De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hallo allemaal!Op 25 september is mijn telefoon gestolen. Ik heb vervolgens op 27 of 28 september mijn simkaart geblokkeerd, waarop MijnTele2 me berichtte dat er een nieuwe sim kaart opgestuurd zou worden. Uiteindelijk is dat niet gebeurt, en heb ik 2 oktober de klantenservice bereikt om me wederom een nieuwe sim te sturen. Deze sim is eindelijk vandaag, 5 oktober, bij mij thuis gearriveerd. Omdat mijn telefoon gestolen is heb ik meteen een nieuw toestel + verlenging van het abonnement met nummerbehoud gekocht bij Tele2. Tot mijn grote teleurstelling, krijg ik ‘geen service’ na het erin stoppen van de simkaart in mijn nieuwe iPhone 12. Als ik dan bij instellingen > algemeen > info > netwerk kijk, staat er: Simkaart niet geprovisioneerd. Ik heb twee keer al gebeld met de Tele2 klantenservice maar met geen resultaat. Zij zeggen dat mijn sim voorts geactiveerd is, maar weten ook niet waarom hij op geen service blijft staan. Ik heb de telefoon al eens uit en aangezet meerdere mal
beste heer/mevrouw, Ik heb 29 september een bestelling van een verlenging van mijn abonnement gedaan, maar tot op heden na de eerste mail: je bent er bijna! niks meer ontvangen….Als ik in de app inlog zie ik ook helemaal niks over de verlenging van mijn abonnement, hoe zit dat?Ik zie nergens wanneer mijn telefoon komt en ook niet over een nieuwe termijn van het 2 jarig abonnement.Kunt u mij verder helpen?
Hoi, ik heb de afgelopen 2 jaar een abonnement gehad op naam van mijn vader maar gekoppeld aan mij e-mail adres. nu heb ik pas geleden een nieuw abonnement afgesloten op mijn eigen naam maar met hetzelfde e-mail adres. Ik wil nu een nieuw tele 2 account aanmaken met dat e-mail adres maar dit kan niet omdat die al bestaat en als ik inlog op mijn oude account en mijn nieuwe abonnement wil toevoegen geeft de app aan dat de persoonsgegevens niet overeenkomen. Wat kan ik hier aan doen? groet, Lisa
Ik heb vandaag bericht gekregen dat mijn mobiele nummer volgende week overgezet wordt naar Tele2, dit was ook de bedoeling maar hierbij kreeg ik wel vermeld dat dit alleen kan als ik die dag in Nederland ben. Dit was mij niet eerder verteld en stond ook niet op de pagina over nummerbehoud. Ik had hier dan ook geen rekening mee gehouden. Zelfs al was het voor mij praktisch geweest om hiervoor speciaal terug naar Nederland te gaan dan had ik het gewaardeerd als dit wat eerder dan een week van tevoren verteld werd. Maar aangezien dit overduidelijk geen optie is, is het dan nog mogelijk om mijn nummer over te zetten op de afgesproken dag en de manier zoals op jullie website beschreven staat als ik die dag niet in Nederland ben? Ik ben overigens wel in de EU, misschien helpt dat. - LarsHet bericht in kwestie
IK HEB MIJN PUCKCODE NODIG. MAAR KAN DE 2E VERIFICATIE VOOR MIJN TELE2 NIET UITOEREN
I have received a new SIM card and my phone number has been transferred over today I’ve tried to login to my online account to unlock my SIM card I can’t login because “Oops, this combination is wrong. Try again.” I can’t reset my password because “There is no MyTele2 account yet for this telephone number.” I can’t create a new account because “An account with this number already exists.” I can’t call Customer Services because I don’t have any network connection.Not the start I want as a new customer.
Sinds 1,5 mnd gebruiker van het klantvoordeel. De 3 GB extra is echter niet en nog nooit zichtbaar geweest in mijn overzicht. Verder vanmorgen een bericht ontvangen dat het klantvoordeel al verbruikt zou zijn… 3 GB in 1 dag!???? terwijl ik aan het wandelen was en de tel niet mee had. De wifi assistent staat overigens altijd uit. En met mijn vorige bundel nooit last gehad van een sneller verbruik van data. Hield altijd 3 GB over. Gebeld maar volgens jullie is de extra GB echt op. Is dit niet een mooi lokkertje?Zou graag in mijn app de extra 3 GB zichtbaar willen hebben zodat ik het verbruik zelf kan nagaan. En Betaal dus nu eigenlijk meer voor een stuk minder GB dan eerst. En dat terwijl er nu een actie is van 20 GB en unlimited bellen voor 1 euro meer dan hetzelfde maandbedrag wat ik nu betaal….
Ik kreeg eerst te horen dat er een storing was, vervolgens na wachten en bellen dat het 26 september zou worden overgemaakt. Maar ik heb het nog steeds niet. Ik wil gewoon graag mijn geld terug maar ben bang dat ik het niet meer ga krijgen wat kan ik doen?
Wat moet je doen om geld terug te krijgen van tele2? Al een aantal x gebeld dat er extra kosten voor data buitenland in rekening zijn gebracht en dat klopte inderdaad niet maar compensatie duurt maanden.
