Hallo allemaal!
Op 25 september is mijn telefoon gestolen. Ik heb vervolgens op 27 of 28 september mijn simkaart geblokkeerd, waarop MijnTele2 me berichtte dat er een nieuwe sim kaart opgestuurd zou worden. Uiteindelijk is dat niet gebeurt, en heb ik 2 oktober de klantenservice bereikt om me wederom een nieuwe sim te sturen. Deze sim is eindelijk vandaag, 5 oktober, bij mij thuis gearriveerd. Omdat mijn telefoon gestolen is heb ik meteen een nieuw toestel + verlenging van het abonnement met nummerbehoud gekocht bij Tele2.
Tot mijn grote teleurstelling, krijg ik ‘geen service’ na het erin stoppen van de simkaart in mijn nieuwe iPhone 12. Als ik dan bij instellingen > algemeen > info > netwerk kijk, staat er: Simkaart niet geprovisioneerd.
Ik heb twee keer al gebeld met de Tele2 klantenservice maar met geen resultaat. Zij zeggen dat mijn sim voorts geactiveerd is, maar weten ook niet waarom hij op geen service blijft staan. Ik heb de telefoon al eens uit en aangezet meerdere malen, de vliegtuigstand uit en aan, roaming enz. staat aan. Ook heb ik de simkaart in 2 andere iphones gedaan, maar wederom niets. Het is toch wel lastig dat Tele2 geen fysieke winkels heeft waar ik even langs zou kunnen….
Anyway, misschien dat iemand op het forum een suggestie heeft die mij eindelijk van dit probleem kan verlossen!!