De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Mijn vraag was dit. ik heb toch een onbeperkt internet abonnement waarom krijg ik deze sms dan eigenlijk vraag ik me af ik begrijp er niks van. Beste klant, Wij hebben ontdekt dat er vanuit jouw Tele2 mobilenummer onrechtmatige activiteiten plaatsvinden waaronder het dagelijks buitensporig opwaarderen van je databundel. Het buitensporig opwaarderen van je databundel is in strijd met de Algemene voorwaarde vernoemd in 6.6.1 en 6.9.3. Het geautomatiseerd opwaarderen d.m.v. een app of dergelijke is tevens niet toegestaan. De reden hiervan is het voorkomen van een zware belasting van onze achterliggende systemen, ook al gebruikt u niet alle data die u hebt opgewaardeerd. Wij hopen van harte dat je dit gedrag aanpast, anders zijn wij genoodzaakt een blokkade op de mobiele data te plaatsen. M.v.g. T-Mobile Netherlands BV / Tele2 Netherlands BV Acceptance Risk Management
Sinds ik ben omgezet naar het nieuwe netwerk heb ik wel 4G, maar regelmatig valt internet weg. Ik heb nog gewoon verbinding met 4G, alleen geen internet. Telefoon opnieuw opstarten lijkt te helpen, maar dit wil ik niet iedere dag doen en het probleem doet zich inmiddels dagelijks voor. Kan dit opgelost worden?
Hallo, Sinds vorig weekend heb ik mijn abonnement verlengd met een oppo reno4. Ik ben prima tevreden, maar na een week merk ik dat de mobiel heel langzaam reageert. Als ik over website scroll gaat het heel stroperig, bij het typen van berichten zit er veel vertraging in en ook bij het switchen van apps gaat dit heel langzaam. Ik ben benieuwd of dit een probleem is in bepaalde instellingen of ligt hier iets anders aan ten grondslag. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit na een week al zou moeten gebeuren.
Sinds gister werkt de oude Tele2 app niet meer. Ik heb een nieuwe moeten installeren, maar er doet zich een fout voor. Er zijn twee telefoonnummers aan mijn account gekoppeld. In de oude app kon ik met twee klikken wisselen tussen die nummers. Met de nieuwe app zie ik alleen het verbruik van mijn tweede telefoon, en niet van m’n primaire telefoon. Een tweede account toevoegen lukt niet, omdat ze onder dezelfde naam staan. Wat moet ik doen?
goedeavond, nu er de laatste tijd meer masten worden geplaats en 5g aangezet gaat worden. Word nu 4g sneller omdat er meer masten zijn?
Wanneer de Chatbot binnen de MijnTele2 app de worden "Bug” of “Bug report” ontvangt snapt deze de vraag niet. Bij de term "Fout Doorgeven” reageert de bot met een Link “Doorgeven aan onze developer” waarop je kan klikken.Die link gaat duidelijk niet naar de correcte locatie. Het linkt naar het menu "pincode wijzigen” wat duidelijk niet de bedoeling is.
Goedendag,Ik ben sinds kort klant van Tele2 (In zekere zin moet ik dat nog worden.)Ik heb de Apple iPhone 12 Pro ge-preorderd met een abonnement. Ik heb hier en daar even rond gekeken op het forum en ik zie dat veel mensen hun orde status nakijken via MijnTele2, maar nu kan ik daar niet op inloggen. Klopt dit en kan dit later pas? Ik begrijp het namelijk nu niet goed en persoonlijk vind ik het controleren van mijn order status via de mail een beetje onduidelijk, aangezien het vrij algemeen is.Misschien stel ik hiermee een domme vraag of misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar zoals ik al zei, ben ik een nieuwe klant bij Tele2 en daarmee nog niet echt goed bekend met hoe Tele2 te werk gaat en hoe dit soort dingen in elkaar steken.Ik hoop dat er iemand is die mijn vraag kan beantwoorden, zodat ik weet waar ik verder aan toe ben en hoe het verder gaat.Met vriendelijke groet,Jesse
Mijn S8+ heeft te weinig volume tijdens oproep, zet ik hem op handsfree is het oke.Onder instellingen en volume, daar staat ook alles open.Weet iemand wat er aan de hand is of wat je moet doen om niet ineens een andere te kopen?Harry
Iedereen die wilt weten op welke EU landen Tele2 op 4G kan roamen, dit zijn ze: Zweden (Thuisland van Tele2), op het Tele2 netwerk . De Baltische staten Litouwen, Letland, Estland waar je op het Tele2 netwerk zit van deze 3 landen. Kroatië,op het Tele2 netwerk. Denemarken, op het TDC netwerk (ook wel bekent als het YouSee merk in Denemarken maar als je gaat roamen is dit nog steeds TDC). Finland, op het DNA netwerk. Mocht er nog een provider bijkomen wordt deze er bij gezet.