Hallo zusammen,ich habe in den Niederlanden ein Ferienhaus gekauft und möchte dort Internet über 4G haben. Kann ich bei Tele2 einen sim-only unlimited Vertrag abschließen mit einem deutschen Bankkonto? Oder muss ich zwingend ein Konto bei einer niederländischen Bank haben? Vielen Dank!Rene
In Belgie geen sms’je ontvangen dat mijn data bijna op was helaas. Probeer ik al de hele dag mijn abonnement te wijzigen naar 20gb en unlimited bel en sms. Blijft maar aangeven dat het mislukt is door storing. Dus uiteindelijk 24 uur data aangezet (3 euro), denkt Tele2 dat die nu ook op is en ik nog steeds in België ben (al terug in Nederland). Nou heb ik dat tot een uur of 1 morgen ochtend maar ik kan geen klantenservice bellen want die is al dicht. Iemand die mij kan helpen? edit: mijn 24 uur unlimited doet het ook niet, die staat op non actief ik kan dus helemaal niet meer op data. Doordat ik unlimited heb gekocht mag ik geen andere bundels meer ernaast kopen. ik heb mijn abonnement proberen te wijzigen via de app en de website. Beide wil niets doen. gr. J
Hoi, ik heb sinds iets meer dan 2 jaar geleden een abonnement die ik elke maand op tijd betaal. Nu wil ik die graag verlengen met toestel maar dit wil dus niet lukken, ik heb de financiele gegevens ingevuld voor de check en dit is ook goed. Nu ben ik sinds dit jaar April verhuisd naar een nieuwe woning en hier heb ik wel eens wat post van schuldeisers ontvangen van de vorige bewoner. Na wat googlen lijkg het of mijn verlenging daardoor word afgewezen. Ik heb geen leningen of kredieten aangevraagd sinds m'n huidige abonnement. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en die konden mij ook niet vertellen wat het probleem was.
Ik ben net een week terug van vakantie, en daarmee heb ik mijn telefoon gebruikt in zowel Duitsland als Oostenrijk. Wat mij opviel, is dat de preferred networks bij mij terug vallen op netwerken waar met Tele2 geen 4G afspraken zijn gemaakt: ik moest dus zowel in DE als in AT kiezen voor een netwerk waarvan ikzelf in de veronderstelling was dat er waarschijnlijk 4G achter zat (Deutsche Telekom en Magenta, respectievelijk). Daarna was er vrij weinig aan de hand en was mijn ervaring vrij goed, maar het is op z’n minst vreemd te noemen dat dit niet automatisch gaat, terwijl dat in mijn optiek wel zo werkt normaliter.Is dit een instelling die in mijn SIM-kaart niet correct is, of kan ik hier vrij weinig aan doen? Groet,rclankhorst
Ik heb een betalingsachterstand en wil het volledig bedrag betalen alleen ik kan niet meer inloggen op mijntele2 en ben afgesloten. Ik heb meerdere malen contact gezocht via de klantenservice om een betaalregeling te treffen. Dit was niet mogelijk alleen via het incassobureau BOS. Ik heb een keer eerder een achterstand gehad en toen kreeg ik na 3 maanden een bericht van BOS en was daarna verder alles opgelost en was ik weer aangesloten. Nu krijg ik alleen van de klantenservice te horen dat mijn abonnement niet meer actief is en ik moet wachten op brieven van BOS die ik maar niet krijg. Waarom is nu opeens alles anders en ben ik mijn nummer kwijt terwijl het toen wel zo opgelost was? Ik wil graag dat iemand mij helpt zodat ik het volledige bedrag kan betalen en weer aangesloten wordt.
Mijn zoon heeft helaas behoorlijk veel aankopen gedaan op google play dat tot een bedrag is gekomen van bijna 300 euro, is het mogelijk om dat ik termijnen te betalen?
Hoi hoi daar ben ik weer met een nieuw topic. De vorige topics heb ik Xiaomi en OnePlus toestellen besproken. Dit maal ga ik de iPhone bespreken, mijn eigen ervaring die ik heb met de toestellen van Apple. Mijn eerste iPhone 5sHet begon allemaal met een iPhone 5s, een super strak model met heel veel nieuwe snufjes (in die tijd). Wat was ik verliefd op deze telefoon. Een top camera, touch-id en noem maar op. Het enige minpunt wat ik heb gevonden is de batterij. Apple stond namelijk niet goed bekend om haar batterij duur van haar iPhones. Dit vond ik zo storend dat ik weg ben gegaan en naar Android ben overgestapt. Mijn iPhone XToch wilde ik Apple weer een kans geven, maar wilde ik niet meteen heel veel geld neer leggen voor een toestel waarvan ik niet zeker was of ik deze wel ging houden. Afgelopen voorjaar heb ik een iPhone X goedkoop op de kop kunnen tikken. Het was natuurlijk geen recent toestel meer, en daar hield ik dan ook rekening mee. Algemene functies: Ik kwam natuurlijk van
Beste mensen, Ik wil van de maanden januari 2020 tot en met juli 2020 zien met wie ik heb gebeld. Voor de laatste maanden van dit jaar (2021) lukt het me wel om de factuurdetails te zien, en dus is het in die maanden wel mogelijk om na te gaan met wie ik heb gebeld, maar voor de eerdergenoemde maanden lukt dat niet - ook nadat ik de facturen heb gedownload etc. Kan ik de factuurdetails navragen via de klantenservice gezien het feit dat het me niet via MijnTele2 lukt?groetjes,Yassine.
