je ze ook registreert op hun website. Dat doe je binnen enkele stappen hier: Galaxy S20 FE met Google Nest Audio:https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=25MBE9Z5MSZ4F Galaxy Z Flip3 met Samsung Care en extra inruilwaarde:https://www.samsung.com/nl/promo/pre-order/Vervolgens ontvang je een bevestiging en zal Samsung het cadeau opsturen. Hoelang dat ongeveer gaat duren? Dat verschilt wel eens. Neem vooral een kijkje bij de actievoorwaarden. Daar vind je alle informatie van de gehele actie. Zeker de moeite waard om door te nemen! FAQWaar kan ik mij registreren voor de actie?Goede vraag! De actie is geheel afkomstig van Samsung zelf. Je kan daarom je cadeau registreren op de website van Samsung via onderstaande link:Galaxy S20 FE me
Vele smartphone fabrikanten bieden al een tijdje 5G toestellen aan, en vaak gaat dit om de high-end toestellen. En sinds afgelopen jaar zijn er ook meer budget toestellen te verkrijgen met 5G. Vandaar dit topic met wat informatie betreft 5G. High-end toestellenAls je echt een high-end toestel liever hebber bent zit je sowieso goed. Fabrikanten als Samsung, Apple, Xiaomi, OnePlus en Oppo bieden standaard 5G aan voor hun high-end toestellen. Budget toestellenBij budget toestellen is het nog vrij nieuw dat er 5G connectie in een toestel zit. Vaak brengt een fabrikant het toestel in een 4G variant uit en een 5G variant. Vaak zitten er altijd wel wat kanttekeningen aan een 5G variant. Omdat het best duur is 5G toe te voegen aan een toestel besparen ze op andere dingen. Bijvoorbeeld; camera's, scherm, batterij en ga zo maar door. Hieronder ga ik een voorbeeld geven van de Xiaomi Redmi Note 10 5G en de normale Xiaomi Redmi Note 10 Foto Prijs los toestel Specificaties Xiaomi Redmi No
Ik zit sinds een maand bij tele2 met een 5G abbo, met een OPPO Reno Z4 5G. Mijn probleem is dat de 5G verbinding continu wegvalt. 4G pakt het niet over en ben ik dus offline.Ik heb al eerder contact gehad en toen moest ik roaming aanzetten en mn toeganspunt resetten, Het leek toen heel even goed te gaan maar helaas ben ik weer meer offline dan online.Ik word hier zwaar gefrustreert van. Voorheen zat ik bij ben met een 4G verbinding en die loopt toch ook over het tmobile netwerk? Daar had ik nooit problemen. HELP!
Hallo! dus mijn telefoon (Oppo find X3 pro) is gevallen op de camera toen ik mijn hoesje er uit haalde en is best wel hard beschadigd dus nadat ik dat zag probeerde ik het schoon te maken omdat de kwaliteit echt slecht werd. Nu is de kwaliteit iets beter maar ja zijn er opties? Ik heb de telefoon bestelt op Tele2 en geen enkel telefoon reparatie winkel kan mijn telefoon repareren. ik heb de telefoon zelf op Tele 2 bestelt op 15 april.!!
Hallo,Mijn toestel is van 29 aug 2020. Ik had een 4g abonnement en die heb ik omgezet naar 5g, maar mijn telefoon blijft 4g pakken. Kan iemand mij uitleggen hoe ik 5g kan instellen op mijn samsung galaxy s10? Bedankt alvast
Heb afgelopen zondag een Sim Only besteld en behalve een bestellingsbevestiging niks meer vernomen. In de bestelstatus staat dat het toestel niet op voorraad is!! Heb dus geen toestel besteld en het lijkt me vreemd dat een SIM kaartje niet op voorraad is?
Hi, Ik heb 19-07-2021 de Samsung Galaxy S21 5G besteld met toen de status leverbaar vanaf 23-07-2021. Nu staat er bij het product op de website een andere levertijd. Hoe weet ik wanneer ik wat kan verwachten qua levering van de Telefoon? Met vriendelijke groet,Aimée
Ik heb op 18-06 een bestelling geplaatst (S21). Deze bestelling is eergisteren voor de 3e(!!!) keer verlaat, het enige wat ik krijg is een sms met helaas lukt het niet om je telefoon voor de afgesproken datum te bezorgen.. Hij zou tussen 5 en 7 juli bezorgd worden en ondertussen is het al tussen 6 en 10 augustus. Als jullie niet kunnen leveren geef het gewoon aan dat bestel ik hem ergens anders, maar niet op deze flauwe manier de klanten aan het lijntje houden..
Best wel waardeloos dat Tele2 niks of een alternatieve oplossing aanbied voor visual voicemail. Waarschijnlijk zal een bedrijf als ze er überhaupt over na denken om het beschikbaar te maken het zowiezo niet overwegen om iets te implementeren als het hoofd merk t-mobile het waarschijnlijk ook niet goed werkend heeft, tenminste dat lees ik net op het andere forum. Als oplossing draagt er iemand nog aan en z'n ervaring ermee dat bij de persoon Roaming uit stond! Ik heb toevallig beide had het aangezet bij t-mobile maar ook nooit werkend gekregen was ook 1 of 2 maanden gratis, helpdesk gebeld. Toen heb ik op Android maar de InstaVoice app geinstalleerd, kon iig zien van wie er voicemail was binnengekomen in de box. Ohw de app is er wel voor beide zie ik, staat ook in de app store . Kon tenminste de voicemail's ook zo met een balkje afspelen met play knop enzo, tenminste niet meer zo'n achterhaald voicemail systeem met cijfers in te toetsen om een stapje verder te geraken. https://nl.wikipe
Mijn berichten van WhatsApp en messenger en andere apps geven geen geluid bij een nieuw bericht. Alle geluiden staan aan en goed.Al een reset en fabrieks reset gedaan maar nog werkt het niet.Systeem geluiden komen wel door en ook beltoon is goed.Online zie ik vaak de koptelefoonmodus probleem maar hier kan ik geen informatie over vinden om dat te controleren. Ik gebruik wel dagelijks Bluetooth oortelefoon maar zet Bluetooth uit zodra ik die uitzet. Wat kan ik nog meer proberen?
beste,ik heb zojuist de verkeerde iphone 12 pro max besteld, ik wou de 256 gb maar ik bestelde de 128gb!! wat moet ik doen?????
Hi allemaal, Tele2 is recent begonnen met het verkopen van Xiaomi toestellen, en dit is goed nieuws! Want met een Xiaomi toestel krijg je écht waar voor je geld! Zelf ben ik begonnen met een Xiaomi Mi8, ben door gegaan naar een Xiaomi Mi9t Pto, Xiaomi Mi Note 10 pro, Xiaomi Mi 10 en nu heb ik de Xiaomi Mi 11. Ik ben iemand die echt een tech freak is en graag nieuwe snufjes uitprobeert van verschillende merken, maar ik merk dat ik altijd weer terug kom bij Xiaomi. Mijn ervaringen met Xiaomi zijn altijd super positief, heb nooit problemen met mijn toestellen gehad. En wanneer je vragen hebt kan je deze gemakkelijk vragen via de Xiaomi Community. Ik begrijp dat heel veel mensen sceptisch zijn omdat het een "nieuw” merk is, maar niets is minder waar. Xiaomi is al meer dan 10 jaar actief in China en wordt ook in Europa steeds groter! Ze halen de bekende merken langzamerhand in. Xiaomi is eigenlijk het nieuwe Huawei, alleen dan met Google diensten. Dit is absoluut geen review, maar mijn pe
Goedeavond,ik probeer snapchat te openen maar telkens sluit het opnieuw af zodra het is geopend.telefoon opnieuw opstarten en de app controleren op updates heb ik al geprobeerd groetjes,Jay
Tijdens het bellen valt mijn mobiele data telkens weg. Op het moment dat ik iemand bel of gebeld wordt zie ik de internet weg gaan en op het moment dat ik ophang is deze direct terug. Ik heb de OnePlus 6. Is dit op te lossen of een tele2/OnePlus probleem?
Goedenavond Ik wil misschien de Oneplus 9 pro kopen, welke freqenties/banden heeft Tele2 allemaal?. Mijn vraag is kan de Oneplus 9 pro onderweg met alle banden van Tele2 en ook in europa?. is ook 4g bellen en wifi bellen mogelijk ermee?. Dank voor het meedenken.