Beste lezer,Vanaf 13.12.2018 heb ik mijn iPhone X. Sinds deze zomer lopen er uit het niets twee groene verticale strepen door mijn beeld. Mijn iPhone doet het verder nog uitstekend, alleen ik irriteer mij aan de strepen. Ik ben bij Apple geweest voor een diagnose en die hebben geconstateerd dat het niet door val schade (i.o.d.) komt maar dat het een hardware fout is in mijn telefoon.Omdat het buiten de 1 jaar fabriek garantie valt van Apple konden zij hem niet kosteloos repareren dus heb ik hem via Tele2 opgestuurd naar dynafix, aangezien ik bij tele2 garantie heb zolang mijn contract loopt (2 jaar). De eerste keer dat ik hem op heb gestuurd (juli 2020) werd de reparatie niet vergoed, dus heb ik hem on-gerepareerd terug laten sturen. Toen ben ik wat onderzoek gaan doen. Ik heb meerdere malen contact gehad met de klanten service van tele2 en die hebben mij verteld dat dynafix mijn toestel kosteloos zouden moeten repareren omdat hij nog binnen mijn garantie termijn valt. Zo gezegd zo ged
Ik ben de brief kwijt, waarin mijn gebruiknaam staat plus eventueel wachtwoord.Ik wil mijn abonnement(en) bekijken!Wat moet ik doen? Groet Mohamed
Ik heb de nieuwe app geinstalleerd, alleen heb ik in het overzicht alleen zicht op m'n datverbruik. Ik kan ook zien hoelang mn abonnement nog duurt alleen niet hoeveel belminuten ik nog heb. Ik heb wel belminuten in mn abonnement.De vraag is hoe kan ik mn belminuten verbruik zien in de app?
Hooi,ik heb al maanden lang last van dat ik niet kan inloggen omdat de combinatie niet zou kloppen of dat ik een nieuw account of wachtwoord aanvraag en ik die mails dan niet ontvang.. En zou graag een overzicht over de app krijgenvriendelijke groet
Goedemiddag,Ik heb 2 abonnementen maar op mijn accounts is alleen 1 abonnement overzichtelijk. heb de simkaart al van de nieuwe geactiveerd.
Hebben nog meer mensen last van dat 4g het niet doet? Alsin, helemaal geen internet, terwijl ik onbeperkt internet heb, en nog 1000 mb actief heb staan in mn mn bundel. Van het één op het andere moment wilde hij ineens niets meer laden. Laatste tijd heb ik dit regelmatig met Tele2... Wellicht tijd voor een overstap.
