Wanneer de Chatbot binnen de MijnTele2 app de worden "Bug” of “Bug report” ontvangt snapt deze de vraag niet. Bij de term "Fout Doorgeven” reageert de bot met een Link “Doorgeven aan onze developer” waarop je kan klikken.
Die link gaat duidelijk niet naar de correcte locatie. Het linkt naar het menu "pincode wijzigen” wat duidelijk niet de bedoeling is.
Welkom op de Community! Tof dat je het aankaart, ik ga het meteen voor je onderzoeken.
Deze feedback is erg waardevol. Ik begrijp dat je een bug report wilt doen en de link werkt niet goed. Ik ga dit intern aankaarten! Nu ben ik ook benieuwd naar de bug die je wilt melden. Wil je die hier delen?
Welkom op de Community! Tof dat je het aankaart, ik ga het meteen voor je onderzoeken.
Deze feedback is erg waardevol. Ik begrijp dat je een bug report wilt doen en de link werkt niet goed. Ik ga dit intern aankaarten! Nu ben ik ook benieuwd naar de bug die je wilt melden. Wil je die hier delen?
In toevoeging daarop: ook gisteravond merkte ik dat ik om 22:33 een "Gelukt! Je BundelBooster van 1GB is nu actief.” heb ontvangen, maar 4G pas om 22:50 weer actief werd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.