De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je facturen.
Recent actief
Hello. I have a sim only subscription with the cost of 10€ from 25-6. I extend the subscription with a device from 8-7. For now the cost for each month stated in the app is 9.99€. But the lastest invoice show that I need to pay an amount of 21.99€ while the subscription costs me 19.99€. Does it make any sense? Why the price is too high compared to the data bundles and call/sms minutes available for subscription?
Sinds zaterdag ben ik in Kos eiland, Griekenland. Maar ik krijg steeds verschillende sms’jes dat in Turkije ben. Mijn kosten zijn ook extra berekend terwijl ik in Griekenland ben en uit mijn bundel gebruik kan worden. Ik ben niet mee eens dat ik nu ongeveer €9,00 moet bijbetalen.
Vandaag ben ik overgestapt naar Tele2, en heb ik een nieuw abonnement afgesloten waarbij ik 20Gb heb en 200 belminuten. Ondanks dit abonnement afgesloten te hebben worden mijn verbruikte Mbs en belminuten niet in de app weergeven, en blijft er 20000Mbs staan. Belminuten zijn ook als extra kosten gerekend, terwijl ik minder dan 5 minuten verbruik heb.
Vorige maand heb ik bij jullie een abonnement afgesloten voor 20GB en 200 belminuten/SMS. Hier betaal ik 17 euro voor. Nu kom ik er vandaag achter, dat dit abonnement ineens in prijs verlaagd is. Namelijk van 17 euro naar 15 euro. Persoonlijk baal ik flink aangezien het net een maand geleden is, dat ik het abonnement bij Tele2 heb afgesloten. Mijn vraag is of er naar mijn abonnement gekeken kan worden en of de prijsverandering hierop van toepassing kan zijn?
Beste,Ik woon in België maar maak gebruik van 2 simkaarten een belgische en nederlandse (mijn vriend is afkomstig van Nederland daarom). Nu heb ik dus 1.5jaar geen probleem gehad. Alleen de laatste 2 maanden krijg ik een bericht van tele 2 dat ik teveel internet verbruik in het buitenland en als ik hier niets aan verander alle internetkosten zullen aangerekend worden. Er is me via een medewerker gezegd dat ik naar Nederland moet gaan en wat mb moet verbruiken dit heb ik vorige maand dus gedaan maar nu krijg ik deze maand weer het zelfde bericht.. kan iemand me helpen? Grts
Hallo Tele2, Hoe lang kan het duren voordat het krediet van mijn toestel is verwerkt. Ben al een maand bezig met mailen maar krijg geen reactie dat ze het gaan verwerken. Blijkbaar was het niet goed gegaan en moet ik bewijs van de betaling aanleveren. Ze weten wel elke maand geld van het abonnement af te halen maar de extra betaling die ik gedaan heb zijn ze kwijt hoop snel op een reactie van Tele2 Marjolein
Kunt u mij vertellen waarom ik dubbel betaal.In jullie app zie ik 1 klantnummer 1.20680396 voor €44 per maand.Maar ik krijg nu al 4 maanden ook een rekening van €31 voor klantnummer Klant 1.20687399 F. Vorige maand met een collega contakt gehad via de chat en zei o ja is de laatste betaling maar ik weet niet waarvan en nu gaat het weer afgeschreven worden.Dus i.p.v. €44 wordt er nu dus steeds totaal €75 afgeschreven met 2 verschillende klantnummers dus.
Als je een bedrag hebt gestort, kloppen de verrekeningen niet. De eerste maand dat er verrekend wordt is er ineens al een maand afgeschreven (zie onder uitleg). Ik heb op 11-2 een bedrag van 414,44 gestort. De eerste maand waar dit mee wordt verrekend is dus Februari. Echter op de factuur staat dat het te verrekenen bedrag 361,44 is (blijkbaar is er al een maand af?) en dat het bedrag dat nog over is, 308,44 is. Er is niks met Januari verrekend, dus dit klopt natuurlijk niet.Snelle berekening zou zijn dat op de factuur van September +9,56 zou moeten staan (immers 53*8 = 424. 414,44-424 = 9,56). Even afwachten maar ik heb zo’n bruin vermoeden dat dit niet goed zal gaan gezien bovenstaande.
