beantwoord

SMS: je hebt een nieuw voicemailbericht. Voicemail: 0 berichten

  • 22 October 2020
  • 13 reacties
  • 2679 x bekeken

Zojuist had ik een gemiste oproep van een privénummer.

Ik kreeg een SMS dat ik een nieuwe voicemailbericht heb.

Toen ik m'n voicemail wilde afluisteren, moest ik eerst een wachtwoord instellen etc.

Toen ik dat had gedaan kreeg ik te horen dat ik 0 nieuwe berichten heb.

 

Heb geprobeerd om nog een keer m'n voicemail te bellen, weer zogenaamd 0 berichten.

Ik kan dat nummer ook niet terugbellen, want het is een privénummer.

Hoe kan ik dit voicemail bericht alsnog terugluisteren? Ik ben bang dat het het ziekenhuis is.

 

(Ik krijg nu ook ineens te horen dat ik een “T-mobile voicemail” heb, heeft dat er iets mee te maken?)

icon

Beste antwoord door eric 22 October 2020, 14:33

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het klopt dat je de t-mobile voicemail moet activeren als Tele2 klant, zie hier overgang naar het nieuwe netwerk.

Bedankt voor de opheldering! Maar m'n vraag is eigenlijk hoe ik dat voicemailbericht nu alsnog afluister.

Reputatie 7
Badge +12

Bel dan naar 0640192939. Dan is de voicemail nog op het oude netwerk ontvangen.

Ah super, bedankt!! Inmiddels had ik nog een voicemailbericht, wat ik ook niet kon beluisteren, maar beiden lukt wel via dat oude nummer. Heel fijn!

Wel best gek! Mijn berichten komen kennelijk in m'n oude voicemail terecht. Hoe lang blijft dat oude nummer nog beschikbaar?

Reputatie 7
Badge +12

Dat oude nummer blijft nog tot het einde van het jaar in dienst, dan zijn alle klanten overgezet naar het nieuwe netwerk. Maar nieuwe voicemails naar jou zullen vanaf nu uitkomen in het T-mobile systeem, dus jij hebt het oude nummer dan niet meer nodig.

Ah ok, bedankt! Maar volgens mij is het probleem juist dat mijn voicemailberichten niet in het T-mobilesysteem terechtkomen, maar nog in het oude systeem.

 

Die voicemailberichten die ik niet kon beluisteren, zijn namelijk van vandaag. De meest recente van 45 minuten geleden. Deze is alsnog in de oude terechtgekomen, terwijl ik al sinds gisteravond op het nieuwe netwerk zit.

 

Is dit een fout of kan het nog enkele dagen duren voordat de nieuwe voicemail bij iedereen goed is overgezet?

Reputatie 7
Badge +12

We hebben wel gehoord dat het 1-2 dagen kan duren voordat de APP helemaal up to date is.

Reputatie 7

Je hebt wel al voor je nieuwe voicemail een welkomst boodschap ingesproken en pincode ingesteld?

Ik heb hier ook last van. Vorige week overgezet op het nieuwe netwerk en mijn pincode ingesteld.

 

Nieuwe voicemails komen tot op de dag van vandaag nog steeds binnen op de “oude voicemail”. Als ik naar 1233 bel, geen berichten. Ik krijg wel smsjes binnen dat er berichten zijn.

 

Op 0640192939 kan ik wel mijn berichten beluisteren, daar moet ik wel inloggen met mijn oude pincode.

 

Heb vorige week donderdag gebeld naar de klantenservice, maar blijkbaar is het ondertussen nog steeds niet opgelost...

Als ik zo op twitter kijk lijkt dit bij bij veel meer mensen mis te gaan. De voicemails worden na overzetten op t-mobile netwerk op de nieuwe voice mail gemeld, maar de berichten zelf komen in de oude voicemail terecht. En dit is iets wat een paar dagen later niet zichzelf oplost. Het lijkt wel dat bij alles wat er gedaan wordt om het overgaan naar t-mobile netwerk soepeler te laten verlopen er alleen maar meer disfunctionaliteit optreed. Er worden steeds meer routing problemen waardoor berichten, gesprekken, smsjes en voicemail berichten niet, of niet op de goed plek aan komen. Het zonnet debacle, maar dan in-house.

Ook hier, bij mijn partner, berichten alleen op te halen via het 06 voicemail nummer.

Op 1233 staan geen nieuwe en opgeslagen cq beluisterde berichten.

Wel slordig , klantenservice wist hier ook weinig over te melden alleen het advies van bel naar het 06 voicemail nummer

Ik vraag me af of het bij iemand wel in een keer goed is gegaan. Ik ben nu allerlei berichten aan het doorworstelen die tele2 ook op 1 webpagina uit hadden kunnen leggen. Niet gevonden: de uitleg waarom nu een wachtwoord verplicht is om je eigen berichten af te luisteren. Dat is toch niet handig?

Reputatie 7

Ik vraag me af of het bij iemand wel in een keer goed is gegaan. Ik ben nu allerlei berichten aan het doorworstelen die tele2 ook op 1 webpagina uit hadden kunnen leggen. Niet gevonden: de uitleg waarom nu een wachtwoord verplicht is om je eigen berichten af te luisteren. Dat is toch niet handig?

Je kunt ook vanaf een ander nummer je voicemail benaderen. Om te beveiligen dat anderen bij jouw berichten kunnen komen is de voicemail box beveiligd met een code.