Hey Xander, goed dat je dit aangeeft! Zou je je 06-nummer willen invullen in je profiel? Dan kijk ik je bestelling graag voor je na. Zijn het exact dezelfde toestellen die je hebt ontvangen? Dan zal je een van de toestellen inderdaad terug moeten sturen. Laat het me maar weten als je je 06-nummer hebt ingevuld, dan duik ik erin.
Hey Xander, goed dat je dit aangeeft! Zou je je 06-nummer willen invullen in je profiel? Dan kijk ik je bestelling graag voor je na. Zijn het exact dezelfde toestellen die je hebt ontvangen? Dan zal je een van de toestellen inderdaad terug moeten sturen. Laat het me maar weten als je je 06-nummer hebt ingevuld, dan duik ik erin.
Ik heb mijn 06 nummer aan mijn profiel toegevoegd!
Het zijn inderdaad allebei dezelfde toestellen (Samsung Galaxy S21 128GB GY).
Zal het een probleem zijn dat ik op het moment het toestel gebruik waarvan het IMEI nummer niet overeenkomt met het IMEI nummer dat bij mijn abonnement hoort?
Hey Xander, thanks voor het invoeren. Ik heb je bestelling er gelijk bij gepakt en ik heb inmiddels contact gehad met meerdere afdelingen over wat we het beste kunnen doen.
Ik wil je in ieder geval alvast meegeven dat je het tweede toestel (met het IMEI nummer dat overeenkomt met wat er in MijnTele2 staat) in gebruik zal moeten nemen en het eerste toestel dat je momenteel gebruikt zal moeten terugsturen. Zodat, mocht je toestel ooit kapot gaan, dan heb je doordat het IMEI nummer overeenkomt, je garantie etc.
Zou je mij via een privebericht de toestelgegevens van je eerste toestel kunnen sturen, inclusief IMEI nummer? Dan geef ik die door aan mijn collega’s en zij zullen dan een retour aanmaken en je via de mail de retourgegevens opsturen. Daarnaast zal ik ook 10,- euro crediteren, om de verzendkosten te dekken.
Ik zie je berichtje tegemoet!