Beste mensen van de forum.In 2015 heb ik een toestel (Galaxy S5) gekocht. Deze toestel gebruik ik als ik met vakantie ga. Om een abonnement te kopen (buitenland) moet ik de factuur laten zien. Is het mogelijk een kopie aan Tele2 aanvragen?Ik zie graag reacties tegemoet. Bedankt. Tortugo
Ik heb zojuist mijn factuur zelf betaald bij jullie en er staat dat ik nog niet betaald heb plus mijn simkaart is geblokkeerd en daardoor kan ik niet naar de klantenservice bellen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Mijn zusje van 9 zat op mijn oude telefoon heel onschuldig een spelletje roblox te spelen. Nu zie ik dat ze per ongeluk voor €200 aan robux heeft zitten kopen. Nu hoopte ik dat dit makkelijk terug te krijgen was door dit te refunden via een mail die ik had gekregen, na dit te hebben gedaan ( en aan alle voorwaarden voldeed) bleek dit maar niet te werken. Ik moest dus een mail sturen naar de app ontwikkaar, ook gedaan. Vrij snel een mail terug ontvangen waarin stond dat ik contact op moest nemen met de provider omdat de betaling via de tele2 factuur van mijn abbonement is gegaan. Nu ben ik al de hele avond bezig om mijn 200 euro terug te krijgen en ik hoop dat dit het einde is van mijn zoektocht, zou iemand mij kunnen helpen
Hallo, er staat dat ik al heb betaald wat ook inderdaad is, en nu in mijn mail komt dat factuur nog open staat, zoals vorige maand is het 2 keer van mijn rekening af gegaan, en nu van deze maand Mei 1 keer, en wil niet dat het nog voor de 2 e keer gebeurd, zouden jullie er iets mee kunnen doen? groetjes Amber
Waar kan ik zien of vinden wat het kost om te bellen naar amerika?
Beste,Ervaren jullie het zelfde probleem,Maand geleden had ik ook al een bericht geplaatst dat ze de factuur die afbetaald is en dat de factuur in mindering gebracht dient te worden van €60 naar €27.We zijn nu ruim een maand verder en ja hoor ze incasseren weer €60 van me bank dat er nu meer dan 24 betalingen heeft plaats gevonden, wat een oplichters en nalatigheid en wat een slechte dienstverlening helemaal klaar met tele2 weg ermee..Met vriendelijke groet,Wes
Ik kan niet meer met mijn tele2 op google play betalen. Dit is 1 keer gelukt en nu lukt het al maanden niet meer. Dus aan het limiet kan het niet liggen. Hij geeft aan dat hij de sms niet kan verzenden. Ik heb ook al in de app gekeken of er geen blokkering op stond. Daarbij heb ik altijd netjes mijn facturen optijd betaald. Hoe kan dit? En wat kan ik er aan doen?
Goede dag,In de maand december is er iets fout gegaan bij de afschrijving van mijn telefoonabonnement. Dit heb ik meteen herstelt. Dit is echter niet goed doorgekomen in jullie systeem, waarna ik meermaals contact heb opgenomen met de klantenservice. Daar is mij verteld dat dit een fout was in het systeem en dat dit rechtgetrokken zou worden, ik heb toen een bevestiging van betaling gemaild naar het betreffende e-mailadres voor deze zaken. Hier heb ik nimmer een reactie van ontvangen. Ook is mij door de klantenservice verteld dat ik niet afgesloten zou worden, omdat ik voldaan heb aan mijn betaling (dit was zowel in december als januari). Desondanks ben ik in januari afgesloten door jullie. Dit is snel herstelt na contact met de klantenservice. Nu ben ik echter compleet geblokkeerd, ondanks het feit dat ik elke maand netjes aan mijn betalingsverplichting heb voldaan. Ik heb ten gevolge contact opgenomen met de klantenservice, waarna mij verteld werd dat ik een brief zou ontvangen van e
Ik heb drie keer gebeld en een keer gechat met medewerkers van Tele2. Ik heb twee klachten ingediend. Iedereen zegt wat anders, een Tele2dame hing zelfs de telefoon op. Ruim 10 jaar klant en nooit iets gevraagd. Tot vandaag.Ik moet voor 5 mei mijn hypotheekaanvraag afronden en het enige dat in de wegstaat is de BKR registratie van Tele2. Het gaat slechts om 18 euro toestelkrediet van Tele2. Ik wilde dit vandaag zelf overmaken zodat Tele2 mij maandag bij de BKR kan afmelden. Op mijn klantenpagina werkt de link toestelkrediet afbetalen niet. Aan de telefoon krijg ik de reactie dat medio mei de factuur wordt aangemaakt, waarna dit wordt geincasseerd rond de 22e. Dit is volgens Tele2 de enige mogelijkheid. IK MAG DUS NIET ZELF EEN BEDRAG OVERMAKEN. Hoe kan dit? Werken er soms geen mensen in de financiele administratie de komende 3 weken die mijn betaling kunnen verwerken?Ik heb een klacht ingediend maar hoor dat de doorlooptijd 2 weken is. Hoe kan het in hemelsnaam zo zijn dat een klacht p
Hoi! Ik heb in Oktober mijn toestelkrediet afgelost, maar ik betaal sindsdien nog steeds iedere maand voor mijn toestel. Gebeld met tele2, ze waren de betaling kwijt, opestuurd, geen reactie. Week later gebeld, ik moest nog eventjes doorwachten, ze zouden haast. 1 maand hierna nog een keer gebeld, ze gingen er weer achter aan, nog een keer betaling opgestuurd, geen reactie.Vorige week weer gebeld, ze vertelden me toen dat de sectie facturen mij op die dag zelf, of de dag erna terug bellen. Niet gebeurd.Wat nu?
