De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over het mobiele netwerk van Tele2
Recent actief
Ik heb een welkomst sms ontvangen op Curaçao Om databundel buiten de EU te kopen2000mb voor €32 en dit gekocht dmv ROZE L te sms’en naar 1280. Sms gekregen met Aankoop gelukt. Nu blijkt het geen 2000mb maar 300mb te zijn. Ik voel mij op zijn zachtst gezegd nogal bedondert. Tele 2, ik zie dit graag aangepast, 300mb voor €32 is een bizar hoog bedrag, dit slaat nergens op
Mijn EU datalimiet werkt niet in het buitenland. Ik heb data roaming aan en het mobiele netwerk klopt, dat heb ik meermaals gecontroleerd. Ook heb ik mijn telefoon opnieuw aan en uitgezet.Als ik op mijn account van Tele2 kijk dan staat er dat mijn buitenland bundel uitgeschakeld is. Hoe schakel ik deze in? Misschien is dat het probleem?Dank voor hulp alvast :)
Wat is de status van de beschikbaarheid van 4G in de EU? Wij waren twee weken in Zweden en de kinderen hadden alledrie de hele vakantie niet/nauwelijks bereik (E of H+). We zaten nota bene in Stockholm! Niet bepaald middle of nowhere.
Hello, I am currently in Italy and since I am here my Sim just won't be connecting. Internet, calls and messages are unavailable 99% of the time. It was working perfectly before. Can you please help? I saw it happened to other people and you unlocked their roaming somehow. Could you do the same for me?
Hallo ,Ik heb sinds 3 maanden mijn abonement ,en heb klachten over mijn ontvangst kwa internet , allesxal gedaan zoals ze zelf aangeven maar het is nog steeds bagger , heb ze al 3 keer gesproken en de laatste x zetten ze me door naar de Td , na 45/60 min wachten kom je uit bij T-Mobile en die zeggen je moet naar tele2 wat een lachertje zeg , ik wil iemand van tele2 die hij helpt ik wil van mijn abonement als wat een service zeg , hoe kan ik ervoor zorgen dat ze mij bellen want dit is echt bagger pfff
Hallo, Ik zit hier op en camping in Zundert maar mijn 4G doet het slecht en heb ook de roaming aanstaan.Ben net boodschappen wezen doen en toen deed die het prima zonder problemen terug op de camping bij de caravan bijna tot geen verbinding meer vorigjaar geen problemen mee gehad En heb net 5G gekocht doet het nog niet
Vroeger had Tele2 een eigen netwerk in Kroatie. Niet best (2 tot soms 5 mb/sec) maar je kon in 10 minuten je krant downloaden.Nu kun je niet meer verbinden met Tele2 (staat nog wel in lijstje) en kom je alleen nog bij HT Hr met 0,2 mb/s.Zo kan ik mijn mail niet openen. Ook in centrum stad hooguit 1mb. Waardeloos!Ik heb maar een lokale sim gekocht met 15-20 mb/sec
Hallo , Ik heb nu 3 maanden tele2 manman wat is het bereik slecht al van alles gedaan maar het word niet beter , wat te doen nu opzeggen kan dit ?
Dag,Ik heb een enorm trage/geen verbinding in het buitenland. Ik ben een week in Creta geweest en ben nu in Praag en mijn mobiel internet is nog slechter dan een inbelverbinding uit de jaren 90. Kan ik gebruikmaken van een normale 4G verbinding of ben ik genoodzaakt om over te stappen naar een fatsoenlijke provider? Alvast bedankt,Selim Celem
Goedemorgen,Gistermiddag laat in duitsland aangekomen en helaas geen bereik. Toen ik de klantenservice wou bellen waren ze helaas al gesloten. Ik heb nu van alles geprobeerd.Roaming aan uitTelefoon aan uitHandmatig een netwerkoperator kiezen en elke keer de melding krijgen dat ik geen verbinding kan maken.0 voor je simcode alleen dat werkt nietIk kan dus helemaal geen verbinding maken hier. Terwijl ik hier nooit problemen mee heb gehad in het verleden. Misschien dat het aan het toestel ligt wat ik nu een jaar heb? One plus 7t pro Extra info zit al jaren bij tele 2 en dus ook geen nieuw abonnement Dit ook allemaal doorlopen
Hi,Sinds een paar jaar zijn wij verhuisd naar het buitengebied. Al valt het enorm mee hoe "buitengebied" het werkelijk is. WiFi doet het niet al te best waardoor ik min of meer geforceerd word om gebruik te maken van mijn 4G Unlimited abonnement. Nu is deze ook enorm traag. Maar is de laatste tijd nóg slechter geworden waardoor het simpelweg onbruikbaar begint te worden. Een bestand van 2.5MB downloaden kost soms enkele minuten. Hier betaal ik 27 euro per maand voor…Ik ben erg benieuwd welke oplossingen hiervoor zijn. Ik zit namelijk met de handen in het haar en zit er zelfs aan te denken om over te stappen naar een andere provider. Met vriendelijke groet.
