De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik vroeg me af hoe lang het momenteel duurt voor een iPhone 13 128gb zwart geleverd kan worden? Nieuwste forumpost over dit onderwerp is namelijk 2 maanden oud
i want to reach anyone to help me get my refund, i ve been on a circle for more than two month, i cancelled my order and never got a refund till today, order date was 10th of February
i m not sure if i am in the right place, but i cant get anywhere with the customer service, i placed an order on February 10th, 2022 and for travelling reasons i cancelled the order same day, i made a payment of 227 euro and till today April 19th, 2022 i didn't receive my refund and the company is clamming that the refund was in my account since February, after two full months i managed to speak to a customer service that requested my bank statement to assure them that no refund transaction happened in my account.i dont know what to do or who to reach, i m finishing my minutes credit balance on calling the customer service, and they are not even refunding me those minutes, so basically i m paying money to get my money back.if anyone can plz help coz i m really frustrated and annoyed with the lack or service and there s no reason to hold my money back.Thank you
Aangezien ik de laatste tijd veel op het forum te vinden ben wou ik even vermelden dat soms als ik de forum pagina https://forum.tele2.nl/ wil laden de pagina leeg blijft en ik deze vreemde melding krijg:Geen idee wat het betekend, en meestal helpt het om de browser af te sluiten en opnieuw de pagina proberen te laden. Maar ik wou het toch even melden voor de website techneuten van tele2.
Vorig jaar waren we met een groep in Noord-Macedonië, en toen hadden ik en één ander persoon die Tele2 hadden geen verbinding in Noord-Macedonië. Bij een rondreis door het land, als we in de buurt van landsgrenzen kwamen, konden we wel verbindingen van Bulgarije en Griekenland oppikken.Nou goed, een tijdelijk verbindingsprobleem bij Tele2 voor Noord-Macedonië misschien dacht ik toen.Maar nu ben ik er dit jaar met een andere groep. En ik heb in de tussentijd ook een nieuwe telefoon en uit voorzorg een nieuwe simkaart besteld. Maar wat blijkt nu: weer heb ik én de twee anderen uit de groep die ook Tele2 hebben geen verbinding in dit land.Als ik handmatig een netwerkoperator probeer te selecteren, gebeurt er één van de volgende dingen:-Hij zegt "Verbinden niet gelukt. Probeer het later opnieuw"-Hij zegt "Uw simkaart staat verbinding met dit netwerk niet toe"-Heel soms lukt het voor een paar seconden en dan verbreekt ie de verbinding weer. Hoe kan dat? Waarom wil Tele2 niet verbinden in No
Hoi,ik heb een Sim only abonnement (start feb. 2022) Is het ook mogelijk deze om te zetten naar een abonnement met smartphone? Ik heb namelijk een nieuwe mobiel nodig.
Hoi,Ik zit met m'n handen in het haar. Ik moet opeens m'n pukcode invoeren en ik kan m nergens vinden. Ik heb begrepen dat de moderator mij kan helpen?
HELP... Paasweekend weg op de camping... Puk code nodig ... Balen !! Niets bij de hand natuurlijk. En zooooo mijn telefoon nodig.. help me out!
Good day, I continue to receice sms and mention internet bundle is used up. But when I check the detail, I shall have more than 3950mb data available. What happened there?
hoi ik heb een mobiel abbonement bij Tele2 had een achterstand is uur geleden betaald maar de blokkade blijft erop.. verder geen achterstanden... op de website staat binnen een uur na Ideal betaling heb je weer internet...??? help aub
Ik ga overstappen naar een andere provider. Wat een gedoe zeg met een verlenging. Telefoon besteld maar op oude adres bezorgd, niet naar het correcte adres. Telefoon is retour gestuurd met postnl en is inmiddels vorige week geleverd volgens de track en trace. En nou willen ze een onderzoek starten waar de telefoon is. Hoe kan je dat als bedrijf niet bijhouden er moet toch een afdeling zijn die gaat over retour zendingen. Nou zodra die telefoon gevonden is bij hun kunnen zij mij per direct uit het systeem zetten. Ik ben geen klant hierna meer bij tele2. En nog een extra dingetje hoe kan je abbonoment al ingaan terwijl je niet voor een telefoon hebt getekend. Absurddd.
Hallo, Op de samsug site heb ik de buds aangevraagd die ik kan krijgen bij mijn s22. Dit is al een tijdje terug maar ik heb nooit meer wat gehoord. Waar kan ik de status vinden?