Beste tele2 leden… ik ben zo pissig over dat hele gedoe met die pre orders en de iphone 13.. Vorige week dinsdag de 13 pro max besteld en ik loop al maanden met een verschrikkelijke leen telefoon maar betaal wel elke maand een dik bedrag.Dacht eindelijk een nieuwe telefoon krijg ik net te horen dat degene die pre orders hebben gedaan ook maar ff fijn 4 tot 6(!!!) weken mogen wachten.. Wat is dan het nut van pre orders? Het is ongelofelijk, weet iemand waar ze de iphone 13 pro max wel op voorraad hebben ? Lees hier wel van mensen die hun bestellingen annuleren en t ergens anders gaan aanschaffen.. Ik kan niet nog eens 4 weken wachten het word mij te lang!
Hoi kun jij mijn blokkades van 0900 en 0906 en sms diensten eraf halen heb mijn facturen betaald
Beste Tele2In 2018 had ik een telefoon met abonnement gekocht en afgesloten bij jullie.Ik ben helaas de hardcopy van het aankoopbewijs kwijtgeraakt. Is er een mogelijkheid dat het aankoopbewijs nog een keer wordt verstuurd (bv via mail)?Ik zou graag een reactie tegemoet zien komen.Met vriendelijke groet,Kevser Aydin
Goedenavond,Sinds zomer 2017 ben ik klant bij Tele2. Eerst met één unlimited contract incl. nw. iPhone 7 op afbetaling voor één van mijn dochters en later dat jaar met een tweede unlimited contract incl iPhone X op afbetaling voor mijzelf. In het voorjaar van 2018 sloot ik een derde unlimited contract incl. nw iPhone X af, voor mijn andere dochter. So far so Good.Tijdens de zomer van 2018 kwam ik onder beschermingsbewind (níet vanwege mijn 3 abo’s!) en sprak met mijn bewindvoerster af dat de contracten bij Tele2 onveranderd zouden doorlopen en dus ook maandelijks betaald zouden worden. Totaal plm 180€ per maand, tot op de dag van vandaag wordt alles netjes betaald en heb verder ook nooit geen problemen hiermee gehad bij Tele2.Toen in sept. 2019 de nw. iPhone 11 uitkwam mocht ik met twee vd drie contracten verlengen en heb dat ook gedaan, 2x unlimited incl. 2 x iPhone 11 op afbetaling. Deze verlenging heb ikzelf kunnen uitvoeren, ondanks dat ik onder bewind stond, overigens wél met haar
Hallo,2dagen terug heb ik mijn toestelkrediet in 1 keer afgelost ivm hyotheek aanvraag. Echter staat er bij BKR nog steeds 'lopend'ik heb voor de hypotheek aanvraag echt zsm een officieel bericht met NAW gegevens dat het toestelkrediet is afgelost. Via zowel de chat als klantenservice-telefoon kom ik niet verder. Echter begint de tijd nu echt te dringen en is het bij andere telefoniekrediet verstrekkers binnen een paar dagen geregeld.... Hoe kan dit met spoed worden opgelost? Met vriendelijke groet, Carmen van Goch
Hallo allemaal, Ik zit momenteel in luxemburg met mijn vriend en mijn telefoon wil niet verbinden met een netwerk in luxemburg.Ik heb data roaming aan staan. De verbinding staat op "internet.tele2.nl" maar alsnog geen 4g en als ik probeer te bellen krijg ik "not registered to network".Gezien bellen niet mogelijk is, heb geen kans om klantenservice te bellen.
Na 6 dagen eindelijk een mail voor het bezorgen van mijn telefoon.Ophalen is niet mogelijk, geen beschikbare tijdvakken.Dus moet het bezorgt worden, maar de bezorg tijden zijn tussen 08;00 - 18;00Wil je een andere tijd moet je betalen.Sommige van ons werken gewoon en kunnen dus niet doen.En dan is de enige optie om te laten bezorgen in het weekend.Je bestelt een product van €1200+ en moet alsnog bezorgkosten betalen wat een abnormale slechte service.
ik heb enige tijd geleden nummerbehoud aangevraagd zonder erbij na te denken wat dat met mijn oude abbonement zou doen. Ik ben niet de beheerder van het oude abbonement dus is het mogelijk om nummerbehoud op te zeggen zodat het oude contract niet wordt opgezegd? (ik zat eerst in een familie contract bij KPN en ben nu zelf overgestapt). Zou ik eventueel ook KPN kunnen vragen om het abbonement niet op te zeggen? de rest van het gezin gebruikt dit contract nog wel namelijk.hulp zou heel fijn zijn!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.