Hallo,sinds gisteren aangekomen in Italië en geen internet of bereik met bellen. Alle instellingen staan goed zo wel in mijn telefoon als op Tele 2 zelf. Wat te doen?met vriendelijke groet
Ik ben in Frankrijk (geen Wifi) en een paar dagen geleden zag ik dat ik de 16 GB van mijn eigen bundel (abonnement) bijna verbruikt had.Om teveel extra kosten te voorkomen heb ik toen voor 20 euro 10 GB data voor binnen de EU gekocht.In de SMS bevestiging stond ook iets als "Gefeliciteerd met je verre landen bundel" Dus ik dacht: top! De komende 10 GB weet ik iig dat ik niet meer dan 20 euro kwijt ben.Toen mijn eigen bundel op was zag ik echter dat bij mijn verbruik 10 GB gewoon 10 GB bleef.Apart..… Nu kijk ik net opnieuw in mijn app en zie ik dat ik extra kosten voor buitenland heb! 😱😥 Waarom gebeurt er niéts met mijn EU bundel (VERRE LANDEN BUNDEL) die ik speciaal gekocht heb voor 20 euro??Ik hoop dat iemand me kan helpen want de klantenservice is helaas niet bereikbaar op zondag 😕
Please I need to use my cellphone, I need to receive texts and the network is not working!
Dagwe zijn momenteel in Italië. Vorig jaR geen enkel probleem met de beide unlimited data abonnementen en overlap 4G. Nu wel: beide toestellen hebben een E dus slecht bereik. Terwijl de andere toestellen met Vodafone abonnement en KPN geen enkel probleem geven. Overigens zitten alle toestellen dus ook die van Tele2 op hetzelfde Vodafone IT netwerk. Hoe kan dit en hoe lossen we dit snel op?ik kan de nummers ook ff geven maar die wil ik niet algemeen plaatsen.
Goedemorgen, Een maand of 4 geleden ongeveer zijn, zonder enig overleg, bepaalde service-nummers waar ik al meerdere jaren lang frequent gebruik van maakte, geblokkeerd. dit gaat om onder andere de nummers 09094400043 - (0)906 1502 - 0906-729 0027. en zo zijn er nog wel een paar. in de afgelopen 3a4 jaar heb ik onafgebroken gebruik gemaakt van deze diensten. Dan ook vrijwel elke maand ‘hoge facturen’ moeten betalen. hier heb ik nooit over gezeur en uiteindelijk altijd netjes alles betaald, ook jullie aansluitingskosten en extra kosten, elke maand weer. en het kwam vrijwel elke maand voor dat ik 70 euro her-aanluitingskosten moest betalen. Dit is allemaal prima en jullie goed recht & altijd voldaan. Maar begin dit jaar (ik meen vanaf januari/feb.) was het plots niet meer mogelijk om 95% van de service-nummers waar ik mijn aankopen mee deed, zonder enig overleg geblokkeerd. Toen der tijd heb ik meerdere keren contact opgenomen met Tele2, zowel telefonisch als via chat. Zonder uite
Greetings,I am currently abroad in France and my SIM won' connect to any mobile networks. The SIM was working perfectly fine in The Netherlands, but now I can't use my number for anything. When I go to manual network selection only a small list appears and am unable to connect to any local carriers. I have also tried almost all of the solutions mentioned in the forum. I know the problem is not my phone, as I have restarted it many times and my 2nd SIM is working. I feel like I have a roaming block or something like this.
Op mijn werk heb ik geen tot zeer weinig bereik. Collega's met andere providers zoals Vodafone en KPN hebben wel gewoon bereik. Thuis heb ik minimaal bereik, meestal max 2 streepjes. Ik heb al mijn telefoon (Iphone 12) opnieuw opgestart, alle updates geinstalleerd. Volgens de dekkingskaart van jullie zou ik goed bereik moeten hebben. Echter is dit niet zo. Als dit zo blijft wil ik het contract ontbinden aangezien ik niet de service ontvang die ik mag verwachten van jullie.
Goededag, ik kan sinds afgelopen donderdag niet meer gebeld worden. Ik heb wel 4g, wifi verbinding, kan smsen en kan zelf bellen maar als anderen mij willen bellen krijgen ze dat het nunmer niet beschikbaar is (mensen die in mijn contacten staan - of onbekende nummers maakt geen verschil). Ik heb mijn telefoon uitgezet, simkaart eruit gehaald en instellingen laten checken bij de mediamarkt maar ik kan het probleem niet vinden. Kunnen jullie mij helpen?