Hoi,Vanwege de langere levertijd van de Samsung S22 heb ik via sms een kortingcode ontvangen voor de website 4mymobile. Super leuk natuurlijk alleen is het aanbod op de site echt heel mager.Als je dan iets gekozen hebt dan is het of niet leverbaar of geen samsung product dus is de code niet geldig of ik krijg een onverwachte fout. De code kan ik nu nergens voor gebruiken, wat kunnen jullie hier aan doen?
Hai,Ik heb de sim kaarthouder een tijdje geleden per ongeluk weggegooid, en heb nu na een update mijn sim (en nu ook puk) code nodig. Ik had mijn abonnement nog niet gekoppeld aan mijn tele2 account. Nu had ik gelezen dat ik deze bij een moderator opnieuw op kon vragen, zou dit een mogelijkheid kunnen zijn?
Hey! Ik heb mijn nieuwe Galaxy S22 ontvangen, maar ik heb nog geen aankoopbewijs/factuur ontvangen. Deze heb ik nodig voor de Samsung promo. Graag zou ik deze alsnog willen ontvangen zodat ik mijn product kan registreren. Alvast bedankt!
Goedemiddag,Ik heb laatst een xiaomi 12 besteld met de actie van de tv en soundbar, nou probeer ik deze tv en soundbar te bestellen en wordt deze aanvraag steeds afgekeurd omdat ik geen officieel aankoopbewijs heb.Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?In mijn mail van tele2 zit alleen een samenvatting van het contract en deze keurt hij niet goed.Bij voorbaat dank.
Ik ben geblokkeerd en heb betaald via ideal, gisteren. Het zou binnen een uur gedeblokkeerd worden en ik heb mijn telefoon vandaag nodig voor werk. Kan iemand de blokkade er afhalen?
Goedemiddag,Voor de actie om de earbuds te ontvangen van Samsung heb ik een aankoopbewijs/hardwarefactuur nodig van mijn aangeschafte s22 ultra nodig. Helaas kan ik deze niet vinden in mijn mail of in de tele2 app.Kunnen jullie deze naar mij opsturen?
Ik heb net anderhalf week mijn S22 Ultra binnen gekregen. Heerlijk toestel moet ik zeggen alleen is er één probleem: mijn mobiele data valt soms weg op straat. Ik moet dan mijn telefoon op vliegtuigstand zetten en hem dan 5 seconden daarna eraf halen om weer 4/5G data binnen te krijgen. Ik heb een factory reset gedaan en ik heb zelfs de network settings verwijderd en opnieuw ingesteld maar ik blijf random internetverbinding op straat verliezen.Is er iets bekend hierover? Is het hardwarematig of softwarematig?
Voor mijn laatste factuur
Hoi Tele2,Ik heb recent een nieuwe telefoon gekocht, waardoor ik de authenticatie service van game platform Steam moet overzetten op deze telefoon. Om een of andere reden krijg ik geen smsjes als ik mijn eigen telefoonnummer (via tele2 dus) gebruik. Ik heb het geprobeerd met een ander telefoon nummer (die zit bij t-mobile), en die krijgt wel smsjes. Ik vroeg mij dus af waarom de smsjes bij mij niet aankomen (ook niet als ik de sim in mijn oude telefoon doe) en hoe ik dit kan fixen.
Hoi,Voor de earbuds-actie voor de S22 Ultra heb ik een hardwarefactuur en een aankoopbewijs nodig.Zouden jullie mij die willen e-mailen? Ik kan deze niet vinden in de mail of in de Tele2 app.
Hi I am currently in France. I have no mobile connection nor data. Can you check?
Hallo iedereen, Samen ga ik met vrienden 2 weken naar Turkije (mid tot eind juli), en ik vroeg mij af hoe het zit met het internet daar. Moet ik iets speciaals doen, iets activeren? Zo ja, hoe? Paar jaar geleden was ik naar Turkije gegaan met een t-mobile abbonement en zelfs toen had ik daar geen 4g/3g etc. Dit zorgde voor enige stress, want we dachten dat we geen taxi konden bellen etc. Natuurlijk is dit niet handig en zou ik graag te weten komen hoe ik ervoor kan zorgen dat ik internet heb op het moment dat ik land. Bij voorbaat bedankt, m.v.g Memo
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.