Ik heb mijn toestel begin dit jaar afbetaald end heb de eerste 3 maanden er took niks meet van op mijn factuur gezien. Maar in het factuur van april staat ineens een kredietbedrag van €84 open voor het toestel dat ik afbetaald heb.Er staan ook minibedragen van mijn oude abonnement ineens op mijn factuur terwijl ik inmiddels alweer drie maanden unlimited heb.. Vindt het nogal vaag end zou graag wat hulp willen. Dank alvast
Ik kan eigenlijk al maanden geen sms binnen krijgen van mensen met andere providers. Het wordt ondertussen wel vrij onhandig en ik heb alles al geprobeerd qua instelling veranderen en zelfs een andere berichten app maar niks werkt.Ik hoop dat dit op te lossen is. Ik kan nog wel sms versturen en die komt ook aan bij mensen met een andere provider maar zij kunnen dus niet reageren. Maar bellen werkt wel. Ik vind het wat gek.
Ik heb recent dit sms’je ontvangen, nu ben ik gewoon in Nederland en staat roaming uit. Enig idee waar dit vandaan komt en wat het precies betekent?
8 April factuur voldaan via ideal en tot heden nog steeds de blokkade actief? Geen mogelijkheid tot toegang internet? Kan tot 24 uur duren via een berichtje…. nu al een x dagen verder en nog steeds geen toegang?graag opheffen aub!
Hoi,Ik ben in Zweden met een Nederlands nummer en heb goed bereik. Internetten lukt ook. Alleen kan ik niet gebeld worden (dan hoort de beller dat ik niet bereikbaar ben) en ik kan niet bellen (dan gaat de telefoon helemaal niet over). Ik heb al gecheckt in de Tele2 app of alle instellingen goed staan. Er staat gewoon dat ik toesta dat ik in het buitenland gebeld word etc. Wat kan ik nu nog doen om dit probleem te verhelpen?Alvast bedankt :)
Geachte Heer/Mevrouw,Ik heb al ruim 6 jaar 2 abbo's lopen bij TELE2 en heb nog nooit zo iets meegemaakt.Ik heb vandaag een bericht ontvangen dat ik ben afgesloten omdat er een openstaand rekening is van 110EUR. Log ik vervolgens in op mijn tele 2 account zie ik het bedrag er niet tussen staan. Ik ben er van uitgegaan dat het ging om de laatste factuur en heb dat dus betaald, nu blijkt na veel onderzoeken dat na het overstap naar de nieuwe systeem mijn allebei de nummers die op een contract stonden zijn gesplists terwijl dat helemaal niet zo was en ik altijd de betalingen netjes heb betaald. Nu heb ik dus de verkeerde factuur betaald ( van de nummer die eigenlijk dus niet is geblokkeerd) Ik vind dit echt schandalig! Ik had allebei mijn nummers gekoppeld aan een account en nu kan ik de gegevens van de andere nummer niet eens zien omdat het dus om hetzelfde e-mailadres gaat. Nu ben ik dus afgesloten voor saus. Als ik inlog op het account van mijn tele2 zie ik amper het openstaande bedrag
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.