We hebben het best beoordeelde mobiele netwerk van Nederland! Toch kan het gebeuren dat er iets met jouw verbinding is. Zit je net lekker in de trein op Instagram en ineens laden de video’s en foto’s niet meer. Je ziet het gelijk, een slechte internetverbinding is de oorzaak. Het overkomt ons allemaal wel eens.Het kan aan verschillende dingen liggen, je kan zelf al een hoop dingen checken en mogelijk snel oplossen. Als je het zelf kan fixen is dat natuurlijk het snelst. De dekkingskaart checkenDe eerste stap die we moeten controleren is het dekkingsgebied. Wij hebben een handige kaart waar je kan zien of je in een gebied bent waar goed bereik is. Vul het adres in waar jij problemen hebt met jouw verbinding. Check ook of er onderhoudswerkzaamheden zijn in jouw regio. Kijk hier of je in het dekkingsgebied bent met behulp van onze handige dekkingskaart van T-mobile. We maken gebruik van het T-Mobile netwerk daarom kan je die dekkingskaart gebruiken. Het netwerk van T-Mobile is het mees
Hi im currently abroad and my sim wont connect to any mobile networks (im currently in belgium) The sim was working perfectly fine in the netherlands but now nothing is working and it wont connect to any networks. When I go to manual network selection only a small list appears and am unable to connect to any. I know the problem is not my phone as i have restarted it many times and my second sim is working perfectly fine. When i go to the site about my phone it say that my mobile data abroad is not active:No clue what this means or why it would be like that. But some help would be nice since not having a sim that works correctly is and issue.
hi guys, I'm quite desperate after calling the customer service several times. I simply just can't receive any text messages from abroad, including OTP messages from my banks. I checked I have my roaming on, and the abroad settings in tele2 app seems to be alright + i just got my simcard replaced. I can receive sms from the dutch numbers but not from abroad. Do you maybe have any solution or ideas cos I'm completely clueless:(
Ik heb al jaren 2 mobiele abonnementen bij tele2 en heb nooit problemen gehad met verbinding. Sinds kort valt op beide telefoons (iphone 11 pro en 11 pro max) de verbinding weg tijdens het bellen, internet doet het niet en netwerk valt gewoon volledig weg. Heb nieuwe simkaarten in beide telefoons gezet maar niks. Meerdere malen opnieuw volledig uit aan gezet. wat is er aan de hand tele2 andere provider simkaarten doen het goed in beide telefoons.
Ik heb hier al eens een topic over geopend:De problemen zijn nog steeds hetzelfde, er is geen contact met mij opgenomen. Rond de afgelopen herfst werd de snelheid beter, mijn verklaring hiervoor is dat alles dat ik heb vermeld in het vorige topic klopt. Na het verwijderen van de tele2 antennes verbind ik nu met een totaal andere mast die ook nog eens achter een bosje staat, in plaats van de tmobile antennes die ook in de oude tele2mast hangen maar duidelijk door een idioot zijn geplaatst zodat ze meer op een leeg veld dan op mijn wijk gericht zijn (die zin is vast te moeilijk voor de klantenservice hier). Maar om terug te komen op dat bosje en de mast erachter, bij het verdwijnen van het bladerdek gaat mijn snelheid merkbaar omhoog, en bij het teruggroeien ervan gaat mijn snelheid en bereik drastisch omlaag. Overigens valt me überhaupt op dat sinds tmobile tele2 heeft overgenomen ik nergens meer onder de indruk ben geweest van een speedtest. Ik haal maximaal 30-50mb/s op de beste plaat
Dag allen, We hebben een enorm vervelend probleem dat mijn vrouw (met exact hetzelfde abonnement als mij) Geen Service heeft buiten Nederland. Dit viel al op toen ik elke keer smsjes kreeg met welkom in Belgie en welkom in Frankrijk, maar mijn vrouw niet.Wie kan mij vlot helpen met dit probleem? Dat zou fantastisch zijn. Specificaties:Unlimited bundel Tele2 (27/maand), onbeperkt bellen/sms/internet iPhone SE (niet de 2020 versie, de versie ervoor, de gewone SE zeg maar) Reeds uitgevoerde stappen:Telefoon juist ingesteld onder >Mobiel Netwerk<:Mobiele Data: aan Opties mobiele data: Roaming aan (gesprekken en data: vinkje bij 4G en VoLTE schuifje aan) Netwerkselectie: Automatisch (handmatig geprobeerd, dan krijg ik wel een lijst met Franse netwerkaanbieders, maar als ik dan bijv. Orange selecteer (waar ik dan bereik mee heb op dat moment op mijn eigen telefoon), dan blijft hij desondanks op Geen Service staan en pakt hij dit netwerk dus niet). Mobiele data: APN: internet.tele2.nl
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.