Beste Tele2, Sinds de update is het niet meer mogelijk om de unlimited data bundel te verhogen met 1GB VOORDAT het op is. Deze was voor de update altijd mogelijk. Zo kon ik eindeloos blijven streamen/gamen zonder onderbrekingen. Na de update kan je alleen maar 1 GB toevoegen NADAT je bundel op is. Hierdoor wordt mijn film/game verbroken en duurt het een minuut voordat ik weer online ben. Dit elke keer maakt mijn ervaring zeer onplezierig. Graag zou ik weer willen dat het toevoegen van de data (door "nog 1GB" te sms-en naar 1280) weer zoals gewoonlijk het doet VOOR dat de bundel op os ipv na dat het op is. Bedankt voor uw eventuele reactie. Ik hoop op een spoedige behandeling van deze klacht. MvgJonathan
Goedemiddag, Sinds begin van de middag werkt het activeren van de Bundelbooster van ons Unlimited Data abonnement niet meer. We krijgen de volgende melding in de MijnTele2 App:'Het activeren van de Booster is mislukt' Graag iw reactie hoe ik dit kan lossen, bijv. via Prive-bericht. Dank, groet, H. Ordelman.
Ik heb vandaag de samsung s20 fe ontvangen,maar zie nu dat er geen aansluiting is voor koptelefoon of oortjes. Iemand misschien idee hoe ik dat kan doen of word het nieuwe kopen met Bluetooth?
Ik heb onlangs een iPhone 12 pro van Tele2 ontvangen. Bluetooth werkt echter niet. Apparaten worden niet gedetecteerd. Ik heb alles al geprobeerd, zoals via Google te vinden is (resetten, aan en uit doen etc.). Iemand een oplossing?
Hi, ik probeer mijn abonnement op naam van iemand anders te zetten. Het contract formulier doet het totdat de bijlagen van de bankpas, id oude eigenaar en id nieuwe eigenaar toegevoegd zijn.Als ik dan verder klik komt deze melding in beeld: 500 - Internal server error (nf).There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Heb al geprobeerd het opnieuw in te voeren op een andere browser.
ik heb van iemand zijn oude samsung gekocht. toen ik mijn sim erin deed gaf hij melding de sim niet te lezen en zei plaats symkaart. ik heb degene van wie ik het toestel heb gekocht gevraagd naar de unlockcode. maar deze had hij niet. ik ben dan ook op zoek naar de code voor mijn toestel. ik weet dat je dan ook de Imei dient te hebben maar laten we eerst maar een kijken of iemand mij kan helpen
Zojuist had ik een gemiste oproep van een privénummer.Ik kreeg een SMS dat ik een nieuwe voicemailbericht heb.Toen ik m'n voicemail wilde afluisteren, moest ik eerst een wachtwoord instellen etc.Toen ik dat had gedaan kreeg ik te horen dat ik 0 nieuwe berichten heb. Heb geprobeerd om nog een keer m'n voicemail te bellen, weer zogenaamd 0 berichten.Ik kan dat nummer ook niet terugbellen, want het is een privénummer.Hoe kan ik dit voicemail bericht alsnog terugluisteren? Ik ben bang dat het het ziekenhuis is. (Ik krijg nu ook ineens te horen dat ik een “T-mobile voicemail” heb, heeft dat er iets mee te maken?)
Ik heb 2 toestellen op 1 account staan. Nu zie ik er maar 1 in mijntele2. Gebruiker toevoegen kan niet aangezien het hetzelfde account is. Graag snel een reactie PS: gerelateerde topic kon ik ook niet veranderen in dit bericht
Ja het is toch bijna zover, nieuwe klanten komen al op deze website terecht: https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/buitenland/tarieven-dekking Hier kunnen klanten al zien waar ze 4G hebben in het buitenland net zoals T-mobile, let op dit is alleen voor klanten die al naar het nieuwe systeem gemigreerd zijn. https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/buitenland/ ga je hier naar toe via de officiële wijze, krijg je een popup waar je jouw 06 nummer moet invoeren. Wordt je naar de nieuwe tarieven met 4g pagina gestuurd zit je op het nieuwe systeem en zou je in theorie 4G Roaming moeten hebben.
Ik wil een melding maken van een telefoontje dat ik zojuist ontving, maar wat ik niet vertrouw. De meneer in kwestie wist mijn adres, e-mail en abonnement qua internet, tv en bellen en vroeg of ik tevreden was. Op zich niks mis mee, maar er werd gebeld met het nummer 06-14094109.Dat lijkt me geen nummer waar Tele2 zelf mee belt.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.