Skip to main content

Ik ben de brief kwijt, waarin mijn gebruiknaam staat plus eventueel wachtwoord.

Ik wil mijn abonnement(en) bekijken!

Wat moet ik doen?

 Groet Mohamed 

Hallo @Bergen2015,
Welkom op de Community! Brief kwijt, geen zorgen ik ga je meteen helpen met jouw MijnTele2.

Ben je een mobiele klant? Activeer dan eerst je account via “MijnTele2 nog niet geactiveerd” en log vervolgens in met je e-mailadres. Ga naar onze pagina Uitleg MijnTele2 en de app voor meer informatie of bezoek MijnTele2 activeren voor hulp bij het inloggen.

Als je er niet uitkomt laat het dan weten. Ik sta voor je klaar! :thumbsup:


Geen mobiele klant, dus wat nu, wil mijn abonnementen bekijken en eventueel wijzigen!


Als probeert in te loggen op MijnTele2 kan je daar hulp bij krijgen

 


Hallo @Bergen2015,

Is het gelukt met de tip van @WhTurner om een MijnTele2 account aan te maken? Je kan op wachtwoord vergeten en gebruikersnaam vergeten klikken. Zo kan je deze opnieuw opvragen! 

Ik hoor graag van je! :thumbsup: