Skip to main content

Alle Samsung fans verzamelen! Heb jij onlangs een mooie Samsung gekocht? Dan is het je geluksdag. Naast het toffe toestel kun je namelijk misschien ook nog in aanmerking komen voor de volgende extra’s.

 

 

De acties komen geheel vanuit Samsung zelf, vandaar dat je ze ook registreert op hun website. Dat doe je binnen enkele stappen hier: 

Galaxy S20 FE met Google Nest Audio:
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=25MBE9Z5MSZ4F 

Galaxy Z Flip3 met Samsung Care en extra inruilwaarde:

https://www.samsung.com/nl/promo/pre-order/


Vervolgens ontvang je een bevestiging en zal Samsung het cadeau opsturen. Hoelang dat ongeveer gaat duren? Dat verschilt wel eens. Neem vooral een kijkje bij de actievoorwaarden. Daar vind je alle informatie van de gehele actie. Zeker de moeite waard om door te nemen!

 

FAQ

Waar kan ik mij registreren voor de actie?

Goede vraag! De actie is geheel afkomstig van Samsung zelf. Je kan daarom je cadeau registreren op de website van Samsung via onderstaande link:

Galaxy S20 FE met Google Nest Audio:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=25MBE9Z5MSZ4F

Galaxy Z Flip3 met Samsung Care en extra inruilwaarde:

https://www.samsung.com/nl/promo/pre-order/

Wat heb je nodig om te registreren? Je hebt een kopie van je aankoopbewijs nodig om je gratis cadeau te registreren op de website van Samsung. Op je aankoopbewijs staat om welk toestel het gaat en de kosten, inclusief thuiskopieheffing over het toestel. Verder heb je óók een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code én het IMEI-nummer nodig. Dit kun je uploaden op de website van Samsung.

 

Waarom heb ik mijn cadeau nog niet?

Op de website van Samsung kun je per actie de actievoorwaarden lezen. Daar staat bijvoorbeeld dat het een tijdje kan duren voordat de cadeaus worden verzonden. Als je een bevestiging hebt ontvangen dat je registratie goed is ontvangen, dan komt het cadeau eraan! Zie hieronder de links voor de bijzondere actievoorwaarden:

Galaxy S20 FE met Google Nest Audio:
https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_34259.pdf

Galaxy Z Flip3 met Samsung Care en extra inruilwaarde:

https://images.samsung.com/is/content/samsung/p5/nl/2108/business1/pf1/No-PW_Terms_conditions_NL-6239_B2_Q2_Productplus_V1.2.pdf

 

Waarom ben ik afgewezen?

Het kan zijn dat je niet de juiste documenten hebt geüpload op de Samsung-website. Controleer dit stap voor stap!

 

Heb je een toestel van een ander merk op het oog en ben je benieuwd of zij nog leuke promo's hebben? Check dan dit topic: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/info-overzicht-alle-tijdelijke-telefoon-acties-83015

Alles doorgelezen, maar nog steeds geen antwoord op je vraag? Neem dan contact op met Samsung via 088-9090100. Gaat het over je abonnement? Dan mag je hieronder een vraag stellen!

Geen reactie

Reageer