Ik heb via Belsimpel mijn abonnement verlengd, 5G geactiveerd in ‘Mijn Tele2’ & een toestel wat 5G aankan aangeschaft (Galaxy A 51-5G).De settings staan naar mijn idee goed, (bij de Netwerkmodus Tele2 is 5G/4G/3G/2G (automatisch verbinden) geselecteerd), als toegangspunt is T-Mobile Internet ingesteld & geselecteerd (Tele2 maakt gebruik van het T-Mobile netwerk).Ik kom echter niet hoger dan een 4G+ verbinding & er is gewoon niks te vinden op internet.Er is 5G-dekking in mijn buurt (dochter heeft volle bak 5G met een T-mobile abbo), maar ook in de rest van het land werkt 't niet.Iemand hier enig idee hoe ik 5G aan de praat krijg op mijn Galaxy A51-5G?
Hallo,ik heb mijn telefoon pas een weekje en hij wordt constant warm. Zelf zit ik niet vaak op wat kan ik doen?
Ik heb nu 2 dagen de samsung galaxy s21 in bezit besteld met een maandelijks opzegbaar abbonement maar ik zou toch liever de samsung galaxy s21 plus willenKan ik dan dan de telefoon retourneren en dan opnieuw bestellen of kan ik hem ruilen en dan de resterende prijs afbetale.
Ik wil graag mijn abonnement verlengen omdat het nu kan, en ik wil de Samsung galaxy note 20 of de Samsung galaxy note 20 ultra en beide staan ze er niet bij. Kijk ik allerdings op een andere site kan ik wél die telefoon via jullie afsluiten/verlengen. Waarom kan ik die niet op jullie website vinden en gewoon makkelijk verlengen? Waardeloos hoor, zo oud is die ook weer niet en ik wil weer een Samsung note! Mvg Maria
Vervolg op dit topic: Tele2 app werkt niet meer overzetten niet bekend? | Tele2 ForumTele2 app werkt niet meer overzetten niet bekend? | Tele2 ForumDit was toen de laatste status:Update vanuit Tele2.Contact gehad met de TD, deze gaf duidelijk aan dat de P30 serie van Huawei en daar onder series niet meer ondersteunt gaan worden in het nieuwe T-Mobile/Tele2 systeem mbt Vowifi en VoLTE. De reden is dat Huawei geen update meer gaat aanbieden voor deze toestellen en daar onder is waarschijnlijk door de kosten die hier mee gemoeid zijn.. De TD gaf aan dat ik met T-Mobile wel VoLTE en Vowifi zou hebben, maar dan ben ik wel stuk duurder uit voor de helft minder internet GB.. Helaas ben ik wel afhankelijk voor Vowifi en moet ik dus verder kijken, zonder VoLTE kon ik nog wel leven. Dus moet ik verder kijken, maar kom wel weer terug als ik ooit een nieuwe telefoon heb . Nu naar een uitstapje dacht ik weer voor tijdelijk terug te gaan bij Tele2. Nu tot mijn grote verbazing kan ik opeens wel weer
Dinsdag 4 mei heb ik een samsung galaxy s21 ontvangen, deze is op zondag 2 mei besteld via de tele2 website bij een verlenging van mijn abonnement. Toen ik het doosje openmaakte merkte ik dat er een 2de doorgesneden seal zat onder de nieuwere ongebroken seal. De seal heeft een duidelijke tekst: DO NOT ACCEPT IF SEAL IS BROKEN…. Zie fotosHet doosje is dus al een keer geopend, om wat voor reden dan ook… en daarna weer met een extra zegel gesloten.Dit is natuurlijk erg ongebruikelijk en het hele idee van zo'n seal is dat je er op kunt vertrouwen dat je een 100% goed en nieuw en orgineel product krijgt. Op het eerste gezicht ziet het toestel er wel goed uit. Ik heb hem nog niet in gebruik gehad, alleen de aanknop ingedrukt om te zien of hij zou opstarten, en of die niet was ingesteld. Ik kreeg het normale installatie start scherm te zien, en daarna heb ik de telefoon weer uitgedaan.Ik heb toen direct tele2 gebeld met de vraag hoe dit kan en of dit vaker voorkomt. Dit kwam hun vreemd voor
Ik heb een Samsung S21 plus besteld maar ik krijg net een S21 (normaal) afgeleverd. Natuurlijk zonder te kijken het sealtje doorbroken... En nu?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.